Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Redox

Mulțumesc rocklee!

S-au mișcat destul de repede cu piloții forați după închiderea DN-ului, deja au ieșit din pământ  :D

rocklee

si eu m-am mirat cat de repede ...sau apucat de pasaj ....ei erau acolo pe pozitie cu vrio doua saptamani inainte ...sa se dea drumul la deviera ..dn7   :)

Dan027



Si ar mai fi de mentionat ceva:
QuoteObiectivele specifice ale proiectului propus sunt:
- elaborarea un studiu de fezabilitate, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare, respectiv Hotararea Guvernului nr 907/29.11.2016, cu scopul de a determina solutia optima de investitii pentru modemizarea parametrilor tehnici ai sectiunii de cale ferata existente Brasov-Predeal, prin identificarea unei solutii optime de reducere a declivitatii, unitare pentru intregul proiect global.
...

alecu26

Pilotii par deja gata. 1-2 fundatii pregatite de turnare beton inclusiv mustati pt elevatii. Si inca vreo 2 se apuca de armat. Daca e asa....inca intr-o sa saptamana si sunt toate fundatiile iesite din pamant. Adica...vreo 3 saptamanti cu totul? Wow. Aproape viteza lui UMB de la Soimus.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Phenol

Revin cu update-ul promis de pe Sighisoara - Coslariu, directia de la Coslariu spre Sighisoara.

Incep cu AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu). Lucrarile sunt aproape gata cu mici portiuni lipsa la Craciunel, Blaj (3 locatii).

Imediat dupa podul Mures:







Halta Cistei:





Intrare in Craciunel:



Phenol


Phenol

Trecerea de CF:







Aici trebuie instalat macazul si pe firul 1:



De aici pana la Blaj ambele linii sunt gata:






Phenol

La intrare in Blaj:





Gara Blaj:







Liniile pe care se circula nu s-a schimbat, dar au fost puse sinele noi:


Phenol

Prima trecere CF:











Recent au adus piatra pentru linia inchisa, vagoanele inca erau in Blaj si in gara Campu Libertatii pe liniile inchise:


Phenol

A doua trecere:



De aici se circula pe linia 4 veche din gara Campu Libertatii, gara care va fi desfiintat dupa terminarea lucrarilor:





Cladirea garii:





Gara va fi inlocuita da aceasta halta, care este cu vreo 500 de metri mai spre est:



@nenea_hartia: asa o sa arate halta Campu Libertatii, din tren se pare ca toti calatorii vor fi nevoiti sa treaca aici CF. Noroc cu proiectare, care impune viteza mai mica prin zona asta. Sper sa nu avem accidente.

Capatul celalalt:



Phenol

Mai departe spre Valea Lunga:



Halta Manarade, limitare de 40 km/h din cauza trecerii de cale ferata, in BAR scrie ca trenul poate sa accelereze dupa ce trece locomotiva;



Nu tu semnale, nimic nimic:



Continuam drumul spre Valea Lunga:



Ne apropiem:






Phenol

Doua linii sunt deschise:







Mai este de lucru si aici:





De data asta macar avem semnale luminoase si acustice:



Spre capatul lotului:



Halta Lunca:



Nu vad dalele pentru pietoni, oare aici nu va fi permisa trecerea de pe un peron pe celalalt?


Phenol

Aici au sapat in deal:









Nu stiu unde este capatul lotului, dar dupa stadiul lucrarilor asi zice ca la Cap X.

Phenol

FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa)

Micasasa:









S-urile limitatoare de viteza, nu inteleg de ce nu au facut linia dreapta:







Phenol

VS mai departe, iesirea din Micasasa:



Se circula pe firul 1 pana la Copsa Mica:



Cele doua portiuni cu linia veche unde podurile noi inca nu sunt terminate:





Primul pod:





Se revine din nou pe sine noi:



Contrast mare intre infrastructura veche si cea noua. Odata pe linia noua, zgomotul asurzitor din vagon dispare deodata: