Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rocklee


rocklee

devierea dn7 in zona gari turdas ...

rocklee

ultimile imagini din zona simeria veche ...


inzona haltei se monteaza o antena GSM ...



cam atata a fost fotoreportajul ....cine vrea sa vada toate imaginile le poate vedea aici
nu in ultimul rand vreau sa le multumesc celor din conducerea firmei ARCADA ...pentru transparenta sprijinul acordat pentru a putea face acest fotoreportaj ....MULTUMESC ARCDA  :)

Deasemenea firmei care se ocupa de pasjele si de devierea dn7 ....DFA
http://imgur.com/a/tCODY

https://www.facebook.com/rufiusdieter.stefani/media_set?set=a.1172079209588202.1073742005.100003584026406&type=3

ioandorin

SUPER REPORTAJ,ROCKLEE ! Am o nelamurire: la punctele de oprire din zona se vor face si pasarele pentru trecerea la cealalta linie? La Simeria Veche inteleg,este o trecere la nivel langa ,dar la celelate? Multumesc!

athosga

Probabil a mai fost pusa aici intrebarea, dar eu nu-mi amintesc: de ce este nevoie de fapt de acel tunel 'artificial' (si atat de lung) si de devierea de 10m a DN-ului, ca eu personal nu inteleg. Macar de ar trece DN-ul peste tunel, dar nici asta nu se va intampla.

Phenol

:gj: rocklee, in legatura cu DJ 668 ai aflat ceva?

@athosga
Este nevoie de tunel din cauza reliefului:



Se vede clar diferenta de nivel.

Este nevoie de deviere din cauza supratraversarilor a CF de doua ori, uite schita:



linie rosie - ruta noua M200

cerc albastru - devieri pentru supratraversari

dreptunghi negru - tunel

Dar toate aceste date poti gasi atat pe harti si poze postate anterior aici, cat si pe openstreetmap.org.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Ce bn arata Tunelul si noile linii de cale ferata ! Rocklee +1
You're in Steelers Country

athosga

Quote from: Phenol on May 13, 2017, 05:27:45 PM
@athosga
Este nevoie de tunel din cauza reliefului:

Este nevoie de deviere din cauza supratraversarilor a CF de doua ori:

Inteleg, dar tinand cont ca intregul tunel este 'cut and cover' si dupa cum pare in poze nici nu trebuia sapat prea adanc, nu putea sa ramana neacoperita toata zona, adica sa ramana 'debleu'?
In ceea ce priveste DN-ul, daca tot l-au deviat, nu putea sa ramana de tot pe partea sudica a cai ferate? Astfel nu ar fi fost nevoie de nici o supratrecere. Solutia asta cu tunel + doua treceri a DN-ului nu mi se pare prea optima, asta mi-e problema.

Phenol

In legatura cu ideea debleului, probabil deszapezirea lui ar fi o problema. Nu stiu.

Cat despre o ruta noua pentru DN: ar fi undeva 2.5 km drum nou. Nu pare foarte complicat, ar fi o urcare destul de abrupta plus a coborare. Dar mai bine nu, proiectele CFR-lui pe rutier ies foarte greu (vezi Vintu, Dumbraveni, ...), deci probabil e mai bine asa.


Aici intram deja la discutii de costuri de implementare si de operare, pe care nu le cunosc, asa ca mai bine nu zic nimica.

alecu26

PS: De maine dimineata se circula pe varianta si incep lucrarile la pasajul superior la iesire din tunel dinspre Simeria.

Tunelul ala nici nu e absolut necesar. Cu putina chinuiala si coordonare cu proeictul de autostrada...daca va uitati se puteau corecta curbele existente.

Oricum comunicare intre CFR si CNADNR nu exista de nici o culoare.

In zona Turdas trecerea la nivel era facuta ca si cum nu ar exista pasajul superior al autostrazii, si la Romos/Orastie s-a mizat ca exista pasaj superior al autostrazii peste linia CF (varianta initiala a lui Deva Orastie) si nu s-a prevazut unul. Acum nu mai exista pasaj...asa ca s-a pus limitare la 140 km/h.

Aceasi poveste si cu pasajul autostrazii peste linia ferata. S-a dat aviz pt el, fara sa se tina cont ca se reabiliteaza calea ferata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dan027

Quote from: NGC20 on April 25, 2017, 12:32:45 PM
Quote from: NGC20 on April 23, 2017, 01:01:47 PM
"Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara"

Quote from: Vice33 on April 20, 2017, 10:41:46 PM
Asta inseamna că licitaţia se reia si in maxim 30 de zile ar trebui sa stim castigatorul ei, nu?

Licitatia a fost reluata de mult, dar inca suntem in faza de depunere oferte, deci nici vorba de stabilirea castigatorului.

Quote from: alecu26 on April 21, 2017, 08:34:32 AM
pai când ar fi noul termen de depunere a ofertelor?

"Noul" termen este 08.05.2017, dar e vechi, adica a fost dat acum mai bine de o luna.

Licitatia va fi suspendata din nou, in urma noii contestatii STRABAG.
Cu licitatia asta s-a mai intamplat ceva?

NGC

^^^ Deocamdata nimic. Este suspendata din 26.04.2017.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava si 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu"

Pentru subtronsonul 2b, CFR a desemnat in 29.03.2017 castigator asocierea ASTALDI + FCC + SALCEF + THALES. Din ce stiu eu, nu s-a mai contestat si a ramas asa.