Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

18.





































Atenție la dronă !


Primul cadru s-a tras la ora 09:54 iar ultimul la ora 19:33...
Colegii au plecat la Deva, acolo pot ajunge oricînd...


Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

19. Semnale PrYF de la Mintia spre Deva și PrX puse în funcție...







De la ieșirea din Deva spre Mintia, șina este burată, catenara întinsă...

A fost un tur de forță la fotografiat dar și la pus aici...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

TibiV

No așe, Marcele !...
:cheers:

Nu am voie decat o data....
"Sorry, you can't repeat a karma action without waiting 1 hours."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Andi



vancouver

Treaba arata ... BETON ! Multumim pentru deliciul ingineresc, am savurat din plin detaliile. Doar la partea cu Thales m-am pierdut, sper sa nu incurce firele pe acolo  :D
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Filmarea nr. 1 din 4. Joi, zonele Ghioroc-Paulis si Conop (podurile peste Mures). Enjoy! Multumim CFR Infrastructura si asocierii Astaldi-FCC-Salcef-Thales pentru acces, informatii si buna-vointa! Chapeau!


cristi5

^ zonele filmate
Ghioroc-Paulis (o varianta de viteza) http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/46.138/21.593/0  Vedere din satelit (11 iunie)

Conop (o varianta cu dubla traversare) http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/46.104/21.866/0

Mai la vest la Conop este si o varianta fara traversarea Muresului, daca bine inteleg nu figureaza in video. Se vad amandoua bine pe Sentinel (15 iunie)

Se vede de asemenea pe satelit ca cam toate variantele majore de viteza de pe 614-Simeria sunt atacate.




Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm


Ionut

Lasa ca mai ai timp in urmatorii ani. :) Ar trebui sa facem macar doua vizite de-astea pe an, primavara si toamna. Plus ca puteti merge la ei mai des, cei care sunteti mai din zona. Pentru mine, de exemplu, a fost un efort destul de mare (drum Bucuresti-Deva si retur plus filmat la greu, plus procesare... si nu s-a terminat).

Ionut

Clipul 2 din 4. Lotul Barzava-Ilteu, tot Astaldi-FCC-Salcef-Thales.


Vice33

Statia CFR Nicolae Balcescu nu există, probabil gara localităţii se numşte Valea Mureşului.
La fel cum gara Băile Călacea de fapt se află în localitatea Carani (jude. Timiş) sau gara Izvorul Oltului aparţine de fapt de comuna Sândominic, si cred ca mai sunt si alte exemple.

cristi5

^ Lotul Barzava-Ilteu

Pe harta
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=13/46.061/22.077/0

Nu pot sa pricep de ce au facut noua gara Barzava asa de vestica. O fi acel drum de acces?

Zona e foarte noroasa dar Sentinel are un potentiometru de filtrat norii. Nu prea pricep cum functioneaza, probabil arata imagini din date cand nu au fost nori in punctul respectiv.




Powered by API/PUM imgur uploader


Ionut

Clipul 3 din 4. Lotul Ilteu-Gurasada. Constructor Aktor-Alstom-Arcada ("RailWorks"). Multumim si lor pentru acces & explicatii!



Imi cer iertare pentru partea a doua a clipului! Din pacate drona a focalizat gresit si nu am observat din zbor, asa ca am filmat putin defocalizat. Se pot observa unele lucruri, dar din pacate nu este calitatea pe care o pot scoate. Data viitoare sunt mai atent...

paulmare

Excelent :) - multumim

Podul acela mare se lanseaza - nu e cine stie ce capat de lume, ca si la Aciliu, pasajul Basarab, centura Pitesti din astea mai recente pozate aici pe forum 
si pe vremea lui cioasca fostele CCCF cel putin in anii 80 le impingeau, folosind role, jackuri hidraulice si grinda cioc la prima sectiune impinsa