Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Phenol

Desi, varianta albastra, propusa de cristi5 este cea optima, cred ca la intrebarea asta, in momentul de fata nu putem da un raspuns, bazand pe poze.

Ceea ce putem face, e ca pana la urmatoarea vizita oficial pe santier, sa facem o lista cu intrebari pentru constructor.

Pe mine m-ar interesa cazul DJ 668, care trece peste tunel. Structura tunelului poate suporta greutatea drumului+traficului pe drumul respectiv, sau este nevoie de intariri, eventual de inca un pod?

rocklee

ASA va arata devierea dj 709g care merge la turdas ...din imaginile de mai jos

o schita cam ..facuta de unul care nu se prea pricepe  :-[ :)


imagini facute din dj care va relocat

si aici este iesirea dj709g  in dn7



rocklee

dn7 va trece peste acest pasaj ....iar pe dedesupt va trece cf ...ce merge spre tunelul turmas  :)

iar aceasta imagine ne arata vitorul traseu a lui dn7 la coborarea de pe pasajul cf

nu stiu cat am putut sa va fiu de folos ...dar cei din domeniu stiu mai bine ca mine ...

CRISTI-5 ...nu stiu cat te ajuta dar daca mai ai intrebari ....iti raspund ceia ce am vazut in teren
:)

alin_simeriaveche

Rooklee respect pentru efort. Viata te invata sa faci ce nu ai crezut vreodata :)

cristi5

Rocklee, sunt doua relocari de DJ, amandoua cu pasaj DN/CF. Ca sa fie si mai complicat, DJurile au acelasi indicativ, si amandoua duc spre Turdas :) (practic e o bucla DN7-Turdas-DN7)

Eu, si cred ca si Redox si altii vorbim de relocarea din vest (spre Simera, acolo unde DN si CF sunt langa A1 si Mures). Tu ne-ai lamurit cu relocarea din est (spre Pricaz-Orastie), multumim frumos!

Redox

Exact cristi5, la relocarea din Vest mă refeream și eu. Apare în filmulețul lui GabiHd la secunda 25.

Vice33


GabiHd

Gara Șibot, astăzi.












Dominik

You're in Steelers Country

dorum

Am fost vineri seara in gara Arad, a plecat fiica-mea in excursie... Gara frumos renovata, dar in stil romanesc... foliile de pe anumite elemete de tabla nu au fost date jos, iar acum sub actiunea UV sunt ca niste frecatei... inca din corpul principal simti miros de toaleta (de urina)... daca mergi acolo, te iei cu mainile de cap.... robineti rupti, faianta albastra pusa ca la bunica la tara, pisoare fara apa curenta, durere.... Si chiar credeam ca s-a facut totul ca la carte... :(

Poze mi-a fost jena si rusine sa fac....

vancouver

Poate nu 100% ca la carte, dar bine s-a facut totul. Numai ca la noi inca nu s-a aflat ca o cladire (mai ales publica), dupa ce este data in folosinta, mai trebuie si intretinuta. Avand in vedere ca sunt bani publici (de la buget si fonduri UE), care acum pur si simplu sunt lasati prada unei degradari rapide, ar trebui ca presa SA URLE pe acest subiect - in loc sa ne dezbine ca societate si sa se ocarasca unii pe altii, politicienii si jurnalistii ar face mai bine sa faca o regula din urmarirea proiectelor recent finalizate, de modul in care intelegem sa ne intretinem ceea ce construim cu eforturi majore.

Este absolut inadmisibil in general ca WC-urile publice din gari si de pe autostrazi sa puta si sa nu aibe apa si sapun. Sa se faca din partea mea si un minister al WC-urilor, numai sa se rezolve problema. Pana una alta suntem de tot c....
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

rocklee

repet o intrebare pusa si pe alt secment cel cu garile  :o  ...gara din simeria ....va fi  renovata cea veche sau ...vor construi alta noua ...eu am auzit ambele variante ... ??? ???

gymi

Se mai aude ceva cu pasajul de la Vintu de Jos ?
Locuiesc in zona si ma dispera astia cu masinile mari.Drumul pe la izvor se blocheaza de fiecare data cand se intilnesc 2 masini mari.Daca mai nimeresti si un sofer care nu stie sa dea cu spatele ai puso,faci cu nervi.
Initial se laudau ca in 8 luni e gata si au trecut vreo 20.

Trimis de pe al meu Philips_S326 folosind Tapatalk


Phenol

This just in: de pe FB CFR Infrastructura:

QuoteBucureşti, 10 mai 2017
Dezvoltarea infrastructurii feroviare - construcţii noi
TUNELUL DANEŞ
TUNELUL DANEŞ în lungime de 969 m este construit pe o variantă nouă de traseu între Sighişoara şi Aţel şi realizat printr-o tehnologie modernă implemetantă în trei parți distincte, particularizate prin metodele de execuție:
● tunel artificial (20 m) la intrarea dinspre Sighișoara
● tunel natural (862 m)
● tunel artificial (87 m) la ieșirea dinspre Daneș
Tunelurile artificiale sunt realizate la adăpostul unei incinte de piloți de diametru mare, care asigură conditiile necesare realizării portalelor de acces şi a structurii până la racordarea cu tunelul natural.
Tunelul natural este realizat prin excavare etapizată, în secţiuni parţiale (h max. 6 m) prin folosirea umbrelelor de micropiloti pe toata lungimea tunelului, care asigură protejarea provizorie a excavatiei la intrados.
Stadiul execuţiei lucrărilor – 80%
Trenurile de călători vor putea circula cu o viteză maximă de 160 km/h prin tunelul Daneş, ceea ce înseamnă că între Sighişoara şi Aţel infrastructura feroviară va permite atingerea aceste viteze maxime de circulaţie pe o distanţă mai mare.
Evoluţie lucrări de reabilitare pe tronsonul Aţel – Sighişoara (28,22 Km):
►Constructor: Asocierea FCC Construccion SA (lider) - Azvi SA
►Progres fizic al execuţiei proiectului: 75,5 %
●progresul fizic al lucrărilor la Tunelul Sighişoara - 97 %
●progresul fizic al lucrărilor la Tunel Daneş - 83 %








strainu

Cum adică "Tunelul natural este realizat prin excavare"? Alea artificiale nu sunt sub munte, sau cum?
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.