Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Phenol

Pa capatul celalalt al tunelului creste terasamentul:





La Pricaz se lucreaza la podet, odata asta terminat, si firul 1 nou va fi circulabil pana la Orastie iar in paralel restrictia de 30 va disparea de pe firul 2.





Vechiul terasament nu mai exista.




Phenol


Phenol

Intrarea in Orastie:



In mare e gata gara Orastie:









Semnale de iesire sunt in curs de instalare, semn ca se apropie de sfarsit:



Pana la Sibot, linia noua e gata, insa se circula doar pe firul 2.

Phenol

Intrarea in Sibot:



Pe dreapta linia spre Cugir, pe mijloc linia veche firul 2 Sibot-Orastie, pe stanga firul 1.



Intrarea in gara:



Nu prea inteleg rosult buclei de pe linia 5, sper ca se vede cat de cat in poza despre ce vorbesc:



In gara mai este de lucru:



Capatul celalalt:



Phenol

Podul in lucru imediat dupa Sibot:



Podul care nu intra in reabilitare:







La firul 2 intre Sibot si Blandiana ma asteptam la un progres mai mare dar si la muncitori mai multi, asi zice ca este portiunea cel mai in urma a lui Swietelsky.







Phenol

Intrarea in Blandiana



De aici in general (vizual din tren) linia noua e gata pana la capatul lotului. Noroc cu exproprierile suplimentare firul 2 intre Blandiana si Vintu de Jos e gata, inca se lucreaza la supratraversare; la fel in gara vintu de Jos unde liniile 1-2-3 au fost la fel legate si pe cap Y.







Pe acolo trecea vehcea linie:




Phenol

Intrarea in gara Vintu de Jos:









Intre Vintu de Jos si Alba Iulia Pizzarotti mai are de lucru doar la noul racord pe partea de semnalizari:







Limitare de 140 km/h :)


Phenol

Intram in Alba Iulia





Slaba mobilizare:







Intre Alba Iulia si Barabant la acest pod dupa trecerea peste CF din pacate nicio schimbare:



In Barabant tot pe abatute se circula:



Phenol

Robel era in gara, dar nu-mi dau seama unde a adus sinele, cel mai probabil la Alba Iulia:





Prin Santimbru se circula parca cu viteza mai mare ca acum o luna dar tot pe un singur fir intre Barabant si Coslariu (linia 3 in Santimbru).

Halta Santimbru:





Podul in "lucru" dupa halta:




Phenol

Spre Coslariu:



La acest podet nu stiu care ar fi problema dar de foarte mult timp sta asa:







Va fi frumoms, cand va fi gata:










Phenol

Intrarea in Coslariu:









Linia (din dreapta) care se inchide incepand de 15 iulie:



Spre Teius:








Swietelsky lucreaza, desi ma asteptam la mai mare mobilizare intre Sibot si Blandiana ei au focusat pe lucrarile ramase in urma in zona Vintu. La tunel si la supratraversare este agitatie mare, sper ca pana la 30 august sa termine firul 1 intre Simeria si Turdas, astfel incat sa se apuce sa duca firul 2 prin tunel.

La Pizzarotti e liniste si pace, sunt multe probleme mici (podeturi, poduri) pe santier aparute de foarte mult timp si care se pare ca nu se vor rezolva in urmatoarele saptamani. Ma astept, ca odata cu 15 iulie dupa inchiderea liniei sa se apuce de lucru in zona Coslariu.

Cam atat pe vara asta de pe Teius - Simeria, urmatorul reportaj cel mai probabil va fi prin 15 septembrie (poate o sa mai am un drum pe M300 in urmatoarele zile).

Vara faina tuturor :)

10.07.2017

Ionut

Multumim! Excelent fotoreportajul, ca de fiecare data! :cheers: