Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Vice33

^

Nu inteleg exact: tronsonul 3 este diferit ca situaţie de cel 2c, cel cu procuesul la CAB sau sunt amândouă legate? Dacă nu sunt legate, de ce s-a suspendat procedura de atribuire a câștigătorului făcută de CFR in aprilie 2017? Procedural care sunt următorii pași?

alecu26

NGC, cum adica s-a suspendat procedura? Asta nu am mai auzit. In stadiu asa avansat...suspendat procedura? WTF?
Drumurile noastre POATE;

NGC

Trebuia sa fiu mai explicit.
Din ce stiu eu, procedura e suspendata din cauza contestatiilor la CAB pentru lotul 2c, dar exista o singura procedura, si ea are 2 loturi, 2c si 3.
Prin targ umbla vorba ca 3 asteapta deocamdata sa vada cum merge procesul pentru 2c. Nu luati informatia ca si 100% sigura pentru ca nu a fost inca verificata de vrabiute.

alecu26

Acum te cert.....pai nu exact asta te intrebam si eu acu cateva mesaje? :).

Oricum FCC mobilizeaza tot mai multi oameni in Deva din ce vad pe retelele de socializare. Ce e imbucurator...tineri cu nume Romanesti....traiti si scoliti in Spania probabil de pe la 5-6 (sau nascuti acolo direct) care vin si lucreaza in Romania. Vorbesc de ingineri cu studii superioare.
Drumurile noastre POATE;

Earthchild

Quote from: alecu26 on August 31, 2017, 10:52:45 AM
Vorbesc de ingineri cu studii superioare.
:lol: Alecu, nu le da apa la moara celor care spun ca sunt ingineri care n-au facut o facultate. Mai pune o virgula.

TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1709244359110425

Quote
CFR SA și Asocierea FCC-Astaldi – Convensa au semnat contractul pentru modernizarea tronsonului Gurasada-Simeria
Bucureşti, 31 august 2017

Compania Națională de Căi Ferate CFR S.A. și Asocierea FCC-Astaldi – Convensa au semnat contractul de lucrări în valoare de 2,63 mld. lei pentru modernizarea infrastructurii și suprastructurii feroviare pe secțiunea Gurasada-Simeria, situată pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul Rin-Dunăre, ramura nordică) Nürnberg-Praga-Viena-Budapesta-Curtici-Simeria-Brașov-București-Constanța.

Contractul are ca obiectiv modernizarea a 40,88 km de infrastructură și suprastructură feroviară pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h, lucrări de terasamente și consolidări pe întreaga distanță, construirea a 17 poduri (dintre care 3 peste râul Mureș), 27 de podețe, 4 pasaje superioare, 3 pasaje inferioare, lucrări civile în 9 stații de cale ferată (inclusiv halte comerciale/puncte de oprire), lucrări de electrificare și energoalimentare precum și lucrări de implementare a sistemului de siguranță a traficului ERTMS (ETCS nivel 2+GSM-R). Sursa de finanțare este asigurată din fonduri nerambursabile și de la bugetul de stat, iar termenul de execuție este de 3 ani, la care se adaugă perioada de garanție de 2 ani.

LE
Au pus comunicatul si pe site:
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3770-31-august-2017-cfr-sa-si-asocierea-fcc-astaldi-convensa-au-semnat-contractul-pentru-modernizarea-tronsonului-gurasada-simeria
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

B.Robert

In cadrul lucrarilor de modernizare a tronsonului Gurasada - Simeria vor fi efectuate lucrari si la gara din Deva? Nu ar strica o reabilitare pe modelul celei din Alba Iulia.
Am tot cautat pe aici, dar nu am gasit informatii despre asta.

yetiman

^^ Cred ca au uitat de contract si mesajele de pe forum le-au adus aminte ca mai era ceva de facut....  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

Da. Gara Deva va fi reconstruita complet...si adaugite multe in ea. Gara Deva de aceea a si ramas in afara programului acela general de reabilitare Gari din resedinte de judet.

