Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

adiarc

zona unde DN a fost usor relocat







organizare AKtor , pe drumul intre Blaj si Teius



si Aktor lucra acceptabil....mai putin la relocarea Dn-ului , unde nu sunt progrese si se circula alternativ , semaforizat











momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Super poze, adiarc !

Pe Blaj-Teius apare şi catenara pe celălalt fir... Când am trecut eu pe acolo, în mai, pe cea mai mare parte a tronsonului nu erau nici şinele, iar pe unele zone abia se vedea terasamentul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

acest pasaj e deja pe lotul Pizzaroti. Limita intre loturi e la Coslariu.

La Pricaz, langa orastie e doar un debleu pe o varianta. Tunelul se pastreaza. E in zona Turdas. Se lucreaza intens la el. Cel mai bine se vede din drumul spre Turmas.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee


alecu26

Cred ca sunt din zile diferite pozele. În unele se vede deschiderea din mijloc....în altele se vede ca e tăiat și demontat jumate din el.
Cei de la "crane" domina copios în zona afacerea cu macarale. I-am văzut și în pozele de pe Lugoj deva 3. Probabil nu au macarale foarte mari....dar pe zona de mijlocii sunt bine acoperiți și competitivi ca preț.  (30-150 tone)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee


alecu26

Dacă pe partea auto absorbția mai e cum mai e, la cai ferate cred ca e un adevărat dezastru. Practic nici unul din marile proiecte nu a fost finalizat.  Nu mai știu care sunt fondurile alocate pe 2014-2020 dar se vor.consuma cu ce se construiește acum plus Simeria- km 614. Chiar dacă mai rămâne ceva inconștienți și incapabili ăsta ar trebui sa liciteze cât mai rapid.
La perioadele de execuție de 6-7 ani.....de abia mai apucam sa finalizam cele doua loturi de capăt din Brașov Sighișoara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Andi

Salut din nou !

Ieri (26 oct) am facut o excursie pe jos intre Danes si Sighisoara pe noul traseu:

Danes - se circula pe noile linii 3 si 4, 1 si 2 fiind in lucru


Intre Danes si tunelul mare s-au amplasat sinele si traversele pe firul 2 si erau cativa muncitori care lucrau la niste stalpi, probabil va fi o zona neutra acolo


Intre tunelul mare si tunelul mic se lucreaza destul de greu, s-a construit un pod pe DN13 care va trece deasupra caii ferate si se circula semaforizat, pe o singura banda.


Mai multe poze gasiti aici -> https://www.flickr.com/photos/92068102@N02/albums/72157660406829725

Vizionare placuta!  :D


alin_simeriaveche

Am surprins Joi in gara din Arad probe la sistemul de afisaj in sala mare si peroane





alecu26

Ce fazare?  Toate tronsoanele sunt fazate.  Pentru cfr ciclul euro ar trebui sa fie de 10 ani. Deja Simeria - km614 ar trebui faza și după 2020 (2022).
Se accepta așa ușor explicați de genul....au fost obținute cu întârziere avizele de utilități.  De ce nu existau de la început?  De ce nu se fac proiecte pe fidic galben?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).



alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).