Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Teo

Au inceput asfaltarea celei de-a doua benzi la lucrarile de la pasajul de CF  de la Vintu de Jos - Lutsch 2000.

Urmeaza ultimele 2 straturi la DN si breteaua si pasajul efectiv.

Se poate luna asta sa termine, sa speram ca se va relua traficul, sunt deja 2 luni de cand este restrictionat.

District EA

Statia Barzava (rampa) - organizare de santier cu specific linie de contact


Statia Paulis - 1 octombrie 2017 (duminica)





Andi

Cum de nu au inchis si firul 1 intre Radna si Ghioroc? Lucreaza cumva pe bucati?

District EA

Se lucreaza in Paulis la liniile 1, 2, 3 si urmeaza Ghioroc liniile 1 si 2, fara inchiderea firului 1 intre Radna - Paulis, respectiv Paulis - Ghioroc si Ghioroc - Glogovat.

ioandorin

@Andi :cum spunea si @District EA,urmează Bârzava,apoi din 09.10 st.Ghioroc lin.1,2! Probabil nu vor sa afecteze asa tare circulația,lăsând "curentele" deschise peste iarnă,neînțelegînd sensul închiderii doar a firului II Conop-Bârzava!
  ...poate aflu mai multe mâine

alexV

Quote from: Teo on October 02, 2017, 03:06:03 PM
Au inceput asfaltarea celei de-a doua benzi la lucrarile de la pasajul de CF  de la Vintu de Jos - Lutsch 2000.

Urmeaza ultimele 2 straturi la DN si breteaua si pasajul efectiv.

n-ai si o poza? nu este niciune pe forum, de la pasajul asta.

Redox

Duminică când am trecut era balast stabilizat pe sensul Orăştie-Sebeş. Era un buldozer care compacta terenul la baza pasajului.


alexV


Vice33

De cand lucreaza la pasaj, din iunie? Mai au cel putin cateva saptamani bune pana termina acolo...poate chiar o luna si ceva.

Pasajul peste CF Vintu de Jos unde da, in ce localitate...? Se asfalteaza integral portiunea de dupa pasaj sau doar pasajul+bucata care coboara dincolo...?

gymi

Quote from: Vice33 on October 04, 2017, 02:18:14 AM
De cand lucreaza la pasaj, din iunie? Mai au cel putin cateva saptamani bune pana termina acolo...poate chiar o luna si ceva.

Pasajul peste CF Vintu de Jos unde da, in ce localitate...? Se asfalteaza integral portiunea de dupa pasaj sau doar pasajul+bucata care coboara dincolo...?
Pasajul da in localitatea Vîntu de Jos și se asfaltează doar pasajul și panta.
Termenul pentru terminarea lucrărilor este sfârșitul lunii octombrie,deci mai au vreo 3 săptămâni bune.

Trimis de pe al meu Redmi 4X folosind Tapatalk


Redox

Porțiunea de după pasaj este asfaltată. Înainte aveam o trecere la nivel cu calea ferată.

Vice33


Redox

Quote from: CFR Infrastructură
București, 4 octombrie 2017
Simeria - Coșlariu - Sighișoara - 84,75% din lucrările de modernizare sunt finalizate
Pe tronsonul de cale fertă Simeria - Coșlariu - Sighișoara sunt operaționale 5 șantiere (Simeria - Vințu de Jos, Vințu de Jos - Coșlariu, Coșlariu - Micăsasa, Micăsasa - Ațel și Ațel – Sighișoara) pentru lucrări de modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare, cu un stadiu fizic de execuție de 84,75% și 2 șantiere (Sighișoara-Coșlariu și Coșlariu-Simeria) pentru lucrări de semnalizare și de implementare a sistemului de siguranță a traficului ETCS/ERTMS nivel 2, cu un stadiu fizic de execuție de 52,5%.
Modernizarea acestui tronson, cu termen estimat de finalizare în anul 2018, este o prioritate pentru CFR SA şi un suport economic pentru operatorii de transport feroviar şi pentru societăţile comerciale din întreaga zonă de dezvoltare a proiectului.
Programul de modernizare a tronsonului Simeria - Coșlariu - Sighişoara cuprinde toate specialitățile de lucrări feroviare (linii, peroane, instalații de siguranță și dirijare a traficului, gări, puncte de oprire, poduri, podețe, tuneluri, pasaje pietonale, treceri la nivel şi substaţii de tracţiune) şi au ca obiectiv general asigurarea interoperabilităţii infrastructurii feroviare de-a lungul Coridorului Rin-Dunăre (ramura nordică), îmbunătăţirea calităţii transportului feroviar, sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă şi introducerea sistemului ERTMS/ETCS Nivel 2.

