Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

alecu26

nu schimba nimeni asa radical proiectul. Nu asa repede in orice caz. E nevoie de cativa ani.

pot fi doua variante:

1. Astaldi doreste o '"optimizare"" a proiectului.

2. Nu sunt destule detalii in proiect, sau se bazeaza pe presupuneri si se face acum restul de proiectare. La CFR, asa numitele ""detalii tehnologice"" (care sunt dincolo de detaliile de executie"" au o interpretare fooooooooarte larga.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Andi

District EA, o spun de pe acum: Multumim pentru toate informatiile aduse din teren pana acum dar si pe viitor !

Iar acum vin si eu cu cateva maruntisuri de pe Medias-Sighisoara vazute azi dimineata: in statia Medias erau prezenti muncitorii pe santier la ora 7, lucrand in special la pasajul subteran care din cate am vazut mai trebuie "ingropat", iar apoi sa vina si cu liniile 1-2. Linia 3 e finalizata, catenara este montata insa peronul nu e gata momentan, aici se misca destul de greu si ma asteptam la un progres mai bun fata de luna iulie. Mai departe vesnicul stalp de la Bratei inca este in picioare. Dinspre Atel si pana la noua locatie a haltei Bratei au turnat recent piatra sparta (daca nu ma insel chiar saptamana asta). La Dumbraveni s-a desfiintat inflexiunea din capul Y si se circula pe diagonala intrand de pe firul 2 pe firul 1 si mai departe in statie liniile 1-2. In jumatatea cealalta a statiei s-au montat in sfarsit ambele linii si s-a turnat piatra sparta, asadar mai necesita burare si peronul sa fie asfaltat. In capul X langa podul DN14 s-au apucat sa construiasca si podul de cale ferata dar si zidul de sprijin insa nu sunt sanse sa finalizeze lucrarile pana la sfarsitul anului. Mai departe, statia Danes e in mare parte finalizata, mai necesita cateva finisaje. La Sighisoara se lucra la podul peste Tarnava insa nu sunt mai progrese fata de luna august cand am trecut ultima data pe acolo. Spre statie s-au apucat de curand sa excaveze si sa scoata o portiune de linie veche din firul 2 pana la primul macaz din statie, banuiesc ca vor sa niveleze terenul mai bine pentru "coborarea" spre tuneluri. Cam asta a fost, nimic suprinzator insa sper sa vad progrese mai bune in decembrie.

Teo

La pasajul CF de la Vintu de Jos - Lutsch 2000 de ieri au inceput sa asfalteze cu asfalt binder si a 2-a banda. De asemenea, au adus pavaje de la Elis, probabil pentru partile laterale ale bretelei care coboara de pe pasaj in DN.

Ar fi super pentru traficul din zona sa termine lucrarea conform termenului asumat - luna aceasta.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC


Vice33

Ceva noutati de la pasajul peste CF de la Turdaș și de la tunele? Nu a mai fost nimeni prin zona, nici la Sighisoara?

alecu26

Eu tot incerc pe rocklee sa il conving sa mearga. :)

La Turdas acum se sudeaza antretoazele. Nu stiu daca s-au apucat de predale.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Andi

Astazi s-a redeschis firul 1 Dumbraveni-Atel + linia 4 din Atel. Statia se va transforma in punct de oprire (la fel ca Micasasa), astfel ca vor incepe lucrarile de desfiintare a liniilor abatute si de reablitare a liniei 3 (firul 2) plus constructia peronului aferent.

Poza din decembrie 2016




Vice33

1. Intre ALba-Iulia si Coslariu care mai este situatia? Ceva update?

2. Racordul nou de la Coslariu, de asemenea, care este situatia actualizata?

3. Ce segmente ar putea fi date in folosinta in iarnă, de la noul mers al trenurilor?

Andi

Quote from: Vice33 on October 17, 2017, 07:27:42 PM
1. Intre ALba-Iulia si Coslariu care mai este situatia? Ceva update?

3. Ce segmente ar putea fi date in folosinta in iarnă, de la noul mers al trenurilor?

1. Daca e sa vorbim despre linii, terasamente, peroane, stalpi si fire de catenara, lucrarile ar fi in mare parte gata. In gara la Alba Iulia acum o luna parca mai erau doua linii de finalizat plus peroanele.

3. Parerea mea e ca se pot da in folosinta tronsoanele Blandiana-Coslariu (pana la noua ramificatie cu M300, nu in gara) si Coslariu Pod Mures-Valea Lunga, asta doar daca se mobilizeaza sa termine de montat semnalizarea si alte lucruri marunte, desi nu cred ca se va intampla asa ceva.


TibiV

Wow !...

GabiHd, la tine toate grizile sunt sus...
Arata binisor si rampele, si relocarea DN7 la celalalt tunel...

:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


alecu26

La celalat pasaj pare chiar ceva asfalt. Poate o sa vedem relocat DN 7 pe noua pozitie anul asta.

Rocklee....niste poze de acolo? PLS....
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).