Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: vancouver on June 20, 2018, 11:33:41 PM
Am mers pe 18.06 (luni) cu masina de la Bucuresti la Constanta. Pe pod Cernavoda am mers in paralel cu un marfar. Acesta circula cu 50 km/h (am tinut 56 km/h pe tahograful masinii si atunci am mers in paralel cu trenul - traficul rutier era spre zero, nu am incomodat pe nimeni, altfel nu faceam asta). Trenul a circulat pe firul 1 (adica pe dreapta).

De pe 11 mai podul Cernavoda Nou e cu 80 km/h. Probabil marfarul era restrictionat la 50 km/h din vreun motiv sau altul (procent de franare, tipul vagoanelor, tonaj etc.).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Absolut intamplator am gasit aici un reportaj video pe Coslariu-Sighisoara realizat pe 31 mai.








Se vad bine lucrarile la cap Y Medias

Nu inteleg de ce a "sarit" sectiunea Medias-Atel, adica "corectia" de la Bratei...

Favorita mea:


Ca simpla observatie: multe, foarte multe, prea multe treceri la nivel....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

De acord, dar nu asta conteaza asa mult, ci cum sunt facute acele treceri, sa fie cat mai modernizate si sa NU FIE RESTRICTII CF LA ACELE TRECERI!! Asta conteaza.

Rau este ca sunt multe restrictii la aceste treceri, care se pot elimina daca multe dintre ele sunt facute profesional, si sunt multe dintre ele (cele definitive). Nu cred ca isi permite nimeni sa lase treceri la nivel peste CF vechi si nemodernizate, damite cele de pe lotul IV paneuropean...

Ce ai vazut in video-uri, probabil ai observat ca sunt multe treceri la nivel peste CF, dar repet, nu asta e asa important, legea permite pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h, nu sunt admise treceri asa multe la nivel peste CF pentru viteze de peste 160 de km/h, ceea ce NU este cazul in Romania...deci sa nu ne luam dupa altii.

Am spus si cu alta ocazie, atat timp cat legea permite, tehnic si constructiv, cu atat mai mult prin reglementarile europene, nu vad unde ar fi problema, daca, repet, sunt bine executate, cu bariere/semibariere, semnale luminoase si tot tacamul.

etravel

Quote from: frunzaverde on June 20, 2018, 09:36:09 PM
Modernizarea caii ferate Bucuresti - Constanta (care de fapt a fost o serie de multiple proiecte separate) a inclus toate garile de pe parcurs.
Apropo, care e ratiunea pentru care gara Predeal a fost exclusa din modernizarea magistralei Bucuresti - Predeal?

Vice33

Gara Predeal e inclusa pentru tronsonul Predeal b
Brașov, așa cum gara Brașov se va reface o data cu proiectul de refacere Sighisoara- Brașov.


Simeria e in aceeași situație, putea sa fie inclusă în proiectul coslariu-simeria, însă a rămas de refăcut cu modernizarea tronsonului km614-simeria.

etravel

Quote from: Vice33 on June 21, 2018, 07:49:55 PMGara Predeal e inclusa pentru tronsonul Predeal
Brașov
Adica la Sfantul Asteapta, inteleg ca CFR nu are pentru moment niciun plan de reabilitare pentru Predeal - Brasov.

Vice33

Planul respecta pasii procedurali, intai studiu de finantare, de fezabilitate si apoi proiect si celelalte...momentan din ce spuneau colegii de pe forum, proiectul se afla in etapa elaborarii studiului de fezabilitate.

Dagda

^
Mai exact se afla in etapa pregatirii documentatiei pentru licitarea studiului de fezabilitate. Daca nu ar fi schimbat legea achizitiilor publice era deja scos la licitatie, dar asa mai avem de asteptat.

Stefan01

Au deschis circulatia la subtraversarea DJ 107 B la intersectia cu CF 200A, in apropiere de halta Santimbru.

Vedere de ansamblu


Voi posta mai spre seara poze.

Redox

O dată cu deschiderea circulației au dispărut și semnele de interzicere cu excepția riveranilor de la giratoriul DN1-Sântimbru / DN14B-Coșlariu ?

ioandorin



De astăzi 23.06.18















Powered by API/PUM imgur uploader

Andi



Andi

Astazi s-a redeschis firul 2 intre statiile Dumbraveni si Medias. Include varianta noua de viteza din zona Brateiu (cu halta mutata in locatie noua) unde lucrarile au fost blocate de un stalp de inalta tensiune pana acum cateva luni. Acum se circula pe intreg tronsonul pe fir complet nou iar dupa ce se va aseza linia se va ridica si viteza de circulatie. Statia Atel s-a transformat in punct de oprire (sau halta comerciala).

Recapituland ce s-a mai facut in ultimele luni, pe traseul Sighisoara-Coslariu au ramas urmatoarele puncte slabe unde inca se mai circula pe linie veche:

- Sighisoara-Danes fir 1, urmeaza deschiderea firului 2 prin cele doua tuneluri si mutarea traficului pe acesta
- Danes-Dumbraveni fir 1 pe o portiune de aproximativ 850 de metri in zona unde a trebuit relocat DN14, se vede si pe Google Maps
https://www.google.ro/maps/@46.2190311,24.5995239,670m/data=!3m1!1e3
- Copsa Mica-Micasasa firul 1, zona celor doua poduri care din ce am vazut sunt finalizate, firul 2 fiind in curs de burare deci poate il vor deschide vara asta
Pod 1: https://www.google.ro/maps/@46.1139969,24.219644,1000m/data=!3m1!1e3
Pod 2: https://www.google.ro/maps/@46.1073073,24.1610406,830m/data=!3m1!1e3

In rest totul este in mare parte gata.

District EA

Decopertari varianta noua de traseu Varadia - pod Mures (zona halta Valea Muresului) si o harta ajutatoare









Powered by API/PUM imgur uploader