Si la Mintia se vor face multe. Cel mai interesant va fi la Simeria, unde cladirea e istorica, si trebuie reabilitata ca atare....ca si monument istoric.
Drumurile noastre POATE;


Andi

QuoteBucureşti, 31 august 2017
Condiții speciale de circulație între Coșlariu și Alba Iulia
În perioada 31 august - 25 septembrie pe segmentul feroviar Coșlariu - Alba Iulia, între stațiile Coșlariu - Sântimbru - Barabanț, firul I și pe liniile 4-7 din stația CF Coșlariu, se desfășoară lucrări de modernizare a infrastructurii feroviare, circulația trenurilor fiind operațională doar pe firul II.
În cadrul programului se vor executa lucrări de modernizare la terasamente, suprastructură și la linia de contact în zona stației Sântimbru, între km 402+000 – 402+400 și de reamplasare a trecerii la nivel cu calea ferată de la poziția actuală km 402+456, la km 402+526, prin lucrări de asfaltare a drumurilor laterale, montarea dalelor elastice și a unei barierei automate cu 4 semicumpene.
Traficul feroviar se desfășoară în perioada acestor lucrări în condiții speciale, prin schimbarea sistemului de circulație, trenurile fiind redirecționate doar pe un singur fir și reînscrise în grafic pe baza de ordin de circulație. Perioada de tranzitare a zonei de lucru se va prelungi astfel cu 15-20 de minute, față de orele menționate în mersul trenurilor.
Personalul feroviar și reprezentanții firmei care execută lucrările de modernizare vor lua toate măsurile necesare pentru desfăşurarea circulației trenurilor în condiţii de siguranţă.

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/photos/a.940649792636556.1073741829.894054857296050/1709416709093190/?type=3&theater

Inca un comunicat pe ziua de azi. Ma mir ca posteaza astfel de stiri, din ce inteleg ar fi vorba despre deschiderea liniilor 1-3 modernizate din Coslariu, plus firul 2 de la Coslariu la Santimbru iar circulatia sa se desfasoare asa pana la Barabant. Ma bucur totusi ca s-a lucrat in sfarsit la Santimbru h. si Coslariu. De mentionat ca liniile 4-7 sunt singurele circulabile cu locomotive electrice in acest moment.

Mai multe poze din iulie 2017 pe acest tronson:

Coslariu, liniie 1-3 in dreapta si 4-7 cele "impadurite"


Racordarea M300-M200A


Santimbru h.


Intrarea in Santimbru Hm, portiunea de ~400m despre care se vorbeste plus trecerea la nivel, este singura zona unde a mai ramas linie veche





NGC

Quote from: TibiV on August 31, 2017, 12:23:30 PM
Quote
CFR SA și Asocierea FCC-Astaldi – Convensa au semnat contractul pentru modernizarea tronsonului Gurasada-Simeria
Bucureşti, 31 august 2017

Quote from: NGC on August 31, 2017, 08:27:42 AM
Prin targ umbla vorba ca 3 asteapta deocamdata sa vada cum merge procesul pentru 2c. Nu luati informatia ca si 100% sigura pentru ca nu a fost inca verificata de vrabiute.

Vorbesti de lup si lupul la usa.

De asta nu imi place sa scriu ce se aude prin targ. Mai bine doar informatii sigure si verificate.

Vice33

Acel tronson de 400 de m de sina veche de la Santimbru h. este asa de 3 ani...si acea curbă pe firul II unde la fel, s-au mocait 2 ani să faca acel podet...nu stiu de ce a durat asa de mult...ma mir ca refac si ultimele portiuni cu sina veche dupa atatia amar de ani...dar bine ca il fac si pe acela...

Vice33

Am intrebat pentru lotul 3 Gurasada-Simeria cand se va inmana si Ordinul de Incepere al Lucrarilor, odată cu predarea Amplasamentului pentru Organizarea de Santier si ma primit următorul răspuns:

QuoteSperam ca si in acest caz mobilizarea ambelor parti sa mentina aceasi implicare. Urmaroarea etapa este predarea amplasamentului, deja au inceput formalitatile, apoi ordinul de incepere, care cf legii are termen de 42 de zile. Vom anunta!

L.E.: Am vb cu dna Oana Brânzan, purtător de cuvânt de la CFR Infrastructură. Dânsa mi-a răspuns...

cristi5

Putem afla unde ai intrebat si cine ti-a raspuns? Merci!


Sent from my iPhone using Tapatalk