Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Ionut

Se vede foarte clar in pozele de mai sus ce inseamna tunel artificial. Se vede chiar in prima poza "granita" dintre tunelul artificial (cel in care patrunde in acest moment lumina naturala) si tunelul natural, adica tunelul excavat (deasupra lui este pamant, solul in care s-a excavat). Se vede foarte clar in toate pozele tunelul artificial dinspre Danes. Celalalt, dinspre Sighisoara, este mult mai scurt (tunelul artificial).

Ionut

^ In vizita noastra din 20 noiembrie 2016 puteti vedea tunelul Danes in toata splendoarea sa.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg138699#msg138699

Uite aici se vede si mai clar "granita" dintre tunelul natural si cel artificial:

strainu

Da, văd granița, dar nu mi-e clar cum sunt construite și la ce folosesc. Dacă nu citeam textul, din poza asta aș fi crezut că acolo e un cut-and-cover, după care s-a trecut la săpat efectiv. E vorba de construcții de protecție, construite în zone în mod normal neacoperite, cum mai sunt și pe Valea Oltului?
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

Phenol

Este un singur tunel, care are 3 parti, din punct de vedere technologic. Tunel artificial pe cele doua capete si tunel natural in mijloc.
Tunelul are o inaltime de 6 metri, insa panta muntelui mai ales pe partea de vest e forte mica, ceea ce inseamna ca pe o distanta destul de lunga (87 m si 20 m) distanta dintre nivelul pamantului si nivelul caii ferate e mai mica decat 6 m (inaltimea tunelului) sau chiar daca e mai mare, grosimea pamantului ar fi foarte mica. Astfel sa ales sa faca tunel artificial, adica au sapat un sant, si au acoperit cu beton.
Ps. Am incercat sa explic diferit cum a facut Ionut.
Pps. Poti sa compari tunelul artificial cu zonele acoperite de pe Valea Oltului, ambele sunt pentru protectie.

strainu

Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

rocklee

azi am fost in tunelul de la turdas  :D...si am facut pozzzzeeee  :dance:......mai tarziu pun si imaginile dupa ce le urc  pe imgur ...acum merg la servici de noapte ...poate maine seara... O:-)



Phenol

Wow, ce frumos; parca sunt la aceasi stadiu ca la tunelul Danes.
Ai reusit sa vorbesti cu constructor?

GDPR

@rocklee, la tunelul asta se lucreaza in momentul de fata? In poze nu vad niciun muncitor....

alecu26

Quote from: rocklee on May 10, 2017, 11:00:14 AM
repet o intrebare pusa si pe alt secment cel cu garile  :o  ...gara din simeria ....va fi  renovata cea veche sau ...vor construi alta noua ...eu am auzit ambele variante ... ??? ???

obligatoriu renovata cea veche ca e monument istoric. Va fi destul de greu si complicat. Acoperisul e varza, subsolul e inundat. Asta daca nu ne trezim ca constructorul va face o smecherie....(value engineering/optimizare) si va convinge pe toata lumea ca e mai ieftin si mai bine sa o reconstruciasca de la zero.

Si sa raspung si lui Gimny: pasajul de la Vintu...mai are mult si bine de asteptat. Nu e deloc in regula intersectia dintre pasaj si DN 7. Nici politia rutiera, nici CNAIR nu accepta proiectul. Si pe buna dreptate. Proiect de drum....facut de CFR-isti. Asa in bataie de joc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gymi

Ce e asa de greu de facut un sens giratoriu acolo si ar fi toata lumea multumita.Loc este destul.

Trimis de pe al meu Philips_S326 folosind Tapatalk


Phenol

^dar cu segmentul lipsa din firul 2 (Vintu - Blandiana) sa mai schimbat ceva?

alecu26

Gymi....loc e destul. Problema e coborârea de pe pasaj. Panta foarte mare. Desemenea e lipsa palierul obligatoriu de nu stiu cati metri inainte de giratoriu.

Va fi distractie iarna...mai ales ca ala e un judetean/comunal care mici sanse sa fie curatat imediat ce apare pe el polei si zapada.

Cu giratorii pe drumuir nationale principale CNAIR nu prea e de acord, dar avand in vedere ca acolo exista autostrada, nu cred ca ar fi o problema.

Sincer, sa repare greseala facuta acolo....singura solutie ar fi devierea DN-ului, ca sa creasca distanta intre pasaj si DN.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gymi

Nu prea ai cum sa deviezi DN ul pentru ca de partea cealalta e restaurantul Luch 2000

Trimis de pe al meu Philips_S326 folosind Tapatalk


alecu26

atunci....naspa.

O sa fie ca la Dumbraeni, Danes...pe acolo. Unde din cauza greselilor flagrante de proiectare...de vreo 3 ani de zile stau elevatiile la niste pasaje ridicate....si cam atat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).