Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Ionut


Ionut

Depozite de materiale...





Vestea buna, se pare, este ca Astaldi e "decuplata" de problemele firmei-mame. Daca merg platile de la CFR, in mod normal Astaldi nu va suferi pe loturile de cale ferata pe care le executa aici. Mobilizarea in teren este foarte buna, imi transmit colegii din teren. :)

Ionut


Ionut

Carcase pentru pilotii forati (fundatie). Sunt imense aceste carcase, sunt de 1800. Ceva foarte rar. Iti intra Dusterul in ele. :)




Ionut

Tunelul Bătuța-Lalașinț:

Pe Harta Proiectelor:


In teren:




Se vede in departare intrarea in tunel...

athosga

Salut!

Sunt ceva informatii daca trenurile, care au fost "trimisi" anul trecut pe ruta Deva-Sibiu-Brasov (mai mult trenuri internationale, daca nu ma insel) o sa fie puse inapoi pe M300 (Deva-Medias-Sighisoara-Brasov)in 2019?

Mersi.

pasadia

In conditiile in care vor incepe lucrari pe Brasov - Sighisoara, nu prea vad rostul. Ce castigi pe mere, dai pe pere.

Ionut


Ionut

Atat momentan din acest live. Dar vor veni in zilele urmatoare colegii cu multe poze si informatii/explicatii. Din ce inteleg, vizita s-a intins pe vreo 80 de km, deci sigur vor fi puncte foarte interesante si fotografii in premiera!

Andi

^^

Perechea 346/347 Bucuresti Nord-Viena Hbf va reveni pe traseul initial via Sighisoara, insa ca timpi nu se schimba absolut nimic, plecare tot la 14:00 din Bucuresti.

Perechea 472/473 ramane pe Sibiu.

Trenurile care traziteaza Sighisoara-Coslariu vor avea timpi redusi cu pana la 30 minute, viteza maxima in livret pe tot tronsonul 120 km/h.

athosga

Quote from: pasadia on October 25, 2018, 03:39:21 PM
In conditiile in care vor incepe lucrari pe Brasov - Sighisoara, nu prea vad rostul. Ce castigi pe mere, dai pe pere.
Pai cu timpul Vintu de Jos - Brasov  4:40 nu vad cum ar putea fi mai rau pe M300 chiar si cu Sighisoara-Brasov in constructii.

dan tm

In drum spre noua infrastructura, ma uit la vechea infrastructura. Romania 100.
Infiintata in 1905 calea ferata electrica este desfiintata dupa 1991 desi se tot vorbeste de transport ecologic. ici colo de la Radna la Ghioroc se mai vad consolele firului de contact

https://sageataverde.ro/

Statia Paulis, cladirea CED se va demola pentru a face loc peronului liniei 1.




la finalul lucrarilor va fi CE(centralizare electronica) dar pina atunci dupa finalizare primelor 2 linii trebuie deschisa circulatia pe ele pentru a permite atacarea celorlalte linii din gara. De aceea pina la finalizarea lucrarilor va fi folosit un fel de CED intermediar. Pentru acest CED se construieste o cladire



2031 soseste la linia 1










La intrarea in Radna linia se muta putin spre Mures pentru corectia curbei. S-au forat coloane solidarizate cu radier pentru a proteja linia de eventuale inundatii. Asta desi pina la Mures mai este si linia Radna -Timisoara Nord. Apoi am pozat statia Radna.




















Powered by API/PUM imgur uploader



dan tm

Dupa Radna se corecteaza curbele, iar unde linia se apropie de Mures se construiesc ziduri aparare. Coloanele forate au intilnit granit de buna calitate. Explicabil cita vreme in zona sint multe cariere de piatra. Pe la cetatea Soimos trece 1821.































































































































Powered by API/PUM imgur uploader

In apropierea statiei Conop, linia urmeaza sa treaca Muresul pe un pod nou. ca o paranteza, Muresul este foarte sarac in poduri. Trecem Muresul pe o pasarela care sustine maxim 1.5 tone. Linga pasarela o tabla aminteste cu mindrie ca e facuta cu fonduri de la  guvernul Romaniei. De ciuda nu am pozat tabla aia. Probabil guvernul Ugandei facea un pod adevarat.

Lucrarile pentru pod avanseaza.La intoarcere pozez ,,insula " artificiala necesara lucrarilor.Podul va avea o deschidere centrala de 110 m.









































Powered by API/PUM imgur uploader




cristi5

Colegii de pe teren au gasit lucrari la doua pasaje rutiere peste CF ca parte a proiectului. Unul la Deva (str Ardealului, conectata cu DN7 cred)

https://www.openstreetmap.org/way/638243279

Si altul la Mintia
https://www.openstreetmap.org/way/638239171

Racordul CF CET Mintia-Brad se va desfiinta. Ramane numai racordul Deva-Brad. Si linia oricum nu mai ajunge la Brad... Dar trece pe la lilieci.

Maine apar pe harta proiectelor

cristi5

Ma poate cineva ajuta cu informatii despre pozitia si conectarea rutiera a pasajelor rutiere noi pe Sighisoara-Coslariu? (afara de cel pe DN13 in Sighisoara) Si daca sunt receptionate sau nu. Sau o poza cu GPS din locul respectiv. Multumesc!

Nici la Turdas est nu pare corect
https://www.openstreetmap.org/#map=19/45.84059/23.14029

Quote from: cristi5 on July 21, 2018, 11:17:50 PM
Am remarcat cateva posibile pasaje rutiere care, daca chiar se construiesc, lipsec de pe OSM si trebuie adaugate
- overpass la Danes?
http://shared.galileo-app.com/5b5395eb6a01e21060fecb8f.html
-overpass la Dumbraveni?
http://shared.galileo-app.com/5b5396156a01e21060fecb90.html
- underpass la Medias?
http://shared.galileo-app.com/5b5396396a01e21060fecb91.html