Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: Vice33 on September 09, 2017, 05:13:43 PM
Dupa parerea mea semnalizarea luminoasă ar trebui pusa in functiune o data cu finalizarea lcurarilor pe acea bucatică. tronson, sau parte din tronson...de ce sa asteptam atat de mult? Daca Blaj-Micăsasa sau alte tronsoane sunt finalizate, sa dea drumul pe bucatele la aceste semnalizari luminoase. Cat le ia sa faca conexiunea cu fiecare gara si cu dispozitivele centrale?

Nu poti da drumul la bucati aleatoare de semnalizare. Blocurile de linie (orice sistem ai folosi) sunt construite in asa fel incat comunica intre ele (asigura propagarea de "unda rosie" in functie de ce bloc e identificat). In plus, semnalele au o arhitectura clara - functionarea blocurilor si semnalelor e determinata de pozitia semnalelor in schema. Nu este triviala transformarea unui semnal de iesire in semnal de bloc sau eliminarea unui bloc.

Mai mult, ai nevoie de reconfigurarea luminoschemelor (azi e mai simplu, ca e pe calculatoare totul, nu mai sunt panouri imense),

Quote from: Vice33 on September 09, 2017, 05:13:43 PM
Intre Blaj si Micasasa ambele fire sunt finalizate, si pot sa dea drumul si la semnalizare...adica pe tronsoane, pentru ca usureaza mult circulatia...e absurd sa tii inchis un fir pt ca nu vor sa finalizeze semnalizarea...sau nu se grabesc sa o finalizeze...

Se poate circula cale libera cu intelegere telefonica pe cale dubla, daca nu exista semnalizare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Andi

Poate vom sta din nou un an si ceva cu ambele fire finalizate, dar circulatia facandu-se doar pe un singur fir, la fel cum a fost si pe Curtici-Km 614 cand abia la 1 septembrie 2016 s-au apucat sa puna in functiune noua instalatie de semnalizare desi lucrarile erau gata inca din 2015.

Vice33

Si pentru instalarea semnalizarii luminoase este alt contract, alta firma, dupa ce se termina lucrarile CF si civile? Cat dureaza pana incepe cealalta firma sau intra in atributiile firmelor care se ocupa de infrastructura, deex. AKTOR sau PIZZAROTTI...?

Ionut

S-a dat startul celor mai mari proiecte de pe calea ferată

,,A început procesul de predare a amplasamentului pentru lucrările de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare între Km 614 şi Ilteu. Sunt două contracte care vizează modernizarea liniei pentru viteza maximă de 160 km/h, lucrări de artă, două poduri peste râul Mureş şi un tunel nou, implementarea sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR). Există amplasament pentru trei staţii şi un interval în lungime de aproximativ 5 km. La circa 22 de kilometri de municipiul Arad, în staţiile Ghioroc, Păuiş şi Bârzava, începe şantierul. Vine o comisie de la CFR SA şi aprobă închiderea liniei, se dărâmă tot", ne-au declarat reprezentanţii asocierii Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA - SC Thales Systems România SRL, câştigătorii celor două contracte, în valoare de 3,45 miliarde lei, pentru reabilitarea secţiunilor feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) - Ilteu (cap Y)(2b).

,,Pe infrastructura existentă nu se poate circula cu o viteză medie de 160 km/h, există zone unde se construieşte infrastructură feroviară nouă care să permită circulaţia trenurilor cu viteza menţionată. Trebuie retrasate curbele de cale ferată pentru ca trenurile să circule cu o viteză sporită. Organizările de şantier sunt aproape finalizate, am început procesul de angajare, am angajat şoferi autocamion şi cisternă, muncitori în construcţii, fierari, dulgheri, electrician de întreţinere, instalatori, mecanici utilaje şi operatori", ne-au explicat reprezentanţii asocierii  Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA - SC Thales Systems România SRL.

Capital

cristi5

Si AC pe noile trasee? Vreo 40-50% e traseu nou. Exproprieri, poduri, tuneluri... Lotul vestic nu are multe variante de viteza, in rest...

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=10/45.963/22.177


Am fost anuntati cu surle si trambite (ca de obicei) ca dl ministru a semnat AC pe aliniamentul existent... E cam putin in acest caz.

Daca ajungem si pe CF, pe FIDIC rosu, sa asteptam dupa AC, o sa ne distram bine pe forum in urmatorul deceniu.

Ionut

Deceniu? Esti optimist.
Avem oameni în zona care pot merge pe șantier?


alecu26

AC fara expropieri mai greu. Dar de obicei, CFR are pregatire buna de proiecte din punctul asta de vedere. Probabil tot acolo unde se vede status la ei la proiecte, se poate vedea si daca exista contracte pt documentatia de expropiere.
Drumurile noastre POATE;

florin74

Nu apare nimic. Doar consultanta si asistenta tehnica. 2 semnate deja, 2 urmeaza a se semna. Hill pe Gurasada SImeria, Asocierea SC AREX LIDER COMPANY S.R.L. – SC PEGASO INGEGNERIA SRL –SC SISTEMA INGEGNERIA SRL pe celelalte 3.

Pe Sighisoara Brasov sunt semnate contracte (pe cele 2 loturi de margine), pt expropiere - Asocierea S.C. Cornel & Cornel TOPOEXIM
S.R.L. (lider de asociere) - S.C.P. Cîmpeanu și Asociații - S.C. GEOTER Proiect S.R.L. - S.C. THEOTOP S.R.L., dar nu apare nimic pe asistenta tehnica.

District EA

#3159
Simeria - Vintu de Jos 4 septembrie 2017
https://www.flickr.com/gp/31357539@N08/L1r4f0

Vintu de Jos - Teius 4 septembrie 2017
https://flic.kr/s/aHsm4f79wQ

Teius - Sighisoara 4 septembrie 2017
https://flic.kr/s/aHsm4TyBnJ

alin_simeriaveche

Doamne de cand astept Simeria Gurasada ca ma doare sufletul cand vad gara din Simeria cum se degradeaza pe an ce trece

TibiV

@District EA,
multumim.

Dar mai este FOARTE mult pana departe... :(

Pun aici 4 dintre pozele lui District EA








"Lasciate ogni speranza..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


Teo

Continua lucrarile la supratraversarea CF de la Vintu de Jos.

Se pare ca vor mai adauga o banda drumului national, au pregatit terasamentul, azi dimineata il tasau.

Pe cealalta banda s-a terminat de turnat asfaltul. Nu cred ca e stratul de uzura aplicat, insa.

S-a mai lucrat si la pasajul propriu-zis si la legatura acestuia cu bretelele.


Phenol

multumim @District EA.

Am mai discutat pe forum despre aceasta limitare de 40:



In iulie am intrebat CFR despre aceea trecere, atunci au raspuns ca va fi dotat "cu focuri rutiere, semicumpene".

Dupa aceasta poza se vede clar ca va fi automatizat, fiind instalate deja stalpii cu semnul S1 si S3, care (parca) au rolul de a confirma pentru mecanic de pe locomotiva ca semnalele sunt in functiune.

Cat despre lipsa relocarii acestei stalpi: o fi noul stilp in spate, cel rosu si alb?