Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote
București, 3 octombrie 2019
Evoluția lucrărilor pe șantierul feroviar de pe tronsonul 3 Simeria - Gurasada

Tronsonul Simeria-Gurasada situat pe Axa prioritară TEN-T 22 este parte integrantă a Coridorului Rin-Dunăre (ramura nordică) Nürnberg-Praga-Viena-Budapesta-Curtici-Simeria-Brașov-București-Constanța.

♦ Obiectivele contractului
◘ modernizarea a 40,88 km de infrastructură și suprastructură feroviară pentru viteza maximă de 160 km/h
◘ lucrări de terasamente și consolidări
◘ construirea a 17 poduri (dintre care 3 peste râul Mureș), 27 de podețe, 4 pasaje superioare, 3 pasaje inferioare
◘ lucrări civile în 9 stații de cale ferată (inclusiv halte comerciale/puncte de oprire)
◘ lucrări de electrificare și energoalimentare
◘ lucrări de implementare a sistemului de siguranță a traficului ERTMS (ETCS nivel 2+GSM-R).
♦ Scop
◘ dezvoltarea infrastructurii feroviare prin îmbunătăţirea calităţii transportului
◘ sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă
◘ dezvoltarea relațiilor comerciale cu operatorii de transport
◘ relansarea economiei regionale

♦Constructor: Asocierea FCC-Astaldi – Convensa
♦Valoare contract 2,63 mld. lei
♦Sursa de finanțare: fonduri nerambursabile și de la bugetul de stat

https://www.facebook.com/watch/?v=576556979549627

Linkul include si un VIDEO foarte interesant, mai ales dupa 03.10....

Si o completare pe "linia scurta"...
Quote
Stadiul de execuție pe cele 4 șantiere feroviare dintre SIMERIA și KM 614
 
Tronsonul 3 Simeria – Gurasada (40,88 km) - 18%
Constructor: Asocierea FCC-Astaldi – Convensa
 
Subtronson 2c Gurasada – Cap Y Ilteu (22,34 km) - 11%
Constructor: Asocierea RailWorks
 
Subtronson 2b Cap Y Ilteu – Cap Y Bârzava (36,04 km) - 31%
Constructor: Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL
 
Subtronson 2a Cap Y Bârzava – km 614 (41,91 km) - 29%
Constructor: Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL
 
In perioada urmatoare vom publica imagini si de pe celelalte 3 santiere
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cetatean

Trece Cucu-n zbor pe la șantierele de CF zilele astea.


Phenol

Mersi de poze, in cateva zile se poate deschide.
O fi vizita lui cuC?

Sorinus


vancouver

Nici in tunel nu e catenara. Deci mai dureaza pana sa se poata deschide. Linia intr-adevar arata bine si e aproape finalizata.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


AlexxC


cuculean

Avand in vedere faptul ca, in general firmele subcontactoare sunt destul de mici, este posbil ca o restanta de cateva sute de mii de lei sa le puna in dificultate financiara.

alecu26

Da...e foarte reala. Astaldi si FCC sunt cunoscuti de ani de zile ca si rau platnici. Mai ales catre firmele mixi si neimportante. In Sibiu de exemplu dupa OS4...au dat teapa pe final la multi propietari care au inchiriat apartamentele. Practic doar cu furnizorii de ciment...fier...etc nu se joaca.
Jn organizarea de șantier de la Barzava a venit incluisv Enel sau cine e acolo sa taie curentul.ca nu au platit factura.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cetatean

Pozele sunt mai vechi, cam de o luna.

Între Deva și Mintia km aprox 486 terasamente fir II






Vetel, zona unde începe varianta. Km aprox. 492






Între pod 2 și 3,km aprox 496




Powered by API/PUM imgur uploader

Legat de declarațiile tov. Cuc...
- într-adevăr CFR plătește rapid.
- mobilizarea este... si nu prea.
- despre subcontractorii romani, nu ma pronunț.
- calitatea lucrărilor este slaba, doar gargara.
- sunt la 20 % în 2 ani, nu știu de ce visează 2020?
- sa ai un avans de 30 % pe an, înseamnă sa faci anual vreo 700 mil
- lunar ar trebui sa faci lucrări în valoare de 60 mil lei.
- repet, lunar.
- in condițiile în care, o firma gen CONA face afaceri de 400 mil an.
- 50% la lucrări de CF nu o sa vedem decât dacă vin chinezii
- eu tot zic despre criza de forță de muncă calificata in construcții, și asta se vede, mai ales în calitatea lucrărilor.

Cuneo

Radna, 4 septembrie, cu nelipsitul prieten zburător  :D







Rog un cunoscător, să ne lămurească în privința acestor tranșee blindate.




















alecu26

O sprijinire temporară pana se executa acea lucrare compusă din prefabricate si umplutura de pamant.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


c o r v i n

Foto curente din zona Turdaș care arată că, pe un fir, legătura este practic realizată și se poate deja circula cu diesel! Evident, mai este de lucru la firul celălalt și la catenară!














(10.10.19)