Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

Andi

Semnalele de intrare dinspre Santimbru



Podet in lucru, limitare de 15 km/h







Ajungem la ramificatia cu noul racord dinspre Blaj, la care nu s-a avansat deloc in ultima vreme









Mie cel putin mi se pare aiurea acest racord, cred ca se putea face ceva fara ocol si curbe, de exemplu liniile spre Coslariu drepte iar spre Blaj diagonale cu viteza sporita in abatere, 120 sau macar 100 km/h






Andi







Mai departe nimic nou, ajungem intre Santimbru si Barabant unde se lucreaza la podul autostrazii









In Barabant se circula in continuare pe liniile 4-6, celelalte sunt folosite pentru stationarea vagoanelor pentru zona industriala






Andi

La podul peste Ampoi stadiul a ramas acelasi..











In Alba Iulia lucrarile sunt finalizate in mare parte





Cate doua linii de stationare pe fiecare parte






Andi

Catarge pentru semnalele de iesire



Rampa liniei 1 in stanga



Am observat ca in majoritatea statiilor s-au marcat peroanele cu dungi galbene



La linia 1 probabil se va face o prelungire a peronului pana in rampa











Iesire din statie spre Vintu de Jos




Andi

La racordul spre Sebes Alba a aparut si o linie de evitare in dreapta plus catarg pentru semnal







Ajungem in Vintu de Jos, circulatia trenurilor de calatori a fost mutata provizoriu pe liniile 7-9 in acea zi pentru a putea fi demontat un stalp de iluminare inalt si pentru a permite accesul macaralei si a altor utilaje la liniile 3 si 4













Andi

Avem si lifturi montate  :D





Lucrarile despre care am mentionat in postul anterior














Andi

Trenurile sunt expediate pe firul 2 la cale libera, pe firul 1 ce lucra la un macaz sau la semnalizare (?)














Andi

Intre Blandiana si Sibot se circula pe firul 2. Pe firul 1 mai raman de finalizat unele podete si peronul haltei Tartaria




















Andi

In Sibot se circula in continuare pe liniile 3-5 iar lucrarile in mare parte sunt gata














bdragos2

Cei de la Ziarul Unirea au postat niste filmari cu drona cu zona Coslariu



Niciodata nu am realizat cate vagoane marfar sunt in gara din Coslariu... nu inteleg de ce nu le duc la fier vechi, sa cumpere altele noi

Andi

Intre Pricaz si Orastie pe inceputul noului traseu s-au montat sinele, s-a turnat piatra sparta si s-au plantat stalpii de electrificare pe ambele fire pana in noul pasaj DN7











In capatul celalalt al tunelului, la Turdas, pasajul DN7 peste noul traseu CF este aproape gata





Iar in halta Turdas s-a construit peron pe firul 2 la o distanta de 200-300 metri fata de cladirea statiei



Per total avem doua puncte importante cele mai in urma, zona Coslariu si tunelul de la Turdas, urmate de podul Ampoi fir 2 dintre Barabant si Alba Iulia si firul 1 Blandiana-Sibot, zonele cu podete.

nenea_hartia


TibiV

Filmare de ieri, 9 octombrie 2018, pe la ora 14 (conform mersului trenurilor...)
Quote
Călătorie pe linia M300 între stațiile Daneș  și Sighișoara pe noul traseu al coridorului 4 paneuropean cu trenul IR 1746. 
Important este ca se lucreaza....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Andi

S-au miscat repede cu firul de contact si burarea+profilarea liniei. Sa vedem pe restul tronsonului cum evolueaza lucrurile.

oaspetele

Ce rol vor avea cele 2 pasaje rutiere peste linia ferata dintre Sighisoara si Dumbraveni?