Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

razvan96


tom_sawyer

Bucureşti, 20 iunie 2019

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea RailWorks câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru modernizarea subsecţiunilor Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara, aflate pe secţiunea Braşov - Sighişoara, componentă a Coridorului Rin - Dunăre, pentru circulaţia cu viteza maximă de 160 km/h.

Oferta financiară a Asocierii RailWorks a fost de 2,9 mld. lei fără TVA, contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

cfr.ro

paulmare

In pozele lui Horatiu, aici e utilajul care sudeaza sinele inainte sa ajunga la "lucru" 

sinele sunt sudate prin presare cap la cap (butt welding)

Micile masini din fata camionului cu instalatia de sudura - sunt 3 polizoare de sina cu motor termic, si nu-mi dau seama daca una e de gaurit traverse sau de strans buloane - cea care sta pe o singura sina

oricum - nota 10, si pentru "cercetarea aeriana", si pentru "cercetarea terestra" din weekendul asta, foarte interesante detalii

Ce nu inteleg, care e rostul structurilor alea faraonice cu mii de mc de beton - daca ai si indirect pe piloti de 40 de metri  - oricum bine ca lucreaza :)

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Vice33



Sursa: CFR Infrastructură

București, 21 iunie 2019
Imagini de pe șantierele feroviare Km 614 – Bârzava (2a) şi Bârzava – Ilteu (2b)

♦Lucrări: modernizarea a aproximativ 78 Km de infrastructură şi suprastructură feroviară pentru circulatia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h
♦Sursa de finanţare: fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat
♦Valoare contracte: 3,4 miliarde lei (fără TVA).

♦Subtronsonul  km 614 – cap Y Bârzava - 42 km (2a) străbate teritoriul judeţului Arad pe traseul Km 614 – Ghioroc – Păuliș – Radna – Milova -  Bârzava (cap Y)
♦Obiective:
◘lucrări de infrastructură și suprastructură feroviară
◘lucrări civile în 5 staţii (inclusiv halte comerciale și punct de secţionare)
◘lucrări de terasamente şi consolidări
◘54 lucrări de artă din care :
⦁13 poduri (din care 2 peste Mureș),
⦁40 podeţe,
⦁1 pasaj inferior
◘lucrări de electrificare si energoalimentare (inclusiv substații de tracțiune electrică de la rețeaua națională la 25 kV, precum și sistem de telegestiune SCADA)
◘lucrări de semnalizare
◘lucrări ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR).
♦Stadiul fizic este 21%
♦Constructor: Asocierea Astaldi-FCC-Salcef-Thales

♦Subtronsonul Cap Y Bârzava - cap Y Ilteu – 36 km (2b) străbate teritoriul judeţului Arad pe traseul Bârzava (cap Y) – Vărădia – Săvârșin – Ilteu (cap Y)
♦Obiective:
◘lucrări de infrastructură și suprastructură feroviară
◘lucrări civile în 6 staţii (inclusiv halte comerciale și punct de secţionare)
◘lucrări de terasamente şi consolidări
◘46 lucrări de artă din care : 
⦁15 poduri (2 peste Mureș)
⦁24 podeţe
⦁3 pasaje superioare
⦁4 pasaje inferioare
⦁1 tunel cu lungimea de  603 m
◘lucrări de electrificare si energoalimentare (inclusiv substații de tracțiune electrică de la rețeaua națională la 25 kV, precum și sistem de telegestiune SCADA)
◘lucrări de semnalizare,
◘lucrări ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR)
♦Stadiul fizic este 26%
♦Constructor: Asocierea Astaldi-FCC-Salcef-Thales
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/702926230127851/

marcelbanu

De ieri, 22 iunie 2019, se circulă pe firul unu M200 între Deva și Mintia, fir modernizat...
Deocamdată 50km/h.
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

NGC

"Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata""

Quote from: NGC on May 24, 2019, 10:25:54 PM
Quote from: NGC on May 03, 2019, 01:10:24 PM
Quote from: NGC on March 29, 2019, 11:53:44 PM
Cele 2 contestatii depuse la CNSC dupa desemnarea initiala a castigatorului au fost respinse. Este vorba despre contestatiile asocierilor AKTOR + ALSTOM + ARCADA si PIZZAROTTI + ICTAS.

Pregatiti-va de CAB. ;)

Nu am mai citat toata telenovela, dar o puteti reciti daca urmati mesajul de mai sus.

Dupa cum era de asteptat, asocierea AKTOR + ALSTOM + ARCADA a facut recurs.

Quote from: florin74 on May 24, 2019, 08:28:32 AM
NGC, cred ca la asta te referai acum 2 zile.
Oricum, mai este mult pana la semnarea contractului. Inca nu s-a terminat.

La asta ma refeream, dar nu am putut sa intru pe forum in ultimele zile.

Avem asadar decizia CAB.

22.05.2019

Quote
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Respinge plângerea, ca nefondată. Ia act de renunţarea petentei la judecata cererii de suspendare a procedurii de atribuire. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 22.05.2019. Cu opinie separată. Admite plângerea. Dispune reluarea ofertelor.

Pe de alta parte, avem doua contestatii de la asocierea FCC - ASTALDI, una pentru o solicitare de clarificari, si una pentru respingerea ofertei, dar la a doua au renuntat, asa ca probabil nu va mai conta nici prima.

