Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Teo

La pasajul de la Vintu de Jos au aplicat stratul de uzura pe o banda.

Vice33

Quote from: NGC on August 27, 2017, 11:56:06 AM
Quote from: NGC on July 27, 2017, 10:20:15 PM
Quote from: NGC on July 12, 2017, 06:40:30 PM
Quote from: NGC20 on May 16, 2017, 11:02:46 PM
"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"

Pentru subtronsonul 2c, CFR a desemnat in 21.04.2017 castigator asocierea ALSTOM + AKTOR + ARCADA.

Avem 4 contestatii la CAB a deciziei CNSC, contestatii care probabil vor fi conexate.

PIZZAROTTI -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351227&id_inst=2
FCC + ASTALDI -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351189&id_inst=2
CFR -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351316&id_inst=2
ALSTOM -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351064&id_inst=2

Astazi a fost termen dar doar s-au conexat cele 4 dosare si s-a dat termen in 24.08.2017.

S-a amanat pana in 15.09.2017.

O nouă amânare pentru 19.09.2017

Teo

La pasajul CF  de la Vintu de Jos cred ca nu mai dureaza mult si vor da drumul la circulatie pe banda nou construita. Deja au aplicat marcaje galbene, de drum in lucru.

Cred ca e un santier interesant si pentru studentii de la Constructii, sa vezi cum strat cu strat se construieste un nou drum.

Ce rol are folia neagra pe care au aplicat-o pe carosabil inainte de turnarea stratului de uzura? e o protectie de vreun fel?

TibiV

Vorbesti despre asa ceva ?
Quote from: TibiV on July 03, 2017, 12:28:15 AM

Cred ca rareori in viata reala (nu doar in schitele din manualele de la Universitatea in cauza) poti vedea "pe viu" o sectiune a straturilor unei imbracaminti rutiere.
Am avut aceasta ocazia si o impartasesc cu voi....
Atentie, poza NU este completa ! Lipseste stratul de uzura !!...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Teo

Da, exact despre asa ceva.

In dimineata asta se circula deja pe banda nou construita. Nu sunt incantat de calitate, insa. Sunt formate valurele si nu e deloc neted.

TibiV

Probabil ca este exact ca in pozele postate de mine... Adica este doar la nivel de binder.
Pozele de mai sus sunt din iulie, de atunci s-au mai asfaltat niste bretele, dar tot numai la nivel de binder, si asa se circula si acum.

Uzura se pune la final, cand se termina toate celelalte lucrari.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

e o geogrila antifisura. Se aplica peste tot unde se face o largire, sau ceva de genul straturi noi..adaugate langa ceva mai vechi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Teo

Multumesc pentru raspuns!

Pe urmatoarea banda au "reciclat" asfaltul vechi.

Lucreaza si la breteaua pasajului, au facut rigolele.

Vice33

Putem să vedem și câteva poze din zonă vă rugăm frumos...?

alecu26

Pana atunci o poza pentru ghicit...:



Si ca sa stimulez un pic....daca ghiciti unde e, va dau si o alta veste buna. Un milestone important atins.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Vice33

Ar putea sa fie undeva intre Radna si Săvârșin...se organizează un șantier, dacă e legat de lucrările de pe M200, atunci o fi în zonă la Bârzava sau Ilteu...nu stiu exact.

alecu26

wow. Da. Barzava. Organizare cu tot tacâmul...dormitoare etc.

Si premiul: sa turnat ultimul beton la tunelul Danes.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Vice33

@ALECU: Veste importantă. Înseamnă că în câteva luni până la urmă mai avanseayă puțin (sperăm) cu lucrările la tunel...când ar urma să înceapă montarea traverselor, șinelor și a elementelor liniei de alimentare (în tunel)?

Podul de lângă tunel ar avea șanse să fie finalizat până la începutul anotimpului friguros...? S-ar putea lucra în tunel pe timp rece afară?

Io

Quote from: Vice33 on September 19, 2017, 11:37:43 AM
S-ar putea lucra în tunel pe timp rece afară?

Da, se poate lucra foarte bine in tuneluri iarna, temperatura e constanta si e mai buna decit afara (e de regula temperatura medie multianuala a locului la altitudinea respectiva). Daca e curent se rezolva cu usi de aeraj. Depinde doar de buna organizare de-afara.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

alecu26

Care era mai lung tunelul? Ala de la Danes sau de la Sighisoara?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).