Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Vice33

Văd că de la semnarea contractului cu antreprenorul, ordinul de începere a fost dat cam la o lună după...iar legat de tronsonul 2c, sentința a Curții de Apel București a fost dată pe data de 19.09.2017, trebuie să aștepte 30 de zile până le vine redactarea oficială, deci probabil la început de noiembrie vor avea răspunsul redactat. Apoi pregătirea actelor pentru semnarea contractului si încă o lună pentru emiterea ordinului de începere, deci, probabil vor începe la primăvară, prin februarie efectiv.

Andi

Poti obtine ceva informatii despre finalizarea unor loturi? In vara ne arata Digi24 ca in decembrie 2017 ar fi gata Vintu de Jos-Coslariu / Coslariu-Micasasa desi ma indoiesc ca ar fi adevarat cu acel pod de la Barabant care are termen de finalizare abia peste 6 luni.

Vice33

^
Am trimis acum o saptamana un fisier DOCX cu vreo 15 intrebari si i-am intrebat ce loturi se vor finaliza pana la noul mers sau in viitorul apropiat...astept sa imi raspunda.

TibiV

Quote from: Andi on November 01, 2017, 12:42:26 AM
In vara ne arata Digi24 ca in decembrie 2017 ar fi gata Vintu de Jos-Coslariu / Coslariu-Micasasa desi ma indoiesc ca ar fi adevarat
:lol: :lol: :lol:

Iarta-ma, dar TV-urile fie iau info de aici, de pe forum, fie bat campii (cu variante: 1a. Iau de bune declaratiile oficiale 1b. Inventeaza ceva info, ca nici naiba nu stie care este situatia reala la zi..)
Foaaaaaarte rar sa aiba aia de la TV ceva cu adevarat nou.

Dar stai linistit.
Daca este ceva de aflat, afli mai repede aici, pe forum....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

elcraft

Ca si cum forumistii ar fi platiti sa afle informatii si nu ei.

TibiV

Podurile dunarene....

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1754-03112017

QuoteAprobarea cererii de finanțare ,,Reabilitarea podurilor feroviare situate la km 152+149 și km 165+817 pe secțiunea feroviară București – Constanța"  – Faza II –

MINISTERUL TRANSPORTURILOR în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, a aprobat la data de 01.11.2017 cererea de finanțare pentru  proiectul ,,Reabilitarea podurilor feroviare situate la km 152+149 și km 165+817 pe secțiunea feroviară București – Constanța" – Faza II depus de COMPANIA NAȚIONALĂ DE CĂI FERATE CFR S.A. în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020,.

Obiectul cererii de finanțare este reprezentat de realizarea fazei a II-a a reabilitării podurilor feroviare situate la km 152+149 și km 165+817 pe secţiunea feroviară Bucureşti – Constanţa în scopul creșterii vitezei operaționale pe calea ferată și reducerea în consecință a timpului de deplasare între București și Constanța.

Valoarea totală a proiectului este de 63.013.054,53 lei (fără TVA) si va fi finanțat prin Programul Operational Infrastructură Mare 2014-2020 astfel: 75% din valoarea totală eligibilă aprobată, respectiv 45.120.735,40 lei va fi asigurată din Fondul de Coeziune, iar restul de 25%, în valoare de 15.040.245,13 lei va fi finanțat din bugetul beneficiarului.

Perioada de implementare a Proiectului este de 78 luni, începând cu data de 01.12.2015 și finalizându-se la data de 17.05.2022.

Proiectul este cofinanţat din Fondul de Coeziune prin Programul Operational Infrastructură Mare 2014-2020.

Biroul de presă al MT
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Andi

In ce mai consta faza 2? Mai ales ca dureaza pana in 2022...

Phenol

Oare nu se refera la faptul ca a fost acceptat "fazarea proiectului" pentru al doilea exercitiu financiar?
Fiindca nu a fost terminat inainte de 31 dec. 2015 costurile proiectului sunt acoperite partial in exercitiul financiar actual, la fel ca la majoritatea lucrarilor de pe Sighisoara - Simeria.

TibiV

Exact.
Iar 2022 cred ca este finalul perioadei de garantie, care face parte din "perioada de implementare a proiectului".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

Nu știu dacă ceea ce voi posta se încadrează aici, dar are legătură cu coridorul Rin - Dunăre.

Quote
Stimate Vicentiu Popescu!

In legatura cu intrebarile  adresate companiei noastre, va informam in cele de mai jos:

Tronsonul Lőkösháza – Curtici frontiera, face parte din proiectul de reconstructie Békéscsaba – Curtici frontiera. Acest proiect este in faza de pregatire, dat fiind faptul, ca planurile de executie au fost aprobate, insa fondurile financiare – mai ales cele europene – au fost suspendate temporar. Ca atare, data inceperii lucrarilor este imprevizibila deocamdata.

Pe tronsonul Budapest Keleti – Lőkösháza, s-au terminat lucrarile de reconstructie, intre statiile Szajol – Békéscsaba. Pe acest tronson, linia ferata este construita pentru o viteza maxima de 160 km/h. insa datorita faptului, ca sistemul de securitate ETCS inca nu a fost instalata in marea majoritate a vehiculelor si pe mai multe tronsoane de pe linia nr. 120, viteza maxima admisa  momentan este de 120 km/h.

Tronsoanele care urmeaza a fi modernizate, reconstruite, sint portiunea intre Budapest Keleti – Szajol, si Békéscsaba – Lőkösháza frontiera (Curtici frontiera).

Cu stima:
Péter Csaba, expert relatii cu publicul


Neufunk

Cu ce viteza se merge acum pe acolo? Pana la urma, degeaba se merge bine la noi daca odata ce marfa iese din tara iar merge foarte incet.

Vice33

Momentan ei au maxim 120 km/h pe tronsoanele reparate...dupa ce se implementeaza complet acel sistem, se va circula cu maximul capacitatii materialului rulant (daca vor fi vagoane si locomotive care duc la 160 km/h cu atat se va circula, dar ma indoiesc ca ISTER EN 472/473, DACIA 346/347 si TRANSILVANIA 74/75 au vagoane care merg cu 160 de km/h)...

rectific: ISTER EN 472/473, DACIA 346/347 si TRANSILVANIA 74/75 au vagoane care pot rula cu 160 de km/h.

Andi

Toate vagoanele trenurilor mai sus amintite sunt apte de minim 140, maxim 200 km/h.

frunzaverde

Quote from: Vice33 on November 05, 2017, 06:33:26 PM
ma indoiesc ca ISTER EN 472/473, DACIA 346/347 si TRANSILVANIA 74/75 au vagoane care merg cu 160 de km/h)...

Trenurile puse de tine aici au toate DOAR vagoane apte de 160 km/h sau mai mult (Dacia se poate face cu compunere de 200).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Vice33

Deci am calculat putin: din 225 de km de cale ferată, partea maghiară are următoarea situație:

Făcut: Szajol (lângă Szolnok) - Békéscsaba: 97 km

De făcut:
a) Budapest Keleti - Szolnok: 100 km
b) Békéscsaba - Curtici Fr. : aprox. 37- 40 km