Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


florin74


florin74

Quote from: florin74 on May 24, 2016, 08:29:39 PM
Actualizare 30.04.2016
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-66,50%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 67,80%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 92,25%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 68,51%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 46%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,9%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 71,03%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 67,83%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 3%
Pod rutier DN14 - 80,00%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ LOT 2 : Thales :37.23%

STRABAG-SWIETELSKY baga turbo, in timp ce ceilalti (mai ales FCC) merg cu frana de mana.

Sa vedem

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-69,73%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 69,6%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 95,8%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 73,41%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 60,66%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 96%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 83,93%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 90,69%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 10%
Pod rutier DN14 - 95,00%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ LOT 2 : Thales :64.15%


In afara de 1-2 exceptii, dezamagitor.

TibiV

3 exceptii...

Mai mult decat dezamagitor.
Tara progreselor "one figure"... :(

Nu ar fi mai bine sa facem un Roxit si "la schimb" cu UE sa intram in Uniunea Chineza ?...   :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Are cineva timp si rabdare sa ne spuna care sunt cauzele?
- avize si autorizatii ca la A?
- constructori inceti?
- probleme in proiect?
- statul nu le avanseaza destui bani? (inteleg ca statul deconteaza la UE ulterior)
- altceva?

Multumesc mult!

frunzaverde

^
1. Reconstructie sub trafic, ceea ce limiteaza drastic durata de munca, face ca ordinea operatiilor sa fie sub-optima si volumul de munca pe operatie sa fie suboptim. Incapacitatea CFR SA de a manageria trasele pe segmente sub reconstructie, facand ca trenuri sa intre prin santier la ore gresite tehnologic limiteaza inca si mai mult capacitatea maxima de munca posibila.

2. Proiectarea de foarte, foarte, foarte slaba calitate pentru un proiect FIDIC Rosu. Pe de-o parte, proiectul e foarte sumar, mai ales gandindu-ne ca proiectarea e facuta pentru un proiect de reconstructie sub trafic, si pe de alta parte, e prost intocmit si prost verificat. Am vazut exemple in care textul proiectului a fost tradus din italiana/engleza cu Google Translate, lasat fix asa, si avizat apoi cu patru stampile de diverse institutii.

3. Aceiasi poveste cu avize plus lentoarea AFER in a aviza modificari la proiect.

Banii nu au fost o problema in ultimii ani.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecu26

Fiind FIDIC ROSU 99% din probleme sunt la Beneficiar. Gen proiect inept (vezi pasajul de la Vintu unde acum CNADNR si IGPR nu vor sa dea aviz ca e pericol public, dar nici de schimbat nu mai poate fi schimbat), lipsa exproprieri, lipsa tot felul de avize. Sau pur si simplu probleme birocratice (Cazul Pizzaroti, unde in zona Teius (se vede si de pe filmarile cu ST2) este foarte multa apa, si teren moale, dar o dispozitie de santier pentru o imbunatatire de teren de fundare, a durat vreo 3-4 ani sa fie emisa, aprobata si sa inceapa in sfarsit implementarea, unei chestiuni care era evident o scapare in proeict, dar nimeni nu vroia sa-si asume modificarea).

Sunt si probleme la constructori, unde FCC sufera crunt de problema financiare. Poate s-a mai reglat intre timp.

Si apropo de FCC, surprinzator de mic progresul, avand in vedere ca la cele 2 tunele s-au miscat foarte bine mai ales in ultimile luni, si tunelul implica o groaza de bani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

OK deci nicio sansa sa se imbunatateasca situatia pe Simeria-614, sau Sighisoara-Brasov. Se va lucra ceva mai putin sub trafic (traseu mai diferit de original), dar proiectarea... Inteleg ca multe probleme de licitare la Simeria-614 sunt clarificari despre proiect cerute de ofertanti.

Andi

Dar de ce 96% pe Km 614-Curtici? Mi se par cam aiurea procentele astea de la o vreme..
Unde se afla podul DN 14?

florin74


Phenol


alinuttt

Dar nu sunt foarte relevante peste tot si aceste procente... Mai bine ne uitam intai pe teren. Maine pun poze de ieri cu gara din Tirgu Mures la topicul cuvenit..

Andi

Hmm... pod? Credeam ca e vorba de cel de la iesirea din Dumbraveni spre Atel. Daca vorbim de cel din zona unde a pus colegul link, ala parea sa fie aproape gata, mai ramane amenajarea drumului in continuare ca sa demoleze actualul traseu al DN 14. Mai e mult, poate prin 2018 va fi gata..

District EA

Quote from: Andi on November 14, 2016, 09:24:14 PM
Dar de ce 96% pe Km 614-Curtici?...
Pentru ca exista 4% (partea ascunsa) care nu se observa din tren, care ori nu functioneaza in parametri ori nu e inca testata pentru a putea fi receptionata.

mr.L