Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Andi

Postasem la alt topic din greseala:

-IR 1745/1746 va circula doar Bucuresti Nord-Copsa Mica-Bucuresti Nord respectiv Satu Mare-Teius-Satu Mare si se va asigura transbordare auto intre Copsa Mica si Teius
- IR 1736/1737 va circula deviat, pe ruta Ramnicu Valcea-Sibiu-Vintu de Jos-Cluj Napoca si retur
- IR 1538 va circula deviat, pe ruta Cluj Napoca-Dej Calatori-Deda-Brasov-Bucuresti Nord
- IR 1539 se va forma din acelasi IR 1645, doar ca din statia Deda si va circula pe ruta Deda-Dej Calatori-Cluj Napoca
- IR 472/473 va circula deviat, pe ruta Bucuresti Nord-Brasov-Sibiu-Simeria-Budapesta si retur
- IR 1741/1742 va circula deviat, pe ruta Bucuresti Nord-Brasov-Copsa Mica-Sibiu-Vintu de Jos-Cluj Napoca-Oradea-Satu Mare si retur

Redox

Știe cineva unde pot găsii sau dacă deține cineva o copie a contractul încheiat între CFR SA și Swietelsky-Strabag-Alstom?
Mulțumesc!

Vice33

Daca nu esti avocat sau persoana juridica care sa reprezinti legal, in vreun fel una dintre companii, nu ai acces la aceste documente. Ca simplu cetatean sau ca ziarist, nu ti se permite accesul la aceste documente personale si netransmisibile.

alecu26

99% se poate găsi la faza de licitație. Și probabil încă pe SEAP dacă știi sa îl cauți.
Vice33....e contract pe bani publici...cu clauze publice....ce ar fi așa de secret în el?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


dr4qul4

Sau daca nu esti NGC 😁

Dar tind sa cred ca e mai degraba WIKI decat NGC, si chiar peste. Nici macar wikipedia nu s-a descurca in hatisul birocratic de la noi. Poate nici macar wikileaks :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


TibiV

Trebuie sa recunosatem, documentul este fascinant...

Si nu stiu de ce, dar am impresia ca "beneficiarul", in loc sa invete de la un contract la altul, continua sa persevereze in prostia lui cu aceleasi greseli...
Altfel, dupa atatia ani, toate licitatiile si semnarile de contracte ar trebui sa mearga "uns"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Quote from: TibiV on March 07, 2017, 10:59:37 PM
Si nu stiu de ce, dar am impresia ca "beneficiarul", in loc sa invete de la un contract la altul, continua sa persevereze in prostia lui cu aceleasi greseli...

Cel mai bun diagnostic pus sistemului de gestionare a investițiilor publice din România.  :((

Redox

Mulțumesc NGC20! :cheers:
În principul mă interesează dacă în contract este stipulat ceva legat de confidențialitate.

La o solicitare de a mea către CFR S.A., cu privire la punerea la dispoziție a desenului pasajului de la km 425+382 (pasajul rutier de la Vințu de Jos), aceștia mi-au răspuns că "...aceste documente emise de Antreprenor beneficiază conform clauzelor contractuale de drepturi de autor și alte drepturi de proprietate intelectuală și nu pot fi transmise."

Andi

Conform unui afis din gara Cluj, inchiderea totala va fi intre Podu Mures si Craciunel in perioada 28.03.2017 ora 6.00 - 31.03.2017 ora 23.00.

RODO

Quote from: TibiV on March 05, 2017, 11:36:16 PM
Quote from: Andi on March 05, 2017, 05:15:36 PM
toate trenurile de rang superior care circula pe portiunea Copsa Mica-Coslariu Pod Mures vor fi deviate pe alte rute
NU exista alte rute intre Copsa Mica si Coslariu.
Doar sa le trimiti prin Sibiu-Sebes-Vintu.


am fost saptamana trecuta la Bucuresti cu trenul si la intoarcere am mers cu rapidul de viena pe brasov -  SIBIU - simeria
de obicei trenurile Bucuresti - Arad mergeau pe ruta Brasov - Sighisoara - Simeria dar acum in Brasov schimba locomotiva (si la Simeria) cu una pe motorina ca sa mearga pe Sibiu

trenul merge foarte incet pe zona unde sunt liniile noi, un plus e faptul ca zgomotul sinelor e foarte redus fata de zgomotul auzit pe liniile vechi pe traseul simeria - craiova - bucuresti




alecu26

Redox....cere și ti se va da. Zi-mi ce te interesează specific la acel pasaj și te pot ajuta. Îl știu pana la ultima armatura. Și proiectul și execuția.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Pe ce porţiune pot circula trenurile cu 160 km/h

După patru ani de lucrări de reabilitare a sistemului feroviar, 2017, înseamnă finalizarea lucrărilor pentru circa 100 km de cale ferată între Sighişoara şi Simeria. Cel mai avansat proiect de lucrări de modenizare a Coridorului IV feroviar este pentru secţiunea Coşlariu – Sighişoara, Lot 3 - Micăsasa – Coşlariu, în lungime de aproximativ 36,6 km unde proiectul este finalizat în proporţie de peste 95%.

Potrivit datelor CFR Infrastructură, la începutul acestei luni, constructorii au montat un pasaj provizoriu la Km 383+012 pentru redirecţionarea circulaţiei rutiere în zona Hm Crăciunel (DN14B), pentru execuţia unor lucrări. Reprezentanţii CFR Infrastructură au precizat că  lotul de cale ferată Micăsasa – Constructorii au reabilitat şapte poduri, 50 de podeţe, au modernizat staţiile CF Valea Lungă, Blaj şi Crăciunel. În prezent, antreprenorii execută lucrări de modernizare a punctelor de oprire Micăsasa, Lunca, Glogovăţ, Mănărade, Câmpul Libertăţii şi Cistei.

Pe lângă reabilitarea liniei la parametrii tehnici de coridor european, constructorii au montat panouri fonoabsorbante şi execută lucrări de electrificare. Contractul pentru reabilitarea şimodenizarea secţiunii Coşlariu – Sighişoara, Lot 3 - Micăsasa – Coşlariu a fost semnat în aprilie 2012 cu asocierea Aktor – Arcada şi are o valoare de 721.85 milioane lei.

Capital

Redox

alecu26, în principiu nu am nevoie neapărat de un desen de execuție al podului ci mai degrabă un desen cu amplasamentul pasajului și a rampelor de acces. Știu că soluția inițială a rampei de acces dinspre DN a fost respinsă de către CNADNR (actual CNAIR) care a propus reanalizarea soluției inițiale și prevederea unui palier de cel puțin 50 m înainte de intersecția cu DN7. De asemenea mă interesează tipul de intersecție ales pentru racordul dintre DJ107C și DN7 (intersecție în "T", sens giratoriul sau altă soluție?)
Mulțumesc!