Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

alinuttt

Pe aici destul de recent au pus piatra sparta pe linia in lucru.



Deosebit de mult imi plac acele panouri antifonice... :)




Ce ma dereanjeaza e ca sunt puse destul de stramb pe anumite portiuni. Se poate observa in poze. La gara nu am facut poze, nu am avut timp sa ajung, la fel si la pasaj. As fi recunoscator sa vad niste poze recente din zona si din celelalte tronsoane aflate in santier... :)


ioandorin

Săptămâna trecută au fost reprezentanții Astaldi pe teren (km 614-Bârzava y) pentru a vedea posibile zone de a-şi stabili depozite,organizări de santier.Au spus că în iulie-august ar vrea să înceapă,cu firul 1,dar ca mai sunt unele probleme cu expropierile. Acelasi lucru spunând si cei de la Salcef, cu ceva timp în urmă.
În același timp,cei de la infra  "întăresc" firul 2 pentru a prelua tot traficul.

nenea_hartia


alinuttt

Nenea Hartia, pentru putin! :)
@ioandorin multumim de aceste informatii pretioase. Sunt curios cum va lucra Salcef. Mai au vreo lucrare in Romania?
Barzava-Simeria cand va intra in reabilitare daca se stie?

alecu26

Nu e chiar asa simplu cu începutul. Trebuie planuri de management de trafic aprobate de CFR, trecute in mersul trenurilor, introduse restrictii, anuntate etc. Eventual se poate incepe cu lucrarile noi, pe amplasamente noi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alinuttt

Dar și Bârzava-Simeria va intra curând în reabilitare?

alecu26

Da. Totul de la Simeria la km 614, care e undeva inainte de Arad.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alinuttt

Inseamna ca din iulie va fi dezastru intre Simeria si Arad...

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alinuttt


alecu26

mici sanse. La toate loturile de pana acum a durat cel putin 1 an de la semnare la intrare in santier.

Avizele sunt lipsa sau foarte vechi, proiectul incomplet si foarte vechi bazat pe copy paste, mai toti constructorii au mizat pe schimbari si optimizari de solutii tehnice, expropierile nu cred ca sunt finalizate, proiectantul general nu mai exista, in zona s-au schimbat multe....(Crezi ca a tinut cineva seama de lotul 3 din A1???).

Rabdare deci.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alinuttt

Nu știu ce să spun... CFR SA a (re)început să fie o companie de încredere, iar aceștia au afirmat că în această vară vom vedea utilaje pe km614-Bârzava-Ilteu.

alecu26

pai asta vara, anul asta...etc. Ei incurca semnarea contractului cu intrarea in santier.

Declaratii cvasipolitice. Sugerez doar sa te uiti in threadul cu promisiuni neindeplinite. Rutier, CF ce mai conteaza?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alinuttt

Una e CNAIR alta e CFR SA... In cazul CFR SA vorbim de altceva... :)