Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

Că s-a adus vorba de trenul ICN 347 Viena - Curtici - București Nord, vizualizînd astăzi panoul cu sosiri în București Nord...
180 minute întîrzire la sosire...  :lol:

windows screenshot

Aici camera web de la acel panou...
http://www.cfr.ro/webcam.php
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Ionut

Poze de pe CF Alba Iulia-Vintu de Jos de la sursa secreta. :) Se considera tot Coridorul IV daca nu ma insel.

Consolidare culee pod peste DJ.


Lucrari la podul peste Mures iesire Alba.


Fundatii pod peste Mures la Teius.


Pod peste DJ Alba Iulia-Vintu.


Lucrari podet langa Alba Iulia.


Lucrari la terasament in zona Alba.


Pregatire incinta executie fundatii pod.


Multumim sursei! :cheers:

Ionut

Sursa secreta, update.

Se circula pe linia noua intre Curtici si granita.


Spre Curtici.


Triaj Curtici.




Multumim sursei!

florin74

Se stie ceva de contractele cu ALPINE pentru reabilitare C IV? Daca nu ma insel, au 2 tronsoane (Sighisoara, - Atel si recent Simeria Vintu de Jos), sunt afectate de faliment?

Din cate stiu, sunt in consortiu FCC Construccion  - Alpine Bau  - Azvi - Straco, iar lider pare a fi FCC, sper sa nu fie probleme.

alecu26

acolo chiar nu e nici o problema.

In orice joint venture functioneaza princpiul "joint & several"...adica fiecare in parte e responsabil si toti impreuna.

Faptul ca 1, 2 n-1 dau faliment sau se retrag il obliga pe cel ramas sa continue. Pe de alta parte, pe aceste proiecte Alpine mai exista doar cu numele, in fapt FCC (care si detine Alpine) este in actiune.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Marius90

Poze de azi,22 Iulie, din/langa gara Arad..









Iesirea spre Curtici..













alecu26

contractul pentru vintu simeria a fost suspendat. trebuie sa se refaca totul de la etapa de admitere a admisibilitatii ofertelor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Redox


alecu26

era contractul pe care Swietelsky si FCC se tot contestau si judecau de vreo 2 ani incoace. Tot nu s-a rezolvat inca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

Si pe http://portal.metrouusor.com/ avem un reportaj excelent despre lucrarile pe zona Sighisoara - Coslariu. Pozele sunt facute mergând de la Sighisoara spre Coslariu.
Pe http://portal.metrouusor.com/ gasiti toate pozele, cu harti si descrierea fiecarui tronson fotografiat. Aflam si despre fiecare gara cate linii va avea si cate vor fi electrificate. De exemplu la Medias vor fi 7 linii, din care 6 electrificate.

Link direct catre reportaj: http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=34&t=2883

Iata si o parte a pozelor (pentru cine nu are rabdare sa vada tot reportajul lui robert24):

















Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Cel mai neplacut lucru care rezulta din reportajul lui robert24@metrouusor.com este VITEZA. A parcurs cei 100km de santier in peste 3 ore, cu o medie de sub 30km/h. Punand si opririle rezulta o medie comerciala de 26km/h - inacceptabil, chiar daca e santier. In Germania am lucrat pe o linie si pe cealalta se mergea cu 120 - e adevarat nu s-a schimbat terasamentul, dar anyway restrictiile pe aproape tot tronsonul la 30km/h sunt penibile.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

nirolf

Pe acolo nu se mergea mult mai repede nici înainte de începerea lucrărilor, stai liniștit. Am mers acum vreo 2-3 ani cu trenul până la Mediaș și a fost groaznic, îmi venea să cobor și să o iau la fugă pe langă tren.  Ce e mai trist e că linia era într-o stare atât de proastă încât și la viteza asta vagoanele (modernizate) vibrau și scârțâiau din toate încheieturile. >:(

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele