Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Eurocopter

Florin o evolutie a stadiilor de executie cand mai vedem?  :)

alecu26

Nu a actualizat CFR. Cred ca e în concediu persoana responsabila. Ultimile date sunt din 06.06.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Mda, cred ca se bronzeaza pe undeva :). Si eu sunt curios ce s-a mai intamplat, din drum lotul lui Pizzaroti pare gata (mai lucrau la intrarea in gara Alba Iulia), mai putin cred ca in Coslariu le-a mai ramas ceva de lucru, si mai ales ce se intampla pe  loturile FCC ?

NGC

Quote from: NGC20 on April 25, 2016, 01:20:29 PM
Quote from: NGC20 on February 22, 2016, 06:43:49 PM
Niste informatii pe fuga despre cele 4 tronsoane aflate in licitatie.

Quote from: NGC20 on May 22, 2015, 04:42:42 PM
Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava":
[...]
Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu":
[...]

Ambele loturi (2a si 2b) s-au anulat, dar anularile au fost deja contestate.

CNSC a respins toate contestatiile si a mentinut anularea licitatiei pentru aceste 2 loturi. Se mai poate contesta la CAB.

Ieri a fost termen la CAB.

18.07.2016

QuoteSolutia pe scurt: În temeiul art.61-64 N.C.P.C., având în vedere respingerea cererii de intervenţie formulată de petenta Alstom Transport SA. Amână cauza la data de 28.07.2016, ora 09:00.

mircea_ms

Pentru data de 21.07.2016 era prevazut sa se deschida circulatia in statia Orastie, pe liniile nou reabilitate, si sa se inchida cele 2 linii pe care se face actualmente circulatie. In final s-a aminat pentru luna noiembrie 2016.

alin_simeriaveche


ioandorin

...dar care lucrare s-a terminat la termen??? NICI UNA ! 
Acum urmează să se dea in funcție  liniile noi din st.Curtici,Arad si Glogovăț in vederea asigurării "luciului",adică a rulării,apoi urmând curentele! Distracția mare va fi cu liniile curente !  S-au trezit "deştepții" că nu pot face probe deoarece nu şuntează!

alexV

si pe romaneste pentru ceilalti colegi please :) ce sunt curentele? ce inseamna ca nu sunteaza?

mircea_ms

Nu au montat semnale, cabluri alimentare macaze si semnale. Probabil in luna noiembrie se da in exploatare de la Sibot pina in Orastie, toata linia supusa reabilitarii daca nu mai apar alte probleme.

Andi

Salutare !

Am revenit cu un update de pe tronsonul Coslariu-Simeria din data de 22.07.2016.

Reportaj foto: https://www.flickr.com/photos/138999904@N06/albums/72157671346275366
Autor fotografii: mariuscfrbucuresti (multumesc pentru colaborare)

Preview:





ioandorin

@alexV :scuze,din instinct,obisnuit cu jargonul folosit zilnic :"curentele"-liniile curente,nu "sunteaza"-adica nu au control electric pe aparatul de comanda a starii de liber sau de ocupata a liniilor din statie sau a liniilor curente datorita neuzarii liniei de catre tren!

TibiV

http://www.alstom.com/press-centre/2014/11/alstom-to-supply-romania-with-atlas-200-its-ertms-level-2-solution/

Quote
Alstom, leader of a consortium composed of Alcatel Lucent Romania and Pas 97 Impex, will supply the Romania national railway company (CFR S.A.) with Atlas 200, its ERTMS [1] Level 2 solution for the Sighișoara-Coșlariu-Simeria high-speed railway segment. Alstom's share in the contract is worth around €100 million.

This represents the beginning of an extensive modernisation and signalling works on the 170 km railway segment to be finalised in 40 months. The new signalling system will upgrade the commercial transportation speed from 120 km/h to 160 km/h. In order to test and measure the performances of the supplied systems, Alstom will provide to CFR one regional train, a Coradia Polyvalent dual-mode (electric and diesel), fully equipped with testing capabilities.

Cica se fac pregatiri in depoul Militari al Metrorex (de ce acolo, nu stiu...) pentru a primi minunatia asta:


LE
Am aflat ca de fapt nu in "depoul Militari", ci in uzina Alstom care se afla... in incinta depoului... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ioandorin

TibiV:ăsta-i trenul-laborator al celor de la Alstom la care făcea referire CFR INFRA că ar fi INCLUS in adjudecarea licitației de pe Curtici-km 614 ?!?! Că aşa parcă răspundeau când au apărut primele zvonuri despre achiziția lui!

TibiV

Din comunicatul Alstom nu prea reiese ca ar intra in dotarea CFR.
Probabil este "inclus" in contract in sensul in care va fi folosit in timpul lucrarilor...
Quote
The passengers will not only appreciate the increased speed and the enhanced comfort on the upgraded section, but also the design and the capabilities of the test train, showing what could be the solution for future passenger transportation needs in the country", said Gabriel Stanciu, Managing Director of Alstom Transport in Romania.

Pare sa zica ca este pentru teste si "demonstratii", sa vada romanii ce frumos este si poate il cumpara...
Oricum la CFR Infra nu are ce cauta, iar contractul celor de la Alstom NU este cu CFR Clatori...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

E cumparat de CFR Infrastructura, a explicat motorzbh pe SSC. Oricum trenul e gandit si dotat doar pentru teste, nu pentru calatori.