Obiectivele proiectului de modernizare între SIMERIA și COȘLARIU (74,43 km) – lucrări finalizate în proporție de 80,41%
◘ modernizare 56.67 km CF dublă electrificată
◘ construire 17.76 km CF dublă electrificată
◘ modernizare 9 stații CF/HM - Coșlariu, Sîntimbru, Barabanț, Alba Iulia, Vințu de Jos, Blandiana, Șibot, Aurel Vlaicu, Orăștie)
◘ modernizare(construire) 90 poduri/podețe (33 de poduri și 57 de podețe)
◘ construcție tunel - tunel Turdaș (780 m)
◘ modernizare 15 treceri la nivel

Stadiul de execuție a lucrărilor pe cele 2 loturi
Simeria - Vințu de Jos – 80,62%
◘ Terasamente - 86,55 %
◘ Suprastructură - 92.13 %
◘ Poduri - 89,56%
◘ Podețe - 73,42 %
◘ Construcții civile - 90,40%
◘ Linie de contact - 81,17%
◘ Tunel - 70.5 %
Vințu de Jos - Coșlariu – 80,20%
◘ Terasamente - 72,78 %
◘ Suprastructură - 70,76 %
◘ Poduri - 74 %
◘ Podețe - 60,49 %
◘ Construcții civile - 89,14 %
◘ Linie de contact -72,93 %
◘ Pasaje Rutiere - 91,5 %

Obiectivele proiectului de modernizare între COȘLARIU și SIGHIȘOARA (99,04 km) - lucrări finalizate în proporție de 89,5%
◘ modernizare 74,58 km CF dublă electrificată
◘ construire 24,45 km CF dublă electrificată
◘ modernizare 7 stații CF (Daneș, Dumbrăveni, Mediaș, Copșa Mică, Valea Lungă, Blaj, Crăciunel)
◘ modernizare 11 puncte de oprire (Luna, Ațel, Brăteiu, Târnava, Șeica Mică, Micăsasa, Lunca, Glogovăț, Mănărade, Câmpu Libertății, Cistei)
◘ modernizare 138 poduri/podețe (36 poduri și 102 podețe)
◘ construcție 2 tuneluri – tunel Daneș (969 m) și tunel Sighișoara (401 m)
◘ modernizare 24 treceri la nivel

Stadiul de execuție a lucrărilor pe cele 3 loturi
Sighișoara – Ațel – 80,88%
◘ Terasamente – 75,52%
◘ Tunele – 95,8 %
◘ Suprastructura – 68,44%
◘ Poduri – 67%
◘ Construcții civile – 97,66%
◘ Linie de contact – 68,29%
Ațel – Micăsasa – 77,86%
◘ Terasamente – 93,34%
◘ Suprastructura – 71,42%
◘ Poduri – 86,51%
◘ Construcții civile – 79,23%
◘ Linie de contact – 76,24%
Micăsasa – Coșlariu – 98,2%
◘ Terasamente – 99%
◘ Suprastructura – 91,78%
◘ Poduri – 100%
◘ Construcții civile – 85%
◘ Linie de contact – 92,6%

Foto: CFR Infrastructura



























Sursa: Facebook

alecu26

La pasajul de la DN 7, la Turdas, s-au pus grinzile metalice.

eu zic ca merge un mic concurs intre pasajul de la Holdea si acesta. (un pic pasajul de la Holdea e mai in fata, si cam pe jumatate ca si scurtime...dar merita acest concurs).



https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1972533292959128&id=1572139736331821
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Voi pune azi si maine si pana cand gasesc suficient timp plansele pentru Apata-Cata.
Vreau sa pun planurile de situatie pe sectiuni, poduri, tuneluri... e foarte, foarte migalos.

Munca de chinez.
Deci rabdare.

O sa rezerv posturi, deci puteti comenta fara probleme...