Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

Granata06

        Cu toata stima pentru aceasta lucrari (tuneluri) lotul acesta de cale ferata este foarte intarziat, lucrarile pe celelalte segmente ale lotului sunt infime din punct de vedere al progresului. Umbla vorba ca au probleme cu banii, insa vazand aceste tuneluri in constructie, sper ca zvonurile sa fie doar zvonuri.

TibiV

Cip,
dupa demontratia asta de virtuozitate, data viitoare cand vii in Bucuresti te rog sa bagi drona printre pilonii hobanatului de la Ciurel.... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

Vazand filmarea (meserie 8)) stau si ma intreb de ce ne temem de tuneluri pe rutier?
Deșteaptă-te române!

alinuttt


ioandorin

Super filmarea si lucrările din zonă! Să sperăm că odată cu finalizarea a ce era mai greu, lucrările vor avansa într-un ritm mai rapid.Până la Sighișoara-Brașov,această lucrare va rămâne una dintre cele mai deosebite pe "feroviar" (nu că ar fi multe)! Aştept lotul Bârzava y-Ilteu y cu "varianta" Bârzava-Vărădia unde iar vin două tuneluri  si poduri peste Mures ! Oricum, MULȚUMIRI pentru efort,din partea CFR-iştilor !

TibiV

Surpiza !...
Cu ocazia asta API a devenit "unitate MT"... :D


Dar las' ca nu-i rau deloc!  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)




bdragos1

Salut si bine v-am gasit, am facut cateva poze duminica din tren:
La iesirea de pe succesiunea de poduri spre Sighisoara au mutat si legat linia pe un fir


Pe toate podurile au fost montate ambele linii cu tot cu fire





Cat despre celelalte tronsoane, la Blaj s-a lucrat inclusiv sambata si duminica pana la ore tarzii, la fel si pe la Medias in rest cam DEZASTRU.
Intre Micasasa si Blaj au montat inclusiv trecerile de nivel peste calea ferata din cauciuc, asfaltat toate peroanele, iar intre Micasasa si Copsa Mica am mers inclusiv cu ~95 km/h pana apare problema unui pod inainte de Copsa Mica, abandonat in preajma caruia nu exista nici un utilaj sau om ( poate stie cineva ce s-a intamplat)

nenea_hartia


Phenol

Daca vorbesti de podul peste raul Visa, chiar inainte de Copsa Mica, acolo noul traseu e cu vreo 10 metri mai spre sud, deci pana cand noul traseu nu este gata pe acel pod vechi se va merge.

cristi5

Hm, corecteaza acolo traseul?  Intr-adevar pare a fi o curba cam stransa chiar la vest de bifurcatia spre Sibiu.

http://www.openstreetmap.org/#map=16/46.1146/24.2214


TibiV

Cred ca este vorba de aceasta relocare, chiar inainte de Copsa Mica, venind dinspre Coslariu...
(Pozele sunt facute tot din tren in mai 2015, sunt probabil "contemporane" cu imaginea satelitara din GM... Locatia este sigur exacta, caci la vremea aia m-a minunat de ce exista un pod triplu CF...)









Mama proștilor este mereu gravidă... :)