Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

anacronox

ne mutam la tunelul de la Turmas unde am avut parte de o surprinza:
s-au turnat aproape jumatate din peretii galeriei si astazi urma prima turnare unei sectiuni de plafon.









cofragul mobil pentru turnarea boltei:



si desigur o poza cu maestrul Rocklee


anacronox

ultimele poze sunt din zona de sapatura a tunelului spre Turdas:



pentru ora 6 cand am ajuns noi acolo era activitate destul de intensa:





o poza cu viitoarea deviere a DN7.



si la final o poza cu autostrada, calea ferata reabilitata si DN7


rocklee


rocklee

astazi am avut placerea sa ies la un mic fotoreportaj inpreuna cu anacronox ...un alt pasionat de infrastructura ...pe cale aceasta vreau sai multumesc ...ca ma scos pe santierul cf din spatele casi  :D

eu am facut mai putine poze am sa le pun pe toate ca nu sunt multe
imagini de la podul de la  strei si din halta simeria veche









rocklee

imagini de la tunel un de am intalnit o doamna proiectant foarte draguta cu noi ... :) :)













rocklee


nenea_hartia


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Harry

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA a scos la licitatie executia de lucrari pentru obiectivul Modernizare trecere la nivel Palas – Port B, km 2+338, respectiv Lucrari de modernizare trecere la nivel cu dale elastice, conform caietului de sarcini.

Valoarea estimata fara TVA: 669,512 RON.

alecu26

e cam primul tunel de genul asta facut in Romania...pentru CF. Prin procedeul cut&cover. Pare putin oneros totusi executia acelor ziduri din pereti mulati pentru a permite executia structurii tunelului. As fi inteles daca era undeva intr-un oras si nu puteai face excavatie, dar acolo esti cam in mijlocul campului. In fine.

Mai este minim 1-1,5 ani de lucru la acel tunel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

Interesant este ca intradosul tunelului pare a avea forma "clasica". Parca vad ca urmasii se vor contrazice peste ani pe forumul peundemerg.5.1. cu privire la metoda de executie, gen NATM vs. TBM.  :)

alecu26

Și nu e niciuna.
Proiectul inițial era de fapt NATM, în varianta lui Italiana, adica Adeco.
ps: forma de potcoava deriva de la faptul ca nu a vrut sa se schimbe " așa de mult" proiectul. Adică schimbarea modului de execuție sa putut îmbracă în faptul ca e doar o schimbare de tehnologie nu și de proiect. ...:))))
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: alecu26 on September 21, 2016, 08:46:05 PM
forma de potcoava deriva de la faptul ca nu a vrut sa se schimbe " așa de mult" proiectul. Adică schimbarea modului de execuție sa putut îmbracă în faptul ca e doar o schimbare de tehnologie nu și de proiect. ...:))))
kktor !... :lol:

Chiar ma intreban de ce naiba se mai chinuie sa faca tunel rotund, cand ala putea fi lasat foarte bine asa...
Cum sunt si galeriile de metrou din Bucuresti sapate "clasic", cut&cover, si care se simt bine mersi de 40 de ani chiar daca au sectiune rectangulara...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)