Va tin la curent cu evolutia telenovelei pe masura ce primesc informatii.

Quote from: Ionut on May 25, 2019, 07:01:06 AM
Nu inteleg (mai) nimic din decizia asta a CAB. :lol:

Stai sa vezi acum decizie dupa revizuirea de zilele trecute a deciziei CAB din 22.05.2019. :lol:

21.06.2019

Quote
Tip solutie: Admite revizuirea
Solutia pe scurt: Admite cererea de revizuire. Schimbă în tot decizia atacată, în sensul că: Admite plângerea. Anulează raportul procedurii de atribuire şi actele pe care se fundamentează acesta, precum şi actele subsecvente acestuia. Dispune reevaluarea ofertelor. Definitivă. Pronunţată astăzi, 21.06.2019, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei.

Initial CFR a desemnat castigator asocierea condusa de ALSIM ALARKO.

Phenol


NGC

"Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara"

Se stie deja ca CFR a emis zilele trecute un nou raport al procedurii si a declarat castigator asocierea condusa de ALSTOM.

Sa vedem putin si de ce a facut acest lucru.

Quote from: NGC on May 25, 2019, 01:11:29 PM
Quote from: Ionut on May 21, 2019, 12:47:01 PM
Legat de capetele Brasov-Sighisoara, stim ceva vesti despre declararea noului castigator?!

Quote from: NGC on May 21, 2019, 01:55:47 PM
Am eu ceva vesti, dar mai asteptati pana poimaine si le dam pe toate impreuna.

Am uitat ce era mai important.

Quote from: NGC on January 23, 2019, 10:53:17 PM
Trebuie reevaluate ambele oferte, adica ALSTOM si STRABAG. Dupa reevaluare se va emite un nou raport al procedurii si o luam de la capat cu alte posibile contestatii.

CFR "reevalueaza" oferta ALSTOM si le cere acum sa clarifice lucruri in plus, desi prima data au zis ca e totul acceptabil, asa ca ALSTOM a contestat acum la TB.

Quote from: Ionut on May 25, 2019, 01:34:19 PM
Cum adica "le cere"? Au descalificat oferta, sau cum? Pur si simplu le cer documente/explicatii si Alstom a contestat ca le cer documentele?

Quote from: NGC on May 25, 2019, 02:06:10 PM
STRABAG a trimis niste documente la CFR prin care le "demonstreaza" ca ALSTOM nu ar respecta cerinta de calificare privind experinta similara, iar acum CFR le-a cerut sa clarifice aspectul asta, desi in etapa de evaluare tehnica (plus DUAE), nu au avut nici o obiectie si totul a fost acceptabil.

Motivul este decizia TB de saptamana trecuta.

12.06.2019

Quote
Tip solutie: Admite in parte cererea
Solutia pe scurt: 1. Respinge ca neîntemeiată excepţia tardivităţii contestaţiei, excepţie invocată de pârâtă prin întâmpinare. 2. Admite în parte cererea de chemare în judecată, în sensul că: 2.1. Anulează Solicitarea de Clarificare adresată de pârâtă reclamantei prin adresa nr. 11/1/391/06.05.2019. 2.2. Respinge în rest cererea de chemare în judecată. 3. Prezenta hotărâre poate fi atacată cu recurs, în termen de 10 zile de la comunicare, potrivit art. 51 alin. 3 din Legea nr. 101/2016, calea de atac urmând a fi depusă la Tribunalul Bucureşti, Secţia a II-a Contencios Administrativ şi Fiscal, conform art. 490 C.pr.civ. 4. Prezenta hotărâre se va comunica părţilor, în copie, conform art. 427 C.pr.civ. 5. Pronunţată astăzi, 12.06.2019, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

P. S. Telenovela nu s-a terminat, dar va tin la curent. ;)

marcelbanu

@Phenol
Nu, doar între Deva și Mintia, mai precis din Deva se iasă de pe linia a II-a directă și la vreo sută de metri, ca la trenulețe electrice, au tras linia nouă și au unit-o cu aia veche.
La Mintia se intră de pe directa nouă. Linia nouă e pînă înainte de semnalul X iar spre Deva pînă la semnalul Y.
Sper să ajung să recapăt aparatul foto confiscat de fiul meu...
Fotografiile vorbesc mai bine !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Cuneo

La Radna se lucrează precum merg trenurile CFR-ului, adică foarte încet!























Phenol

Muncitorii erau la Podu Mures  :lol:

Sa inteleaga toata lumea despre ce vorbesc: Fiind gara Podu Mures inchisa de cateva zile am vrut sa vad ce se imtampla in zona.

Cele doua fire a liniei 201 Teius - Coslariu pe partea dreapta si linia 300 pe patrea stanga:

(GPS)


Mergem mai departe pe firul 1 a liniei 201:

(GPS)


Semnalul de intrare in Coslariu, fir II

(GPS)


Ajung la trecerea de CF pe DN 14B:

(GPS)


Vedere spre Teius pe CF:

(GPS)

Phenol

Drumul spre Teius:

(GPS)


Vedere spre Coslariu:

(GPS)


Ajung la linia 200 si pornesc din Coslariu spre Podu Mures.

Vedere spre Coslariu:

(GPS)


Vedere spre Podu Mures:

(GPS)


Macazul pe pozitie:

(GPS)