Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

florin74

S-ar putea ca gara Arad sa aiba o pondere mai mare. Sau inca nu s-au emis procese verbale de receptie partiala, desi sunt lucrari deja executate fizic.

florin74

Alecu, am vazut in documentele AMPOST ca referitor la sdemnalizare ERTMS pe tronsoanele in lucru, ca sunt executate lucrari provizorii de semnalizare de care antreprenori la solicitarea CFR, cu costuri suplimentare si timp in plus. Mai ca iti vine sa-i impusti pe aia de Thales, sau cel putin sa-i legi de calea ferata.

alecu26

da si nu.

Ei ne-au batut cu propriile arme. Si CFR a invatat ceva din asta (cu privire la licitatii...sa includa acum ERMTS-ul de la inceput) si si la modul de a scrie cerintele si conditiile de precalificare.

In plus...daca totul ar fi fost black&white acolo nu cred ca ar fi durat doi ani.

Eu oricum astept  ziua in care CFR va trece si ea la proiecte design&build...cum deja CNADNR face de ani de zile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Marius90

Cateva poze de ieri. Au avansat cu lucrarile la peronul 2 si la partea dinspre gara a pasarelei.








Toate pozele aici

District EA

CFR SA a reluat licitaţiile pentru reabilitarea a aproximativ 140 de kilometri de cale ferată pe secţiunea CF Frontieră - Curtici - Simeria, cu o valoare totală estimată la 2,3 miliarde euro, cu TVA, procedurile fiind anulate anterior pentru erori în documentaţia proiectelor.

http://www.feroviarul.ro/comunicate-de-presa/licitatii-pentru-reabilitarea-a-141-3-km-de-cale-ferata-pe-sectiunea-cf-frontiera-curtici-simeria.html

florin74

Ha,ha,ha, vad ca le e frica de licitatia restransa, au renuntat la ea,  :bash: , au facut-o deschisa, pretul cel mai mic criteriul de atribuire. Sa vezi acum ofertanti si consortii ca cel de la lot 2 Sebes Turda.

daniel_avram

Totusi pentru greselile astea din documentatie nu raspunde nimeni? sau tot aia care au gresit prima data vor face din nou documentatia? e bataie de joc ce se intampla, in ritmul asta daca in 2100 va fi gata Coridorul IV sa fim bucurosi.

alecu26

nu as acuza pe nimeni pt greseli. E o documentatie super complexa cu foarte multe increngaturi...si inca CFR e la inceput de drum fata de CNADNR.

Poate fi si o tactica...o aruncam in piata...si va fi verificata de sute de oameni...avocati, ingineri, specialisti in achizitii...super pregatiti....ne semnaleaza greselile si noi le corectam.

Sa fi facut CFR aceasta munca insemna poate ani de efort...si tot ar fi scapat tot felul de neconcordante.

Eu zic ca sa renuntat la precalificare ca sa se scada timpul....dar acum va fi naspa la contestatii.

Nu cred ca va fi cazul la CF ce s-a intamplat la Sebes Turda. La o scara echivalenta....ar insemna poate si 100 de firme...
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Cred ca maine se da rezultatul final la prima contestatie a lui THALES. (referitor la o cerere de clarificari). Sper sa o ia in barba, si ramane ultimul proces, cel prin care contesta desemnarea lui ALSTOM ca si castigator. Poate prin septembrie se semneaza naiba contractul pentru semnalizarea ERTMS pe Sighisoara-Simeria.

florin74

Quote from: florin74 on May 17, 2014, 09:11:12 PM
^ Sper ca asa e OK.

Actualizare 30.04.2014
Tronsonul Sighisoara - Simeria
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :- 27,53%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 28,97%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 48,1%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 36,68%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 0%

Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 53,8%

31.05.2014

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :- 28,65%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 31,06%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 51%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 35,54%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 0%

Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 56,1%

dr4qul4

pizzaroti a dat inapoi?
cam slabut progresul peste tot!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

shamanu

a facut nevasta-mea niste poze cu telefonul din mers la Sighisoara https://drive.google.com/folderview?id=0B8FOerEvbQUjWHBDOWtmb1hnWmM&usp=sharing
Lucreaza la ambele tunele (vizual solutia si progresul sunt cam la fel)

adiarc

intradevar se lucreaza in ambele capete
am surprins si eu 2 poze la capatul spre Danes



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

THALES a pierdut primul proces definitiv la CAB (contestau o solicitare de clarificari primita de la CFR, referitoare la oferta lor)
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000315084&id_inst=2

Mai ramane ultimul, prin care contesta desemnarea ALSTOM castigator. Dupa cum au pierdut cu brio in ultima vreme, poate prin august se semneaza contractul odata.
Primul termen 30.06.2014