News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

District EA


Andi

Se apropie termenul de 25 aprilie si ei tot nu au facut nimic... singura miscare pe care o vad este defrisarea de langa firul 2 pe Radna-Paulis.

ioandorin

Quote from: Andi on March 09, 2018, 01:55:35 PM
Se apropie termenul de 25 aprilie si ei tot nu au facut nimic... singura miscare pe care o vad este defrisarea de langa firul 2 pe Radna-Paulis.
Cum " nu au facut nimic " ???  Au inchis pe linii in statii, au inchis si urmeaza sa mai inchida intervale de statii ! Ca stau ele inchise si "rupte", chiar daca nu se lucreaza! DOAR au primit bani si trebuie sa-i justifice. Vorba unuia de la Astaldi: ,,mai inchidem ici-colo cate o linie sa se vada ca mai si muncim!" Acum asteapta sa vina traversele,pe sfarsitul lunii .

alinuttt


Andi

^ Liniile 1-2 din Paulis vor fi inchise in perioada 25 septembrie 2017 - 25 aprilie 2018 (sau ceva de genul).

alinuttt

În ritmul acesta 5 ani pentru un fir ar fi bine... A.P.I. nu poate solicita un răspuns de la CFR SA pentru ritmul dezolant de lucru?..

TibiV

Quote from: alinuttt on March 10, 2018, 09:19:58 PM
A.P.I. nu poate solicita un răspuns de la CFR SA pentru ritmul dezolant de lucru?..
Ba da, dar ar insemna ca API sa se ocupe de absolut toate proiectele de infrastructura din Romania...
Cunosti vreun proiect (national sau local) care a mers "brici" ?!....
Or fi doua-trei, dar eu NU mi le amintesc... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

athosga

Salut!

Stie cineva care ar fi costul total al reabilitarii intre granita si Brasov? Nu am gasit aceasta informatie pe forum (scuze, daca nu am cautat suficient :) )

Mersi

florin74

6,06 mld lei e valoarea licitata pe Brasov- Sighisoara (nu sunt atribuite inca contractele)
13,745 mld lei Sighisoara- Granita Ungaria. (pe contracte semnate, + ceva acte aditionale)
Pe Bucuresti Predeal si Bucuresti Constanta nu stiu valorile.

DarkPeace


perfidus

Interesant e ca se anunta vizite tehnice (imi vine mereu sa zic "de lucru") la tunel Danes, podul in arc si tunel Sighisoara. Poate o sa vedem ceva poze pe la colegii feroviari.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rebel

Salut

dupa Balomiru de Camp in drum spre Tartaria se montau stalpii azi si se mai lucra la un pod (ce sa vazut din masina)














Powered by API/PUM imgur uploader

Andi

Daca au reusit sa ajunga pana acolo cu utilajele pe linie inseamna ca e gata podul de la Balomiru de Camp.

Cam asa arata in octombrie 2017: https://www.flickr.com/photos/138999904@N06/37813290281/in/album-72157687303350931/

Iar spre Tartaria mai e un singur podet de facut, care tot in octombrie arata asa: https://www.flickr.com/photos/138999904@N06/37554984080/in/album-72157687303350931/



Vice33

As ar fi logic, dar nu neaparat...trebuie sa vedem si pozele din preajma acelor 2 podete ca sa ne dam seama exact pe cati m/km au de pus stalpii...

Din pozele colegului se vede doar zona fara podete...ne-ar fi de mare ajutor si alte poze, in special cu cele de la cele 2 podete, daca mai merge prin zona.

catalin_i

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1925360180832174&id=894054857296050

Bucureşti, 15 martie 2018

Obiectivele de investiţii ale CFR SA în 2018 pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare

recepţionarea lucrărilor de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe 136,35 km CF între Sighişoara şi Simeria
recepţionarea lucrărilor de modernizare a 23 de poduri și podețe pe întreaga reţea
lansarea noului program de modernizare a 47 de stații de cale ferată din România
recepţionarea lucrărilor de modernizare a 42 de treceri la nivel situate între Simeria și Sighişoara
lansarea licitației pentru elaborare Studiu de Fezabilitate pe secțiunea Predeal - Brașov
finalizarea celor 3 proiecte de siguranță feroviară

Coridorul Rin - Dunăre (ramura nordică)
◘  Lucrări finalizate:  405 km (Constanța-București-Predeal și Km 614-Arad-Curtici) pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, respectiv 140 km/h
◘  Lucrări în execuție: secțiunea Sighișoara - Simeria (170,49 km), unde se înregistrează un stadiul mediu fizic al execuției lucrărilor de 88 % și secțiunea Km 614 - Gurasada - Simeria (141,17 km), unde contractele pe cele patru loturi de lucrări s-au semnat în a doua jumătate a anului 2017.
◘  Lucrări în licitație: secțiunea Brașov - Sighișoara (120 km), care este împărțită în subsecțiunile Brașov-Apața, Apața-Cața și Cața-Sighișoara (proceduri lansate în sem II 2017)
◘  Lucrări în pregățire pentru lansare licitație: secțiunea Predeal - Brașov (elaborare SF), cerere de finanțare aprobată în sem. II 2017.

Estimări pentru 2018
◘ finalizarea și recepția lucrărilor de modernizare pe 136,35 km CF, pe loturi aferente sectiunilor Sighișoara - Coșlariu și Coșlariu - Simeria, cu exceptia intervalelor Podul Mureș - Coșlariu, Orăștie - Simeria și sistemul ERTMS nivel II.
◘ semnarea contractelor pe secțiunea Brașov - Sighișoara (120 km), obiectiv condiționat de finalizarea licitațiilor fără contestații pe cele 3 subsecțiuni (Brașov-Apața, Apața-Cața și Cața-Sighișoara)
◘ lansarea licitației pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate aferent secțiunii Predeal - Brașov (26,9 km).

Modernizare poduri/podeţe/tuneluri pe întreaga reţea feroviară - estimări pentru 2018
◘ în execuţie lucrări de modernizare a 23 de poduri și podețe, cu termen estimat de finalizare și recepție în 2018
◘ în anul 2017 au fost recepționate lucrările de modernizare a 21 de poduri/podețe/tuneluri.

Proiecte pentru creșterea gradului de siguranță – termen finalizare 2018
◘ Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică între Siculeni – Adjud şi Ilia – Lugoj (7 obiective)
◘ Centralizare Electronică în stația CF Videle
◘ Detectarea cutiilor de osii supraîncălzite şi a frânelor strânse  pentru 21 de obiective (DCOS)

Modernizare stații CF - 34 de obiective finalizate în perioada 2004-2017, lansare procedură elaborare SF în 2018 pentru alte 47 de staţii CF
◘  Strategia de îmbunătățire a activității de exploatare și a serviciilor oferite în stațiile de cale ferată a demarat în anul 2003, odată cu semnarea acordului de împumut de la Credit Suisse First Boston, în valoare de 60 milioane USD, pentru 15 stații: Ploieşti Sud, Arad, Alba Iulia, Braşov, Bacău, Suceava Burdujeni, Focşani, Buzău, Sighişoara, Drobeta Turnu Severin, Galaţi, Feteşti, Sibiu, Oradea și Tulcea. Obiectivul programului a constat în îmbunătățirea condițiilor de exploatare a stațiilor, prin recompartimentarea spațiilor funcționale și redimensionarea spațiilor în care se desfășura activitate feroviară.
◘  Al doilea program a cuprins 4 stații  - Craiova, Cluj, Iaşi și Constanţa - și s-a derulat din împrumutul BERD, în valoare de 24 de milioane USD. Lucrările executate în cadrul celor 4 proiecte au avut drept scop conservarea clădirilor și îmbunătățirea sistemelor de utilități publice.
◘  Programul care a vizat modernizarea stațiilor de cale ferată este Programul Operaţional Sectorial de Transport, în valoare de 324 milioane lei, finanţat prin fonduri FEDR (în procent de 85% din valoarea eligibilă autorizată) şi de buget de stat, care a cuprins următoarele 15 staţii: Reşiţa Sud, Giurgiu Oraş, Slatina, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Sf. Gheorghe, Târgu Mureş, Vaslui, Botoşani, Piatra Neamţ, Bistriţa Nord, Zalău Nord, Brăila, Călaraşi Sud, Slobozia Veche.
Menționăm faptul că toate cele 34 de obiective, cuprinse în programele sus-menționate, au fost finalizate între anii 2004-2017.

Estimări pentru 2018
◘ lansarea pe SEAP a procedurii de achiziție a studiului de fezabilitate pentru Modernizarea a 47 stații de cale ferată din România - se aşteaptă raportul JASPERS

Modernizare treceri la nivel – 30 TN finalizate, 42 TN urmează a fi recepţionate, 71 incluse în programe de modernizare, 150 TN urmează a fi lansate pentru elaborare SF
◘ Lucrări incluse în proiecte derulate din fonduri nerambursabile - 42 de treceri la nivel situate între Simeria și Sighişoara  vor fi recepționate, conform proiectului, odată cu finalizarea lucrărilor de modernizare a infrastructurii feroviare pe fiecare secțiune în parte (stadiul fizic al execuției lucrărilor între Simeria şi Coşlariu este de 88%).
◘ Lucrări derulate din fonduri de la bugetul de stat și surse proprii -  din fonduri de la bugetul de stat, în valoare de 5,37 mil lei, s-au finanțat în ultimii ani lucrări pentru îmbunătățirea traficului rutier și feroviar la 30 de treceri la nivel, alte 71 de treceri la nivel fiind incluse în programul de modernizare demarat anul trecut de companie din surse proprii

Estimări pentru 2018
În etapa de pregătire a documentație de achiziție a serviciului de elaborare studiu de fezabilitate se află proiectul Modernizarea a 150 treceri la nivel cu calea ferată, pentru care estimăm lansarea licitației în acest an.

Proceduri pentru elaborare studii de fezabilitate pentru modernizarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe 510 km CF, cu termen de predare 2018-2019
◘ Studiu de fezabilitate pentru ,,Electrificarea şi reabilitarea tronsonului de cale ferată Cluj Napoca – Oradea - Episcopia Bihor (157,9 km linie c.f., 10 staţii şi 12 halte mişcare) - termen estimat de finalizare în 2018.
◘ Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniei feroviare Arad - Timişoara- Caransebeş (155 km linie c.f., 13 staţii c.f. şi 10 halte de mişcare) – termen estimat de finalizare 2018.
◘ Studiu de Fezabilitate pentru "Modernizarea liniei de cale ferată pe tronsonul Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Frontieră (91 km linie c.f) - termen estimat de finalizare în 2019. În primă etapă proiectul prevede refacerea podului Grădiștea pentru redeschiderea circulaţiei, iar pentru etapa a II-a  lucrările de modernizare a liniei București Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Frontieră.
◘ Revizuirea studiului de fezabilitate pentru modernizarea liniei de cale ferată Craiova-Calafat componentă a Coridorului Orient/Est-Mediteranean (107 km linie c.f. simplă neelectrificată, 11 staţii c.f şi 9 halte c.f. ) - termen estimat de finalizare 2019.

Proceduri de achiziţie pentru elaborare studii de fezabilitate în vederea modernizării a 253,6 km CF - în licitaţie
◘ Studiu de fezabilitate pentru modernizarea liniei feroviare Caransebeş - Drobeta Turnu Severin - Craiova, parte a Coridorului Orient/Est-mediteranean (234  km linie c.f.) - faza de soluţionare contestații. Estimăm finalizarea procedurii de achiziție în trim II 2018.
◘ Studiu de Fezabilitate pentru pentru  ,,Modernizarea şi construcţia liniei de cale ferată București Nord - Aeroport Internațional Henri Coandă București (19,4 km)" , termenul limită de depunere a ofertelor 12 aprilie 2018

Alte proiecte în pregătire pentru lansarea procedurilor de achiziţie de elaborare studii de fezabilitate
◘ Modernizarea liniei de cale ferată Ploieşti Triaj - Focşani - Adjud - Bacău - Roman - Paşcani - Iaşi Frontieră, în primă etapă, proiectul se va axa pe modernizarea liniei Pașcani-Iași.
◘ Lucrări în vederea îmbunătățirii condițiilor de circulație, inclusiv lucrări de reconstrucție pentru viteză sporită, orar cadenţat şi servicii feroviare - proiect inclus în pachetul QuickWins
◘ Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferată (150 TN)
◘ Modernizarea a 47 de staţii de cale ferată din România
◘ Lucrări de reabilitare pentru poduri, podeţe şi tuneluri – etapa II (173 obiective pe toate cele 8 sucursale regionale CF)
◘ Implementarea măsurilor necesare funcţionării  sistemului ERTMS pe secțiunea de cale ferată Predeal-București-Constanța
◘ Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța

Surse de finanţare proiecte feroviare
◘fondurile nerambursabile și bugetul de stat asigurate prin POIM 2014-2020/CEF 2014-2020
◘bugetul de stat pentru proiectele de investiții/reparaţii capitale
◘surse proprii pentru lucrări de reparaţii curente şi întreţinere

Contracte cu finanțare europeană în derulare și depuse pentru obținerea de fonduri UE
◘ CFR SA are semnate 11 contracte de finanțare pentru proiectele POIM 2014-2020, în valoare totală de 13,2 mld. lei și 6 contracte de finanțare prin CEF, în valoare totală de 1.134 mil. euro.
◘ În decursul anului 2017, valoarea totală a proiectelor POIM 2014-202 a fost de 13,2 miliare de lei, cu o valoare eligibilă totală de 10,54 miliare de lei, din care 7,9 miliarde de lei prin fonduri externe nerambursabile şi 2,64 miliarde de lei, prin bugetul de stat.


Sent from my iPhone using Tapatalk