Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: Vice33 on March 22, 2018, 09:50:37 PM
Nu inteleg de ce se mai face un al treilea racord, fata de cel actual/vechi si fata de viitorul nou racord...?
Nu uita ca este vorba despre "Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta".
Care trebuie sa asigure o viteza de 160 km/h pentru trenurile de calatori...
Al treilea racord este (aproape exclusiv) pentru trenurile de calatori "spre Curtici". Este un racord care va permite ca trenurile de calatori sa "sara"peste "imbarligatura" din Coslariu si sa intre direct in Alba Iulia, fara sa mai treaca prin "triajul Coslariu" - care de fapt este doar un "triaj" in care s-au facut si niste peroane....

Trenurile de calatori nu au nevoie de "vechiul racord" cand merg spre granita. Acolo este vorba despre prioritatea de a creste viteza/scurta durata calatoriei.

Trenurile de marfa au insa nevoie de vechiul racord, pentru ca trenurile de marfa au nevoie de "triaje" unde lasa vagoane si (eventual) "agata" alte vagoane noi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Dar de ce se muta "vechiul racord" si mai la nord, cu raza de curbura mai mica? Ma refer la linia neagra intrerupta. Care e rationamentul acolo?

Sau nu se "muta"? Ramane si linia neagra continua (actualul racord) si cea intrerupta?

Cat despre liniile "directe" care ocolesc Coslarul, eu nu am sperante foarte mari ca vor fi terminate curand: problema majora de proiect + FIDIC rosu + functionarul roman care vrea sa paseze toata treaba si responsabilitatea la constructor si nu poate admite ca proiectul statului e prost + ceva de care nu e neaparat nevoie => lalaiala.

Dar imi amintesc ca la podul acela cu culee de caramida din zona Orastie CFR au fost foarte deschisi si ne-au informat care e problema. Poate ne spun care-i treaba si aici (scuze daca a intrebat cineva deja)

Phenol

Am formulat cateva interbari in legatura cu situatia de la Coslariu pentru CFR, @Ionut tiam trimis prin mesaj textul.

Sper sa avem mai mult succes cu ei decat cu CNAIR  O:-).

DarkPeace

Poate acest interviu cu Directorul CFR va poate aduce cateva lamuriri.



;)

Ionut


NGC

Quote from: NGC on December 11, 2017, 11:02:14 PM
Quote from: NGC on September 20, 2017, 08:00:05 AM
Quote from: Vice33 on September 16, 2017, 01:20:39 PM
Quote from: NGC on August 27, 2017, 11:56:06 AM
Quote from: NGC on July 27, 2017, 10:20:15 PM
Quote from: NGC on July 12, 2017, 06:40:30 PM
Quote from: NGC20 on May 16, 2017, 11:02:46 PM
"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"

Pentru subtronsonul 2c, CFR a desemnat in 21.04.2017 castigator asocierea ALSTOM + AKTOR + ARCADA.

Avem 4 contestatii la CAB a deciziei CNSC, contestatii care probabil vor fi conexate.

PIZZAROTTI -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351227&id_inst=2
FCC + ASTALDI -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351189&id_inst=2
CFR -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351316&id_inst=2
ALSTOM -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351064&id_inst=2

Astazi a fost termen dar doar s-au conexat cele 4 dosare si s-a dat termen in 24.08.2017.

S-a amanat pana in 15.09.2017.

O nouă amânare pentru 19.09.2017

Avem acum decizia finala.

19.09.2017

QuoteSolutia pe scurt: Admite plângerile formulate de petenta principală ALSTOM TRANSPORT SA şi petenta Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA. Respinge plângerile formulate de petentele Asocierea FCC - Alstaldi Lot 2 C şi Impresa Pizzaroti&C SPA-Saipem SPA - Pizzaroti SA. Modifică Decizia CNSC nr. 1543/C8/1610, 1619/222.06.2017,în sensul că: Respinge contestaţiile formulate de petentele Asocierea FCC - Alstaldi Lot 2 C şi Impresa Pizzaroti&C SPA-Saipem SPA - Pizzaroti SA. Admite cererea de intervenţei formulată de Asocierea Rail Works. Menţine rezultatul procedurii astfel cum a fost stabilit prin Raportul Procedurii nr. 11/1/726/21 aprilie 2017 emis de autoritatea contractantă CNCF CFR SA. Menţine celelalte dispoziţii ale Deciziei CNSC nr. 1543/C8/1610, 1619/22.06.2017. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 19.09.2017.

A fost intoarsa decizia CNSC si ramane castigator asocierea condusa de ALSTOM.

Se stie deja ca in 23.11.2017 a fost semnat contractul cu ALSTOM pentru subtronsonul 2c.

Ceea ce nu se stie este ca PIZZAROTTI a facut contestatie in anulare a deciziei CAB din 19.09.2017 si avem termen in 18.01.2018.

21.02.2018

Quote
Tip solutie: Respinge contestaţia in anulare
Solutia pe scurt: Respinge contestaţia în anulare ca inadmisibilă. Admite în parte cererea de sesizare a Curţii Constituţionale a României. Dispune sesizarea Curţii Constituţionale cu privire la excepţia de neconstituţionalitate a disp. art. 503 alin. 2 C.proc.civ. coroborat cu art. 29 alin. 1, art. 32, art. 35 alin. 2 din Legea nr. 101/2016. Respinge ca inadmisibilă cererea de sesizare a Curţii Constituţionale cu privire la excepţia de neconstituţionalitate a disp. art. 503 alin. 2 C.proc.civ. coroborat cu art. 51 alin. 3 şi alin. 6 din Legea nr. 101/2016. Cu recurs în termen de 48 de ore de la pronunţare în privinţa soluţia de respingere ca inadmisibilă a cererii de sesizare a Curţii Constituţionale. Recursul se depune la Curtea de Apel Bucureşti-SCAF. Definitivă în ceea ce priveşte soluţia de respingere ca inadmisibilă a contestaţiei în anulare şi de sesizare a Curţii Constituţionale în vederea soluţionarea excepţiei de neconstituţionalitate. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 21.02.2018.

Asocierea condusa de FCC CONSTRUCCION a incercat revizuirea deciziei CAB, dar nu a avut succes.

01.03.2018

Quote
Tip solutie: Revizuirea
Solutia pe scurt: Respinge excepţia inadmisibilităţii. Respinge cererile de revizuire conexe ca nefondate. Definitivă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 01.03.2018.

Iar acum PIZZAROTTI are o sesizare la CCR, despre care vorbeste si decizia CAB de mai sus.

JohannDB

Să revenim puțin la sețiunea de la cele două tunele, Sighișoara și Daneș..... Cu imagini din 14.03.2018 !



POZA DE JOS...Pe "Hula Sighișoarei" se zărește tunelul dinspre Daneș și pasajul DN13 peste M300.



POZA DE JOS...După trecerea peste "Hula Daneșului" (pe DN 14 Sighișoara-Mediaș), pe dreapta avem noua secțiune de linie și tunelul Daneș. Aici intrarea în tunel dinspre gara Daneș


Tunel Daneș, intrarea dinspre gara Daneș.


Cu spatele la tunelul Daneș



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

JohannDB

Tunelurile de la Sighișoara....



POZA DE JOS...Spre gara Daneș.





POZA DE JOS...Intrare tunel dinspre Daneș.





POZA DE JOS...Către Daneș...



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

JohannDB

Tunelurile de la Sighișoara, M300...



POZA DE JOS... De pe pasajul DN13 spre tunel Daneș, cu Sighișoara în spate.


POZA DE JOS... Tunelul Daneș, intrarea dinspre Sighișoara/pasaj DN13.


POZA DE JOS... Spre Daneș, partea sighișoreană.


POZA DE JOS... Lângă pasajul DN13.



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

Andi

Ajungem la finalul anului si probabil tot nu vom circula pe acolo..

JohannDB

Tunelurile de la Sighișoara, M300...



POZA DE JOS... De pe pasajul DN13 cu spatele la tunelul Daneș, tunelul Sighișoara.
La fel și pentru următoarele trei poze de sub aceasta.












Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

JohannDB

Tunelurile de la Sighișoara..... Și podul peste Târnava.....



POZA DE JOS... Podul peste Târnava; cu spatele la tunelul Sighișoara -în față gara Sighișoara. La data pozei Târnava era bine"umflată", după ploile și topirea zăpezii...
La fel și pentru următoarele trei poze.


POZA DE JOS... Pe pod...





POZA DE JOS... Lateralul podului și Târnava "înfoiată"; nivelul mult crescut al apei după topire de zăpadă și ploi.



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

JohannDB

Tunelurile de la Sighișoara, M300 și..... podul peste Târnava....



POZA DE JOS... Pasarela "pietonală" la podul CF Sighișoara.


POZA DE JOS... La nicelul planșeului....


POZA DE JOS... De pe mal...(și următoarea imagine).






Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

JohannDB

M300 la Sighișoara...tunel și podul peste Târnava....



POZA DE JOS......BONUS pentru voi; am găsit o raritate într-o curte lângă pod.... Este adusă din Elveția (spunea cineva de acolo).


POZA DE JOS... De lângă podul peste Târnava, intrarea în tunelul de la Sighișoara dinspre gara Sighișoara. La fel ca și pe ultima imagine......






Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

   Cu astea fiind spuse/arătate, toate cele bune privitori/cititori ai paginii și sănătate maximă, mai ales acum la vremea asta extrem de schimbătoare.......

TibiV

Multumim !
Acum este clar de ce a fost nevoie de ditamai podul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)