Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

cristi5

Ala e. Odata am carat in spate afetul de AG9 de acolo pana la Radna. O bucata maaare de otel.

Fireste deplasarea se facea pe DN7, in pas alergator. Pe vremea aia nu erau atatea masini... Vedeam trenul pe 200 si ma apuca un dor de duca...

TibiV

Eu mai mult de AG7 nu am carat... ;)
Si "cateaua de companie" (Doar afetul, dar oricum mult mai mic decat cel de AG9...)

Dar, deh, fiecare cu "specializarea" lui...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

Cetatea Șoimoș e lângă Radna/Lipova, nu are legătură cu localitatea Șoimuș de lângă Deva.   

maddog

Nici o veste despre Sighisoara Brasov loturile 1 si 3?
multumesc


alinuttt

Mă bucură enorm faptul că măcar acum s-au apucat serios de lucrări pe această bucățică. Care e situația pe restul tronsoanelor? Se pare că a ieșit și AC pentru variantele de viteză noi, din ce s-a văzut în filmare.

alexV

Pizzarotti lucreaza in zona Coslariu / Podu Mures la consolidarea terasamentului. Vineri seara la 19:00 doua foreze invarteau in pamant. Daca au inceput de la pod, inseamna ca au progresat vreo 200-300 metri cu consolidarea.

Ionut

Am uitat sa va zic surpriza. Dar daca tot ai adus aminte de Coslariu. Ieri am avut un trimis special in vizita oficiala din partea API pe lotul celor de la Pizzarotti. Cred ca in weekend va avea timp sa puna si detaliile despre vizita si fotografiile. :)


Phenol

Cum zicea si Ionut mai inainte, vineri am fost in vizita oficiala pe lotul Pizzarotti, Coslariu - Vintu de Jos.

In primul rand vreau sa multumesc lui API care a facut vizita posibila dar si CFR-lui, constructorului si a consultantului care au fost prezenti in numar mare si deschisi sa prezinte santierul si a da raspunsuri la intrebari.

Incep cu cea mai mare surpriza ce am aflat de data asta: Se va reabilita si gara Podu Mures inclusiv vechiul pod peste Mures si pe partea cealalta cam pana la aceeasi distanta spre Teius ca si la iesirea din Coslariu. Adica, linia rosie de pe urmatoarea harta:



Podul vechi peste Mures nu trebuie demontat si reconstruit, doar trebuie inchis si facut lucrari "minore". Nu am intrat in detalii, dar cel mai probabil este aceeasi situatie ca si la podul Ampoi, descriu si acela mai incolo.

Pentru a incepe aceste lucrari se va face un traseu temporar prin legarea liniilor de pe podul nou construit de liniile din Podu Mures. Dupa reabilitare gara Podu Mures tot 4 linii o sa aiba. Si acest traseu va necesita o consolidare suplimentara.

Mi s-a confirmat ca intrarea in Coslariu din directia Blaj se muta mai la nord din cauza reconfigurarii macazelor din gara. Practic, odata cu reabilitare se incearca sa elimine macazurile amplasate in acest fel (ma folosesc de poze mai vechi postate pe forum):



La varianta Coslariu se lucreaza in doua schimburi. In total vor fi introduse cca 7500 de coloane forate. Pana vineri undeva la 1500 erau deja facute.

@alexV: si eu am avut aceasi impresie, dar nu au luat la rand introducerea coloanelor. O parte au fost introduse la testari, care sunt peste tot pe varianta.

Podurile si podetele deja facute pe varianta Coslariu si pe noua linie dintre Podu Mures si Coslariu sunt conforme si au fost acceptate de beneficiar.

Pozele facute in zona cu ocazia vizitei:















Phenol

In ultima perioada mai multe zile nu au circulat trenurile intre Coslariu si Alba Iulia. Asta a fost din cauza lucrarilor la acest podet (de jos), de care am amintit si ultima oara. Pe perioada lucrarilor linia nu a fost inchisa, doar catenara a fost scoasa de sub tensiune. Nu am presat de ce, dar se pare ca lucrarile la acest podet au fost programate asa "tirziu".

(GPS)


Pozele facute la Cap Y Coslariu:














Phenol

La PO Sintimbru lucrarile pe partea de CF au fost terminate, insa eram curios care este problema cu lucrarile la subtraversare CF. Astea la prima vedere pareau a fi "blocate", insa trebuiau sa rezolve relocarile la reteaua de apa (la care au avut si un accident, fiindca au primit informatii gresite de locatia conductelor, lasand jumatate din sat fara apa), la liniile de electricitate, la cele de telefonie si la canalizare. In momentul de fata numai sunt blocaje, se lucra destul de bine si se asteapta sa deschida traficului rutier cam peste o luna.
Subtraversarea a fost proiectat pentru viteza de 30 km/h (rutier).