Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

JohannDB

Continuare la Sighisoara, la tunele....



Cu spatele la tunel și cu podul pe direcția gării Sighișoara.


De sus de pe deal, privind spre gară (cu zoom)...


Tot pe deal, privind către gară, fără zoom...


Acum către intersecția/giratoriul DN 13 spre Tg.Mureș cu DN 14 spre Mediaș.


Din același loc, dinainte de giratoriul DN13 cu DN 14.



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

JohannDB

Continuăm la Sighișoara....



Pe terasament, cu spatele spre Daneș.


O "privire aruncată" fără zoom.


De data asta cu fața spre Daneș.


Tot spre Daneș, cu tunelul în spate.


Privind spre vest cu zoom; linia se apropie de tunel. În zona pozei, pe stânga și pe dreapta liniei sunt niște case, care acum au o problemă de "comunicare", fiind despărțite de calea ferată....



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

JohannDB

Eiiii....aici "data stelară" se schimbă, am ajuns în februarie 2018 și în drum spre Mureș, iau o pauză aici, imediat după giratoriul DN13/Tg. Mureș și DN 14/Mediaș,, mai ales că aici este și-o parcare pe dreapta și pot opri (dar nu vă duceți cu gândul la "fetițe" că nu pentru asta am oprit, ci pentru poze de infrastructură   O:-) O:-) O:-)....



De pe pasajul DN 13, spre Tg. Mureș, peste M 300 Ieșirea din tunel spre Daneș / tunelul Daneș.


Un pic de zoom.


Să vedem "lumina de la capătul tunelului", lumină ce vine dinspre gara Sighișoara...


Reluare la căutarea "luminiței" dinspre gară.


Aici, de pe partea opusă a pasajului, cu obiectivul spre Daneș, dar privind chiar sub pod, la terasament !!



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

JohannDB

DIN PĂCATE trebuie să mă opresc aici deoarece UPLOADER-ul PUM/IMGUR dă eroare...Refuză colaborarea.... după deja a patra încercare....

JohannDB

La Sighișoara...



De pe pasajul DN 13 privind la terasamentul spre tunelul Daneș (Sighișoara este în spate).


Cât cuprinde privirea spre tunelul Daneș.


Intrarea în tunelul Daneș.


Intrare cu "zoom"



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

JohannDB

Sighișoara, ultima parte a postării....



Spre Daneș...


O ultimă privire spre aneș, în lungul terasamentului.


Și aici ieșirea dinspre gara Sighișoara....



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]


Cam așa stau lucrurile aici la cele două tunele de la Sighișoara
      Acestea au fost imagini de la "șosea" completare la cele văzute de pe locomotivă.
Cu bine!

P.S. Și cu bucurie că uploaderul a funcționat din nou.

Phenol

@JohannDB: mersi pentru update.

Constat cu dezamagire ca din Noiembrie nu s-a lucrat nimic.

Phenol

Avind un drum de la Deva la Teius iata cateva informatii de pe traseu:

1. In Deva liniile 7-8-9 au fost scoase. Odata cu asta au disparut si vechiile vagoane.













Phenol

2. Intre Vintu de Jos si Alba Iulia muncitorii curatau CF-ul de buruieni:



Avem probleme mai mari pe acest tronson, decat prezenta buruienilor.



3. Contrazic CFR-ul in legatura cu refuzul de a furniza o trasa ceruta la punctul 1. Pizzarotti a instalat tablite cu limitare de viteza de ceva vreme. Astea sunt in teren de ceva vreme, acum am si dovezi  :).
La intrarea in Alba Iulia sunt doua limitari de viteza permanente, unul de 145 la poduri peste Mures si unul de 140 la intrarea in gara. Limitarile pot fi din cauza curbelor intre gara si pod ori din cauza podului si a garii.

Limitarea de la pod:




Phenol

4. La Coslariu ar fi timpul sa mute traficul pe linia noua.

Dincolo de trecere se lucra la drenaj:



Au curatat linia veche la capatul dinspre Teius aferent firului 1 de vegetatie:







Fiind sambata si 5 grade afara, se lucra pe ambele loturi fara avansuri semnificative de la ultimele reportaje.

10.02.2018

Vice33

Phenol, am si eu o nelamurire. Am auzit de multe ori termenul "limitare de viteză" și mi-a rămas întipărit că o limitare de viteză pe CF de cele mai multe ori înseamnă o reducere/restricție de viteză aplicată pe un tronson/zonă SUB VITEZA NORMALĂ/PROIECTATĂ DE CIRCULAȚIE...

Din ce văd eu în acea poză în care apare tăblița de 140 pe stâlpul de lângă podul CF, consider că este viteza proiectată pe acel segment și nu o limitare de viteză impusă de factori temporari.

Dacă spui ca limitarea este la 140 care este viteza normală pe acel tronson și de ce s-a "limitat" viteza de la viteza normală, dacă există, la 140...? Totuși, rămân la convingerea că 140 este viteza proiectată pe acel segment și nu o viteză limitată de alte probleme temporare.

nenea_hartia


Andi

@Vice33

Viteza stabilita este 160 km/h.

NGC

Quote from: NGC on December 08, 2017, 10:38:33 PM
Quote from: NGC on September 29, 2017, 09:49:35 AM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata"".

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 13.02.2018.

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 13.03.2018.

Vice33



Viteza stabilita este 160 km/h pe acea zonă pe pod? Nu cred că viteza este la fel pe tot tronsonul, ar fi imposibil...de asta întreb. E viteza permanentă sau temporară de 140 km/h?