Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Ionut


Ionut

Alte detalii... spre Medias.








Ionut

Ultimul set.









Gata, asta a fost tot. Sper ca v-a placut!

Multumiri inca o data constructorilor (FCC & Azvi), consultantului si celor din CFR Infrastructura pentru primirea excelenta, pentru disponibilitatea de a ne plimba prin santier sambata si pentru raspunsurile la toate intrebarile noastre. Bafta in continuare, spor la lucru si accidente zero!

bogdymol

Super pozele  :gj:

Ar fi interesant pentru facultatile de CFDP din tara sa isi trimita studentii cateva zile pe aici sa vada practic cum se face ceea ce ei invata teoretic (in majoritatea timpului invata pe baza unor desene din anii `70-`80).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

rocklee

 woauu  :yikes: super super ....dorum si ionut ...super fotoreportaj ...felicitari ...   :gj::drunk:

am ramas dator :(  ..dar sper sa ma tin de cuvant cu promisiunea ... O:-)

ciprebbe

^^Cam de asta se plângea și șeful de șantier de la spanioli, ca suntem cu proiectul la nivelul cunoștințelor de acum 30 de ani și ca de atunci tehnologiile au evoluat mult și nu au putut modifica soluțiile.  (Parcă e fidic rosu în condițiile în care doar din studiul geo nu poți fi 100%sigur de ce dai, fiecare tunel fiind unicat). De peste 30 de ani nu s-a mai construit tunel în România. 
Filmarea (atât cât s-a putut printre atâta armatura și beton) o prelucram și o postam zilele următoare.
E total diferit o astfel de lucrare pe CF fata de ce putem vedea pe rutier.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

@bogdymol

Unul dintre oficiali, nu mai stiu daca era un domn de la CFR sau cel de la consultanta, imi spunea ca au fost cateva grupuri de studenti CFDP in vizita.

ion59


alecu26

Câteva precizări: viaductul prins un pic în poze. ...nu e chiar mic. E un pod în arc, metalic, pentru CFR.  Parcă deschiderea este peste 110 metri. Nu e mic deloc...și și el e un unicat în ultimii zeci de ani. Sau pentru CFR România,  ca pod e unicat complet.
Părțile de intrare/ieșire se vor face pe sistem cut & cover.  Acolo unde sunt acele țevi metalice. La tunelul mic sunt deja gata.
tunelul e intradevar mai înalt decât la rutier (gabaritul CFR electrif8cat e undeva intre 7 și 8 metri)....dar nu cred ca mai lat decât rutier. La rutier....pe un singur sens ai practic 3 benzi de circulație.  Aici se vede ca nu a as chiar așa mult spațiu pe lângă acea betoniera. În plus, înălțimea va scade mult....ca pe mijloc încă sunt lucrări de executat și pus tot felul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

Impresionante lucrari si minunata documentarea lor de catre API! Ma bucur sa vad interesul API pentru CF!

Quote from: ciprebbe on November 20, 2016, 09:06:42 AM
^^Cam de asta se plângea și șeful de șantier de la spanioli, ca suntem cu proiectul la nivelul cunoștințelor de acum 30 de ani și ca de atunci tehnologiile au evoluat mult și nu au putut modifica soluțiile.  (Parcă e fidic rosu în condițiile în care doar din studiul geo nu poți fi 100%sigur de ce dai, fiecare tunel fiind unicat).

Aceasta "pauza" de 30 de ani ma face sa ma gandec cu groaza ce (si cand) va fi pe Sighisoara-Brasov unde tunelurile au 7 km, nu 1 km... Banuiesc ca nici proiectele alea nu le-a executat vreo firma care a proiectat tunele mai recent?

Din cate am inteles pe forum CFR numai cu FIDIC rosu lucreaza pe CIV... Nu se poate licita galben sau ceva portocaliu pe Sighisoara-Brasov? :)

Imi raspund singur: vine EU si/sau curtea de conturi si intreaba "de ce ati proiectat de doua ori"... Plus ca daca se schimba proiectul trebuie iar acord de mediu sau? Desi e sub pamant... alta distractie.

ciprebbe

Quote from: alecu26 on November 20, 2016, 09:49:56 AM
Câteva precizări: viaductul prins un pic în poze. ...nu e chiar mic. E un pod în arc, metalic, pentru CFR.  Parcă deschiderea este peste 110 metri. Nu e mic deloc...și și el e un unicat în ultimii zeci de ani. Sau pentru CFR România,  ca pod e unicat complet.
Părțile de intrare/ieșire se vor face pe sistem cut & cover.  Acolo unde sunt acele țevi metalice. La tunelul mic sunt deja gata.
tunelul e intradevar mai înalt decât la rutier (gabaritul CFR electrif8cat e undeva intre 7 și 8 metri)....dar nu cred ca mai lat decât rutier. La rutier....pe un singur sens ai practic 3 benzi de circulație.  Aici se vede ca nu a as chiar așa mult spațiu pe lângă acea betoniera. În plus, înălțimea va scade mult....ca pe mijloc încă sunt lucrări de executat și pus tot felul.

De e criminal si podul de peste Tarnava Mare, asta vad ca a iesit bine filmat de sus :). E intradevar mare deschiderea si deja avem in santier elemente din arc.
La Danes o sa va faceti o imagine exacta a marimii cand va aparea filmarea, avem si sapatura initiala, si finisata si masina in tunel , toate intr-un cadru :) E mai lat decat unul rutier.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rebel

Arata superb tunelurile, dar sunt sanse sa dea drumul la circulatie anul viitor ....

mr.L

Quote from: Ionut on November 20, 2016, 07:26:44 AM

Prin acest tunel se poate merge cu viteza maxima (160), este foarte drept.

Este genul de lucrare depsre care eu tot bat apa in piua ca se preteaza in viitorul apropiat pentru viteze mai mari decat standardele cerute in acest moment. (160km/h).
Avand in vedere tot aliniamentul intre Sighisoara si Danes, asta este un posibil tronson de 230km/h cel putin din punct de vedere geometric, iar faptul ca vine la pachet si cu ERTMS/ETCS nivel 2, asta nu poate decat sa imi intaresca spusele.

Iar daca lucrarea este ceva  unicat in Romania, reportajul nu poate fi decat unul extraordinar! Felicitari!


cristi5

Inteleg ca sunt probleme legate de curenti de aer cand doua trenuri trec unul pe langa altul cu viteza mare in tunel. Deci nu e vorba numai de geometria tunelului.

ioandorin

Super pozele ! In sfarsit s-a risipit "ceata" din zona tunelurilor si sper a CFR SA,care incepand de acum poate devine mai "deschis" prezentarii stadiilor in care se afla proiectele sale,inclusiv prin astfel de actiuni. Pacat ca in doi-trei ani se termina,in mare,de reabilitat Simeria-Sighisoara,iar pe km 614-Simeria trenurile inca se taraie cu 50-70 km/h,de inceput reabilitarea NICI vorba !