Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

@marcelbanu, rocklee: Mulțumesc mult pentru imagini, foarte grăitoare. :cheers:

cristi5

Multumim de poze!

La Ilia am auzit ca actualul pasaj DN7 trebuie inlocuit pt ca CF va fi mai sus si actualul pasaj este prea jos. S-au apucat de asa ceva?

Pasajul spre Bacea/Bretea Muresana inlocuieste o trecere la nivel? Sau mai multe?

rocklee

Da pasajul de la bacea înlocuiește o trecere la nivel .

rocklee

O întrebare. Pentru ce vor  să facă alt pasaj la Ilia cel actual e destul de ok. ..doar dacă se face lucrurile capitale ar fi ok.
Părerea mea.

Cetatean

La podul II s-au introdus palplansele pentru o pila. ''stația de betoane " este o instalație cu ajutorul căruia se face jet grouting la baza sprijinirilor, sa se poata executa fundația.
Pasajul de la Bacea înlocuiește trecerea la nivel.
Pasajul de la Gurasada, îl va înlocui pe cel vechi, care oricum necesita ceva reparații capitale (de ani de zile are parapetul rupt)
În general niveleta caii se ridica cu aprox. 0.50 peste nivelul Nae al Mureșului în zonele unde nu exista diguri de apărare.

Cetatean

La pasajul de la Gurasada, fata de nivelul actual, niveleta se va ridica cu aprox 1.70 m.

District EA

Poze din zona Conop, cele doua poduri peste Mures, din fuga trenului







































Powered by API/PUM imgur uploader

District EA


District EA


Sorinus

Barzava Noua pare sa nu deserveasca nimic, de ce nu se desfiinteaza?

Andi

Este statie noua, se construieste deoarece noul traseu al caii ferate nu va trece prin actuala statie.

Sorinus

Dar satul pare a fi foarte departe, are trafic? Face cineva o ''numaratoare'' sa vada daca aceasta statie merita reconstruita? Si pe Bucuresti-Constanta sunt halte ca Ogoarele, Ivanesti...care sunt in camp si nu cred ca au mai mult de 10 calatori pe luna, mai ales cand nu sunt lucrari agricole.

cristi5

Proiectul e batut in cuie, FIDIC rosu. Deci statia ramane ca-n proiect. Nu e primul si nici ultimul element inutil (sau mai putin util) construit pe bani UE.

dan tm

parca s-a mai discutat  aici(sau pe alt forum?), ramine si linia veche pentru a deservi localitatie ocolite de noua varianta.
poate ramine si vechiul amplasament.

cristi5

In proiect sunt descrise inchiderile, mutarile si deschiderile de statii in capitolul "terasamente". Cine cauta "terasamente" pe topic, gaseste tot ce misca. Chiar am scris un mesaj cu link-uri la documentatia de terasamente pe lantul 614-Simeria

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg206636;topicseen#msg206636

Ce nu pricep eu: pastreaza sau nu statia Barzava existenta (macar un peron) pt trafic local? Daca tot pastreaza linia existenta pe un fir? Altfel linia ramane aceeasi dar oamenii trebuie sa mearga un km in plus...




Powered by API/PUM imgur uploader