Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC20 on February 22, 2016, 06:43:49 PM
Niste informatii pe fuga despre cele 4 tronsoane aflate in licitatie.

Quote from: NGC20 on May 22, 2015, 04:42:42 PM
Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava":
[...]
Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu":
[...]

Ambele loturi (2a si 2b) s-au anulat, dar anularile au fost deja contestate.

CNSC a respins toate contestatiile si a mentinut anularea licitatiei pentru aceste 2 loturi. Se mai poate contesta la CAB.

alecu26

felicitari CFR. Odata ai reusit sa faci o licitatie la care se inscriu doar 3 consortii (licitatii de sute de milioane de euro cum putine se gasesc in Europa...deci dorinta de participare ar fi fost) si faci niste caiete de sarcini pe care nici unul dintre constructorii din Europa nu le îndeplinesc.

Deci...ca si concluzie....nimeni din Europa nu stie si nu poate sa construiasca ce vrea CFR. FELICITARI. (asta dupa alte anulari si amanari repetate si vreo 3000 de intrebari de clarificare).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Abia acum mi-a picat fisa. :p
Te pomeni ca CNADNR si CFR sunt in vreo competie ("Trofeul MT" :p) de "competenta" si "profesionalism" si fiecare se straduieste din rasputeri sa castige. :lol: :lol: :lol:

daniel_avram

Bun si totusi chiar nimeni nu raspunde pentru lucrurile astea? Tot aceeas oameni super competenti vor reface aceste licitatii? Dar acei oameni pentru ce sunt platiti? sa isi bata joc de noi?

alecu26

Daca ii intrebi pe ei sunt convinsi ca nu au gresit cu nimic si ei au dreptate.

Când s-a initiat prima data licitatia? (aia cu precalificarea) 2013?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Da, cred ca sfarsitul lui 2013 sau inceputul 2014. In 13.06.2014 a inceput procedura actuala. Mai bine de 2 ani si jumatate pierduti.  Sunt tare curios daca pana in 2020 o sa inceapa sa lucreze ceva pe acest tronson.

Alecu, exista proiectare facuta pe Brasov-Sighisoara (segmentele de capat cel putin, Brasov-Apata si Cata-Sighisoara? Cum se va licita, FIDIC Rosu sau Galben?

alecu26

Da. Exista proiectare de multi ani. Adica, procedura de mediu e inceputa de cel putin 2-3 ani...si se stia de tunele, poduri la modul foarte exact. Cel mai probabil se va licita pe Fidic Rosu (CFR nu prea stie altceva la proiecte mari), dar Fidic Rosu la CFR inseamna mai putine detalii decat Fidic Galben la CNADNR.

Considerând capacitatea redusa de procesare a CFR, miram-as sa lanseze procedura inainte de relansare (sau chiar finalizare) procedura pe Simeria-Km 614. Deci aceasta anulare are efecte si pe Brasov-Sighisoara.

In alta ordine de idei, ceva miscare exista: un coleg proiectant lucra recent la ceva tabele, schite, planuri de situatie cu drumurile tehnologice. Pe acele tronsoane sunt ultraimportante, considerând zonele greu accesibile pe unde se va trece, si ce materiale trebuie carate pe acele drumuri. Pe un FIDIC Rosu, trebuie sa dai multe detalii si cantitati, nu prea le poti lasa in sarcina Constructorului. Un alt coleg, acu vreo 3-4 ani lucra la detalii amenajare albie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

up-date in zona Micasasa-Blaj-Bucerdea

spre Blaj,imediat dupa intersectia cu Micasasa(lot Arcada)





lim.de judet SB-AB







organiz.de santier Arcada



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

trecerea la nivel cu CF,inainte de V.Lunga







halta V.Lunga





ce imi place la acest lot,este ca in zonele unde podetele de sub CF se prelungeau pe sub DN sau DJ,ce-o fii,au refacut integral podetul,atat sub CF,cat si sub DN(DJ)



halta Glogovat







halta Manarade



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc



Blaj...lucrari la zidul de sprijin











acesti stalpi par a fii pt.amplasarea unor viitoare panouri fonoabsorbante







iesirea din Blaj spre Teius







trecere la nivel inainte de Bucerdea Granoasa



si alta trecere tot in Bucerdea G.





atat pt moment.Enjoy  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

Super, multumim frumos!


Sent from my iPhone using Tapatalk

ioandorin


cristi5

In ultimele poze, calea e noua dar dalele de la trecerea la nivel raman cele vechi?


Sent from my iPhone using Tapatalk

alecu26

cateva poze din gara Vintu de Jos in proces de reabilitare (cladirea nu cred ca se reabiliteaza):

vedere generala privind spre Deva-Curtici cu liniile principale si peroanele reabilitate. Se face si o pasarela pietonala care va fi dotata cu lift. Designul este in general simplu si eficient.



In directia opusa, adica spre Sibiu si Alba Iulia. Bifurcatia nu e departe.



Detaliu peron si copertina si rampa de acces



detaliu pasarela pietonala cu lifturile inca nemontate. Se vede si un tren de lucru a celor de la Swietelsky



Detaliu cu gara veche care probabil va ramane cam asa momentan.


Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee