Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Phenol

Capatul celalalt al tunelului:



Portal:



Tunelul Danes in indepartare:



Muncitori nu prea erau pe santier, doar cei de la firma care instaleaza ERMTS. In total vreo 3 muncitori pe podul nou, care uda betonul. Sper ca se vad in poze, sunt facute cu telefonul.
Pe restul lotului, era mai multa agitatie, mai ales la podurile noi intre Copsa Mica si Micasasa.

Phenol

Cateva poze intre gara Sighisoara si podul peste Tirnava:

Semnal de intrare Sighisoara:




Pana la acest stalp e scos linia veche:





Adica, acuma se reabiliteaza tot ce e trasa cu linia rosie:



Asta, ca si completare pentru discutia cu capetele loturilor.

Si linia de tragere care implica si reducurea de viteza maxima la iesire din Sighisoara:





Dupa ultima poza, pare a fi folosita destul de des.

26.11.2017

Vice33

Din ce văd pe desen, firul I (spre Blaj, care este folosit în continuare) se va racorda DUPĂ CE SE DĂ ÎN FOLOSINȚĂ FIRUL II modernizat.

La primăvară e posibil să vedem un avans al lucrărilor (piatră spartă nivelată, puse traversele și șinele și de ce nu continuarea lucrărilor la pod și la racordul dintre tronsonul nou și intrarea în gara Sighișoara).

Mulțumim de poze.

ioandorin

 ,,Am scos şina de cale ferată între staţiile în staţiile Ghioroc, Păluiş şi Bârzava. Muncitorii au scos aproximativ 10 km de cale ferată. Aşteptăm celelalte avize şi autorizaţii pentru a extinde şantierul. Pe lângă şina de cale ferată veche, muncitorii scot piatra şi tot ce înseamnă terasament", ne-a declarat Cristian Becheru, reprezentantul antreprenorului italian Astaldi SPA. Acesta ne-a explicat că sunt mobilizate diverse utilaje pentru lucrările de scoatere a şinei de cale ferată. ,,Sunt excavatoare multifuncţionale, echipamente trasiere, gredere şi alte utilaje grele specifice acestor lucrări.Dacă nu ninge şi nu este ger se poate interveni, muncitorii nu opresc lucrările", ne-a precizat Cristian Becheru.
    Mda! S-au scos  liniile 1,2 st.Ghioroc, lin.1,2,3 Pauliş si o parte din firul 2 Conop-Barzava! Iar utilaje  ... deocamdată un excavator si două camioane care transportă piatră recuperată din lin.3 Pauliş ! După care urmează recuperarea pietrei din lin.1,2 din st.Ghioroc.  Iar muncitori ... maxim 10 ! Dincolo,pe Conop-Barzava nu cunosc  situația. După 01.12 vor să aducă şina nouă.

nenea_hartia


Teo

Are cineva informatii referitoare la deschiderea pasajului de CF  de la Vintu de Jos? sunt montate si indicatoarele si semnele de circulatie.

Ionut

Se aproba indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea tronsonului Brasov-Sighisoara

Proiectul de Hotarare de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici a fost publicat, la 5 decembrie, pe site-ul Ministerului Transporturilor. Data limita pentru primirea de propuneri sau observaţii este 16 decembrie.

ClubFeroviar.ro

linucsu

Quote from: Teo on December 04, 2017, 10:02:48 AM
Are cineva informatii referitoare la deschiderea pasajului de CF  de la Vintu de Jos? sunt montate si indicatoarele si semnele de circulatie.

Astazi, 6 dec, pe la ora 17 a trecut un coleg de-al meu pe el.
Deci, se pare ca s-a deschis.  :)

perfidus

@phenol, ^^ unele dintre cele mai frumoase poze de pe aici sunt cele de pe sectiunea Danes - Sighisoara, in special cea cu portalul din departare si terasamentul proaspat asezat intre stalpii catenarei este de nota 10.
Ce pacat ca dureaza o vesnicie lucrarile pe acest coridor, iar perspectivele de avans sunt si mai sumbre.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Teo

^^^
Da, ieri cand am terminat serviciul, l-am traversat si eu. Mi s-a părut un pic abrupt... azi îl încerc pe zi. Sper sa îmi lase alta impresie.

Erau vulpi pe marginea lui.  :)

Una peste alta, o lucrare veche de 2 ani deja a fost finalizată. Munca efectivă nu cred ca a durat 6 luni, restul a fost birocrație. Exemplu clasic de șantier public in domeniul transporturilor din România.

Phenol

Quote from: Ionut on December 06, 2017, 09:18:53 AM
Se aproba indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea tronsonului Brasov-Sighisoara

Proiectul de Hotarare de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici a fost publicat, la 5 decembrie, pe site-ul Ministerului Transporturilor. Data limita pentru primirea de propuneri sau observaţii este 16 decembrie.

ClubFeroviar.ro
A reusit cineva sa deschida linkul catre site-ul ministerului?

Ionut

Mergea.
Dar intre timp...

Try this: http://mt.gov.ro/
Pagina in constructie. Va rugam reveniti mai tarziu !

:lol:

Fac update sau ceva... nu mai merge nimic.

Teo

Revin cu impresia de drum referitoare la pasajul de CF  de la Vintu de Jos. E ok, se intra in bine in DN, trebuie doar cedata trecerea in sensul catre Deva si e STOP in sensul catre Sebes.

Pare o lucrare bine intocmita, cu rigole, parapeti si asfalt de calitate. Sa speram ca e si o calitate durabila.

Eram putin mirat de colegii de forum care spuneau ca daca nu se inalta drumul national, ar fi prea abrupta coborarea de pe pasaj. Sunt total de acord, acum dupa ce am circulat pe el. Oricum, e important sa se pastreze atentia, in special in conditii de umiditate si polei/gheata. Pana la urma e un DJ , care nu are prioritate la dezapezire.

trifuhoria


De azi se circula fără restricții in zona Lutch2000.


Sent from my iPhone using Tapatalk

trifuhoria