Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Dan027

QuoteIV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 27.02.2017 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu

http://www.cfr.ro/files/proiecte/proiecte%20europene/Anunt%20de%20participare%20%20171875.PDF

NGC

Mai citeste o data cu atentie ceea ce scrie mai sus intre paranteze.

Oricum, acea data este mai mult de forma. Care a fost ultima licitatie majora la care s-au incadrat cu evaluarea ofertelor intr-un termen de o luna de la deschiderea lor?

NGC

Quote from: Dan027 on February 23, 2017, 08:22:17 PM
Deci au aparut modificari?!... era si de asteptat tinand cont ca nu are bani alocati in buget.

In general informatiile din cele 2 sinteze ale licitatiilor sunt actualizate mai repede decat ceea ce apare pe paginile CNAIR si CFR.

Pe de alta parte, nu are nici o legatura cu banii alocati in buget. E vorba doar de clarificari sau contestatii la documentatie, respectiv suspendare daca e necesar.

Vice33

Tronson 3: Gurasada - Simeria (update stadiu proces)

Quote
23.02.2017
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 6 recurs NCPC
Tip solutie: Amână pronunţarea
Solutia pe scurt: Amână pronuntarea la data de 02.03.2017. Pronuntată în sedintă publică.
Document: Încheiere - Amânare ulterioară a pronunţării    23.02.2017


Sursa: http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000714534&id_inst=2

rocklee

cateva imagini de la tunelul turmas ... :D





















rocklee

citeva imagini din zona turdas intersectia cu dn7




















rocklee

anplasamentul pe unde va fi deviat deneul in zona turds

imagini din capatul celelalt al lucrari spre gara turdas ...si lucrarile din zona ...deviera deneului si din zona gari turdas





























TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

Mai au mult de lucru, termina pana in Martie anul viitor? Care mai este situatia la Orastie, cat de avansati sunt acolo si cand se face racordarea cu linia noua?

Domnule Rocklee, felicitari si toata stima pentru tot ce faceti.

Andi

@Vice33 Firul 2 Orastie-Simeria e in principiu gata la capitolul terasament si sine, urmeaza catenara si semnalizarea.

alin_simeriaveche

Eu nu inteleg de ce se mișcă așa de greu cu tunelul și supratraversarea Dn 7

rocklee


Andi

Buna seara. Ce se mai aude de acea locuinta din Vintu de Jos care blocheaza finalizarea liniilor 1 si 2? Trece timpul si nu se face nicio miscare...

Vice33

Cand se va racorda linia existenta noua de la Orastie la cea noua aproape gata care "taie" acel deal mic...? Care este stadiul tunelurilor de la Sighisoara si Turdas (in procente)?

In vara (Iulie-August-Sept) sunt sanse sa se finalizeaza lucrarile pe tronsoanele: Coslariu-Vintu de Jos si Vintu de Jos-Simeria Veche?

Ce avize mai trebuie de la CNAIR sau CFR pentru supratraversarea DN7 peste viitoarea linie CF la Turdas?

cristi5

http://m.adevarul.ro/economie/stiri-economice/cfr-fost-datain-judecata-paris-fostulproiectant-modernizarii-caii-ferate-curtici-simeria-stadiu-lucrarilor-coridorul-iv-feroviar-1_58b45d6e5ab6550cb8df4c26/index.html


Quote
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a fost dată în judecată la Curtea Internaţională de Arbitraj de la Paris, anul trecut, de către fostul proiectant şi furnizor de asistenţă tehnică pentru reabilitarea liniei de cale ferată Curtici-Simeria, divizia germană a firmei de consultanţă industrial Poyry.

Poyry Deutschland GmbH şi CFR SA au semnat un contract în anul 2007, suplimentat în 2010, pentru proiectare, asistenţă tehnică şi asistenţă la achiziţii pentru proiectul reabilitării liniei de cale ferată Curtici-Simeria-frontiera cu Ungaria. Contractul a intrat şi în atenţia Curţii de Conturi, care a depistat mai multe nereguli, în anul 2011.

DE CE A FOST CFR RECLAMATĂ
Potrivit reprezentanţilor CFR SA, Poyry Deutschland GmbH a reclamat compania naţională la Paris, deşi contractul a încetat şi compania ,,nu şi-a îndeplinit în totalitate obligaţiile contractuale asumate în termenul contractual stabilit". Numărul de înregistrare al dosarului este ICC nr.22322/MHM/2016, el fiind aflat pe rolul Curţii Internaţionale de Arbitraj Paris.

,,Litigiul în cauză se referă la contractul de prestări servicii nr.1/7195/23.10.2007 pentru proiectul de «Reabilitare a liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h» semnat între CNCF CFR SA şi Poyry Deutschland GmbH (Poyry Infra GmbH). CFR SA a fost reclamată de Poyry Deutschland GmbH la Curtea Internaţională de Arbitraj Paris (ICC Paris), în condiţiile în care contractul a încetat de drept, iar Poyry Deutschland GMBH nu şi-a îndeplinit în totalitate obligaţiile contractuale asumate în termenul contractual stabilit. O parte dintre neconformităţile constatate de CNCF CFR SA au fost menţionate şi de Curtea de Conturi a României în Raportul de Control din data de 18.05.2012", se arată într-un răspuns al CFR SA pentru Adevărul.
Cu toate acestea, pretenţiile Poyry Deutschland GmbH nu sunt făcute publice, reprezentanţii CFR invocând clauzele de confidenţialitate ale dosarului. ,,Nu suntem în măsură de a face publice date din dosar", ne-au răspuns ei.


...