Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

carutasul

Teoretic trebuie să fie implementările aceluiași protocol, dar în practică se întâmplă să nu ai ocazia să testezi chiar toate situațiile, ba uneori chiar protocoalele pot avea scăpări. Un protocol pe care îl folosește toată lumea, ca Internet Protocol sigur va merge pe toate device-urile, pentru că deja după un număr de versiuni s-au cam eliminat toate erorile majore, dar un protocol ca ERTMS, pe care îl folosesc doar câțiva "utilizatori" , si care de regulă e testat cu echipamente de la un singur producător are șanse serioase să aibă bug-uri. Bug-urile se rezolvă, nu e problemă, dar e distractiv când producătorii încep să dea vina unii pe alții până când în sfârșit se vor hotărî să dea problema în studiu tehnicienilor :)  Și să sperăm că apar în teste, nu după .... Evident că "în mare" va funcționa, nu văd de ce nu, doar că ar putea apărea "glitch-uri" în anume situații.

athosga

Salut!

Ieri am calatorit  cu tr346 si am fost tare interesat ce viteza prinde pe Arad-Curtici in momentul actual, asa ca am masurat cu GPS-ul si mi-a aratat 134km/h. :) M-a surprins pt. ca m-am asteptat la max. 120. :)

NGC

Quote from: cristi5 on November 06, 2018, 08:33:25 PM
De acord cu vancouver ca, chiar si fara vehicule care pot sa-l foloseasca ERTMS trebuie pus in functiune. Dar daca n-ai nici locomotive care pot sa-l foloseasca (mai e vreuna afara de aia de demo?) si poate nici toate vagoanele din garnitura nu pot merge cu 160, atunci nu e presiune.

MAV (HU) are mai multe locomotive Bombardier TRAXX care vin si pe la noi si care ar putea folosi ERTMS. Ar mai fi si niste TRAXX-uri de la RailPool daca tin bine minte, care sunt omologate si pentru RO, dar sunt mai mult folosite pentru marfa.

dan tm

Dar prestatia locomotivelor MAV in Romania trebue compensata cu prestatia EA-urilor de la CFR in Ungaria.


District EA



Andi

Uitandu-ma din intamplare pe Google Maps am descoperit actualizarea imaginilor din satelit pe zona santierului Simeria-Km 614, evident nu tot.

Cel mai bine se vede in zona Barzava-Batuta noul traseu: https://www.google.ro/maps/@46.0807412,22.0127506,7529m/data=!3m1!1e3

Sorinus


Andi

Da, va fi o statie formata din 4 linii mutata cu vreo 2-3 km spre Arad.

cristi5

Inteleg ca in zona ramane un fir in nordul Muresului, pt trafic local. Daca e asa, ideal ar fi sa intre acel fir la linia 1 in astfel de gari. Asa e proiectat?


carutasul

chiar mă gândeam acum... la maghiari cum e în continuarea coridorului? Ei au ERTMS?   Un operator, să zicem Softrans, ar putea să facă un traseu Timișoara-Budapesta? ( sau, mă rog, Craiova-Timișoara-Budapesta, că am văzut că le place să doarmă acasă )

pasadia



Primul pod rutier nou peste CF300 din directia Medias spre Sighisoara:
(GPS)


(GPS)


(GPS)



In mare cam in acelasi stadiu e si cel de la Danes. Si deviera DN14  pe acea scurta portiune e cam gata, mai erau cateva lucrari la zidul de sprijin.

dan tm

Cred ca am mai intrebat: de ce s-a construit cu tablier ca la feroviar?nu  sint prea dese podurile rutiere noi in aceasta solutie constructiva. Stiu ca cele foarte vechi erau asa.

TibiV

Cred ca s-a mai raspuns...
Atata stiu cei de la CFR...
Copy-paste la proiecte vechi de 50-70 de ani...
Adica "verificate, dom'le, sigur rezista!... "
Mama proștilor este mereu gravidă... :)