Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

mr.L

Quote from: cristi5 on November 20, 2016, 11:47:47 AM
Inteleg ca sunt probleme legate de curenti de aer cand doua trenuri trec unul pe langa altul cu viteza mare in tunel. Deci nu e vorba numai de geometria tunelului.

Foarte corect! Insa daca vorbim de viteze de pana la 230km/h, distanta dintre liniile care impart acelasi tunel este aceeasi  . De-aia se poate face upgrade la o linie noua de 160km/h la 200-230km/h, dar nu si la 250km/h.


mr.L

Quote from: TibiV on November 19, 2016, 09:29:12 PM
Mi se pare rusinos ca dupa atatia ani inca exista zone pe care nu avem terminat (nu "la gata", dar macar la nivel de sine pe pozitie !) nici macar un fir din cele doua.   >:(
Si nu este vorba de mega-poduri sau tunele...

Atunci cand se lucreaza sub trafic deschis, se face un grafic de executie pe sectiuni. Care grafic, in conditiile in care exista intarzieri in executie, nu mai poate fi respectat, de-aici si portiunile de genul prezentat in fotografie.

Deci nu e vorba ca nu puteau sa faca respectiva sectie, insa sub trafic exista o logica a lucrarii, odata intarziata o sectie, intarzie in mod automat si celelalte. O solutie mai buna pentru grabirea lucrarilor ar fi fost devierea trenurilor macar in perioada de vara pe rute ocolitoare, dar din pacate s-a ales solutia de a se lucra 100% sub trafic, exceptiile de la regula fiind rare si de foarte scurta durata.

TibiV

Quote from: Ionut on November 20, 2016, 08:19:00 AM
Detalii... betonari si armaturi serioase... nu gluma. Mie aici mi s-a parut partea cea mai impresionanta. Pentru ca vezi exact structura... nu doar un tunel finalizat (fara sa stii ce-i in spate). De fapt cred ca toti aici am ramas cu gura cascata pentru ca nu vezi asa ceva in fiecare zi, mai ales in Romania. Ba chiar sunt multi studenti la drumuri si poduri care nu au ocazia sa vada asa ceva... deci suntem recunoscatori toti ca am avut ocazia sa vizitam in stadiul asta santierul.





Deci dupa ce toarana ditamai zidul se pune peste el hidrioizolatia si se toarna inca o "captuseala" de beton ?...
Wow !...
Impresionat, intradevar...

Nu-mi amintesc sa fi citit pe aici - ce metoda au folosit ? NATM sau altceva ?...

Oricum, incep sa imi dea fiori viitoarele tuneluri de pe LD2 si mai ales... cele de pe PiSi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum

cam asta a fost si concluzia noastra :(
am mai adaugat 1 sau 2 ani la scenariul realist :(

Ionut

Au zis ca au folosit metoda "clasica". Probabil ceva care seamana cu NATM. Carul acela de cofrare face peretii circulari. In spatele peretilor circulari (ceea ce se vede la final) este ceea ce vedeti in ultimele poze...

ciprebbe

Care ma ajutati cu datele exacte pt lotul asta cu tunele? Vreau sa editez in filmare un text la intro.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Cip, gasesti pe Hotnews aici istoric si cateva date importante despre Coridor. Ai nevoie de altceva sau...?

ciprebbe

Imi trebuie daca avem datele pt lotul asta, parca e Sighisoara-Atel.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Te-ai uitat pe Hotnews? >:( Vezi ca gasesti acolo ceva date. Este Sighisoara-Atel lotul acesta, da.

florin74

Contract : 21/ 15.02.2012
Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii – Secțiunea Coşlariu – Sighişoara. Lot 1 - Ațel - Sighișoar

Valoare contract : 872.643.737,73+TVA

Constructor : Asocierea FCC CONSTRUCCION SA – ALPINE Bau GmbH – SC AZVI SA


NGC

Am actualizat situatia platilor, care era ramasa putin in urma.

adiarc

Impresionant....jos pălăria. ...

PS - mai dați un semn când veniți prin zona
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Harry


Ionut

In premiera absoluta, API va prezinta filmarea tunelurilor Sighisoara si Danes.
Meritele pentru manuirea cu iscusinta a dronei se duc, bineinteles, catre Cip. :)



Multumiri inca o data pentru acces & ospitalitate (CFR Infrastructura, FCC & Azvi)!

ciprebbe

:))
Mai mult de atat nu a vrut sa intre in tuneluri :)) , curentii de aer generati nu ma lasau sa stau pe pozitie fixa sau sa inaintez iar la tunelul scurt e iesit singura impinsa de curentul natural de acolo.
Pana la urma tot a iesit ceva. Sa bucuram si CFR-istii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe