Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ioandorin

@alinuttt ... "Deci utilajele din Deva nu pentru coridor erau. Se spera ca de anul viitor sa demareze lucrarile pe intreg lotul k614-Simeria"...din pozele postate de @marcelbanu  sunt ale CFR SA destinate transportului de sina ! Pe la mijlocul lui octombrie au mers la Timisoara ! I se mai spune si tren ROBEL !


NGC

@florin74: Ai onoarea sa faci update la situatia lucrarilor de pe coridor. :p

NGC

Quote from: NGC20 on May 20, 2015, 09:02:40 AM
Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada":
[...]
Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 3: Gurasada – Simeria":
[...]

Quote from: alecu26 on September 05, 2016, 10:19:56 PM
Fcc astaldi au scăpat în câștigători pe Simeria Gurasada?

Inca nu, pentru ca s-a facut recurs la decizia TB.

Imi pare rau, dar am uitat sa va tin la curent cu aceste doua proiecte. :p

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000714534&id_inst=3

03.10.2016

QuoteSolutia pe scurt: I. Respinge ca neîntemeiate excepţii inadmisibilităţii şi lipsei de interes invocate de CNCF CFR SA şi Asocierea Astaldi. Respinge ca neîntemeiată contestaţia formulată de Asocierea Strabag. Admite cererea de intervenţie a Asocierii Astaldi în favoarea CNCF CFR SA. II. Respinge ca neîntemeiate excepţiile invocate de CNCF CFR SA. Admite în parte contestaţia Asocierii Corsan (înregistrată la CNSC 1554/2016). Anulează adresa nr.11/1/1738/24.06.2016 şi în parte raportul procedurii în sensul că: Asocierea îndeplineşte condiţia generală CFR GEN 6 şi condiţia prevăzută de CFR RBC – RBC 83. III. Respinge ca neîntemeiată contestaţia formulată de asocierea Impresa Pizzarotti înregistrată la CNSC sub nr.1560/2016 IV. Respinge ca neîntemeiate excepţiile invocate de Asocierea Corsan. Admite în parte contestaţia Asocierii Astaldi (înregistrată la CNSC sub nr.1685/2016. Anulează în parte raportul procedurii în sensul că asocierea Corsan nu îndeplineşte cerinţa experienţei similare cerută de pct.1.2 din cap.III 2.3.a.(capacitatea tehnică şi/sau profesională) din fişa de date a achiziţiei: execuţia a cel puţin unui pod (...) având cel puţin o deschidere de minim 100 m, oferta fiind inacceptabilă conform art.36 alin.1 lit.b din HG 926/2006. Menţine rezultatul procedurii privind ofertantul declarat câştigător. V. Respinge ca neîntemeiată contestaţia formulată de asocierea Impresa Pizzarotti înregistrată la CNSC sub nr.1737/2016. Ia act că părţile vor solicita cheltuieli de judecată pe cale separată. Cu recurs în termen de 10 zile de la comunicare. Recursul se depune la Tribunalul Bucureşti, secţia II-a. Pronunţată în şedinţă publică astăzi 03.10.2016

Cum am scris si mai sus, s-a facut recurs la decizia TB, si in plus s-a si recontestat la CNSC.

Ionut

440 milioane euro din fonduri europene pentru modernizarea tronsonului Apața - Cața

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA şi Comisia Europeană, prin Agenţia Executivă pentru Inovații și Rețele (INEA), au semnat contractul de finanţare, în valoare totală de 440 milioane de euro, pentru modernizarea tronsonului Apaţa - Caţa, informează compania într-un comunicat. Tronsonul feroviar Apaţa - Caţa reprezintă un lot important în cadrul programului de reabilitarea a liniei de cale ferată Brașov - Sighișoara, componentă a Coridorului Rin - Dunăre.

Proiectul de modernizare a tronsonului Apaţa - Caţa, în lungime de 28,44 km, va contribui la atingerea obiectivului principal de promovare a mobilității sustenabile pe secțiunea Frontiera Ungară - Curtici - Arad - Simeria - Sighișoara - Brașov, prin:

    creșterea vitezei de circulație la 160 km/h
    reducerea duratei de transport
    creșterea siguranței feroviare
    facilităţi pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusă
    introducerea sistemelor moderne de semnalizare şi de management al traficului.

"Prin semnarea acestui contract de finanţare, CFR SA şi-a asigurat sursa de finanţare în vederea lansării procedurii de achiziţie a lucrărilor aferente tronsonului Apaţa - Caţa şi astfel se continuă programul de modernizare a infrastructurii feroviare pe ramura nordică a Coridorului IV feroviar, cuprinsă între Curtici - Braşov - Constanţa", a declarat Marius CHIPER, director general al CFR SA. Valoarea cheltuielilor eligibile aferente întregului proiectul este de 538.300.852 Euro, din care 440.007.116 Euro reprezintă valoarea grantului (finanțare europeană nerambursabilă), acordat de Comisia Europeană prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF). Cofinanțarea va fi asigurată de la bugetul de stat, respectiv 98.293.736 Euro pentru perioada 2016-2020 și 167.571.408 Euro, pentru perioada 2021-2023.

Feroviarul.ro

Vice33

Buna seara, ma scuzati de intrebare, poate e fara sens ceea ce intreb, dar de ce se modernizeaza 29 de km pentru viteze de140-160 si restul tronsonului ramane cel vechi? Nu se avea in vedere refacerea intregului lot Brasov-Sighisoara...?

Phenol

Se reface pe toata distanta Brasov -Sighisoara, insa implementarea proiectului pentru tronsonul Apata - Cata a ramas in urma, daca pot sa zic asa.
Contractul pentru finantarea portiunilor Brasov - Apata, Cata - Sighisoara au fost semnate deja.


Tapatalkkal küldve az én LG-D858HK eszközömről


TibiV

Phenol, este bine ca telefonul tau urmareste PUM si din Ungaria !...

:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Proiectul e facut pe intreaga distanta. Apata-Cata a fost probabil mai greu de finantat pt ca e o investitie foarte mare. Din cei 28 km cam jumatate sunt in tunel si inlocuiesc vechiul traseu de vreo 46 km.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=12/46.017/25.382/0

Variante de viteza sunt si pe Cata-Sighisoara (de ex. la Archita)
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=12/46.185/25.077/0

si pe Brasov-Apata (la Maierus, Feldioara)
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=12/45.862/25.552/0

Daca dai click pe varianta de viteza vezi si numele (sunt peste 12 dar pe harta sunt cele majore)

alinuttt


mr.L

Este realizat pentru Brasov-Sighisoara, nu s-a facut pe bucati.

Din acesta rezulta ca viteza maxima de 160km/h va fi atinsa pe mai mult de 90% din intreaga distanta (95% daca nu ma insel).

http://apmhr.anpm.ro/anpm_resources/migrated_content/uploads/106413_EA%20SIGHISOARA%20BRASOV.pdf

Pe Apta -Cata kilometrul de cale ferata construit ajunge la cca 20 milioane de euro, incluzand instalatiile de semnalizare.

alinuttt


mr.L

Nu se poate lansa licitatia decat daca au fost prevazuti bani in buget pentru anul respectiv. Chiar daca finantarea europeana este asigurata, mai este nevoie si de ,,finantarea'' de la buget.

Cu siguranta nu se poate lansa o lucrare daca guvernul nu ne asigura ca are cu ce o plati.

cristi5

Dat fiind ca CFR lucreaza cu FIDIC rosu, cred ca exista si proiect, nu doar SF?

alinuttt

^^
Anul viitor ne putem astepta sa se lanseze licitatia?

alexV