Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Andi

Quote from: adrian rosca on May 06, 2018, 04:21:38 PM
La Turdas, desi sunt utilaje, miscarea tinde spre zero. La ce ora s-a filmat?

Dupa pozitia soarelui si trenurile intalnite pe traseu, zic ca ar fi ora 10:30 - 11:00.

Phenol

^A trecut peste Simeria pe la 11.00 si cateva minute (IR 74 + R 2043 in gara si IR 1836 la Cap X) si pe la 11.15 pe la Vintu de Jos (IR 1818 in trecere prin Blandiana)

GDPR

Deci nu era pauza de masa, ci pur si simplu nu se lucreaza  >:(

frunzaverde

Frumos reportaj, e multa munca acolo! Felicitari si multumesc!
Si felicitari si pentru filmarea din avion!

Quote from: Phenol on May 06, 2018, 04:50:48 PM
^A trecut peste Simeria pe la 11.00 si cateva minute (IR 74 + R 2043 in gara si IR 1836 la Cap X) si pe la 11.15 pe la Vintu de Jos (IR 1818 in trecere prin Blandiana)

Vad eu prost sau IR74 a ajuns in doua vagoane? Trist... tare trist...

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Phenol

Doar 2 vagoane de clasa a 2-a circula pe relatia Lőkösháza - Brasov.

Xenos

Cu adevarat trist si incalificabil, reabilitam cu chiu cu vai coridorul, dar practic nu mai avem trenuri de persoane relevante, inclusiv istoric IR 1622 (Bucuresti - Timisoara si retur) a fost limitat la Sibiu, dupa ce ramasese 1/3 din lungimea sa din vremuri de glorie.
Acel tren de care vorbiti voi este ramasita fostului IC Pannonia, care circula de la Bucuresti la Budapesta si a fost candva limitat aiurea la Brasov.

dragos76

Nu pot să nu remarc că avem câteva zeci de treceri la nivel cu CF pe o bucată de doar câțiva zeci de km.
Măcar dacă la reabilitare le-ar face cu bariere cu dublă cumpănă, ca să reducă posibilitatea de "forțare".

Xenos

Este absolut necesar ca toate trecerile la nivel sa fie prevazute cu bariere complete, altfel vor fi multe tragedii. Eu credeam ca vor fi eliminate toate trecerile la nivel pt. 160 km/h, in fine.

cuculean

07 Mai 2018 ora 08.00  - statia Deva



07 Mai 2018 ora 12.00  - statia Deva - a disparut si linia 6
[/img]

rocklee

felicitari pentru filmare ...dupa ce am vazut filmarea ...mi -am dat sema cat de slabe sunt autoritatile locale ....un exemplu orastie ...nu au fost in stare sa introduca in proiect ...un pasaj ...sau o pasarela pentru legatura cu partea cealalta a orasului ...au doar o trecere la nival ... :D

Xenos

Pasajele și pasarelele astea nu trebuiau să fie incluse în proiectul de modernizare a căii ferate? Exact ca în cazul autostrăzilor, a căror execuție include și supratraversările drumurilor locale.
În fond, trebuie asigurat un anumit standard al căii rapide (re-)construite, fie ea feroviară sau rutieră.

Andi


Vice33

Din filmare, mai au cateva puncte nevralgice de rezolvat:

1. Turdaş
2. Tunelul Turdaş/Turmaş văd că în mare parte (78%?) au acoperit pereţii betonaţi ai tunelului. Ieşirea/terminarea tunelului este la finalul acelor montanţi orizontali de susţinere? cam câţi m mai au de acoperit ochiometric, 100-150 de m?
3. Pasajul rutier peste CF...o cam lălăie de mult timp acolo...ce blocaje sunt?
4. De unde aduc basculantele material de umplutură la tunel...? Cu un singur buldozer taică, îţi va lua mult timp să acoperi ce e acolo...
5. La min 7:14 acel drum nu exista în peisaj acum un an...este DJ-ul care duce la Turmaş?
6. La min 7:26 ce lucrări mai sunt în acea zonă de făcut...? Au rămas în urmă cu săpăturile la noul terasament acolo...
7. Min 7:31 noul pasaj rutier peste CF, de ce nu se circulă pe ambele benzi? Ce probleme sunt acolo încă...?
8. Min 7:40, acea zonă ce probleme mai are...?
9. Min 8:41, trecerea la nivel cu CF de la Pricaz e finalizată sau e încă în lucru?
10. Min 9:30, intrare Orăştie. Se circulă acum pe cele 2 linii din stânga? Linia din treapta, pe o porţiune mică de ce e încă neînlocuită cu cea nouă...?
11. Min 11:30 după halta Goagiu, la subtraversare A1 mai este limitarea aceea de 50 km/h?
12. Min 12:03 Aurel Vlaicu, este finalizată 100%? Văd că lângă este un depozit de traverse din beton...
13. Min 15:17, Balomiru de Câmp, care e problema cu acel podeţ pe firul I, ce probleme au de atâta timp...?
14. Min 16:10, podeţul peste râul Cioara (unde s-a găsit culeea austro-ungară de la linia veche), văd că au făcut integral podul, urmează să finalizeze lucrările în câteva luni sper...
15. Min 17:18, după halta Tărtăria, ce probleme mai sunt acolo...?

Andi

Quote from: Vice33 on May 07, 2018, 08:18:40 PM
Din filmare, mai au cateva puncte nevralgice de rezolvat:

5. Este DJ668, spre Turmas. Se vede si pe Google Maps.
6. Acolo a fost vechiul traseu DN7, acum ca circulatia s-a mutat recent pe noul pod vor continua sa lucreze la traseul CF.
7. Am spus la punctul 6, cat despre a doua banda nu cunosc, probabil dupa ce vor finaliza capetele noului traseu o vor deschide si pe ea.
8. Probabil e drum de acces temporar pt utilaje.
10. Se circula doar pe un singur fir momentan. Linia din dreapta este industriala si probabil nefolosita, nu au de ce sa o modernizeze ei deoarece nu CFR SA executa manevre acolo (daca exista activitate).
12. E finalizata 100%, insa se circula in continuare doar pe primele doua linii.
13. Este un podet provizoriu, dupa ce se va muta circulatia pe firul 2 vor finaliza podetele pe firul 1.
14. Am vazut ca au inceput sa lucreze mai bine acolo, in cateva luni dupa ritmul lor ar trebuie sa fie gata si el, e singurul podet peste care nu exista linie deocamdata intre Blandiana si Sibot.

rebel

se lucra la podul de peste raul Ciorii, la Tartaria erau niste utilaje, (nu-mi dau seama daca tocmai le adusese sau le mutau de acolo..











Powered by API/PUM imgur uploader