Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

alecu26

exista ROGOP si la CFR? ar fi o idee sa-i solicitam sa-l actualizeze.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Pe ROGOP central, nu mai e nimic din 2012. Pe cele regionale, nimic din 2014. Nu gasesc nimic legat de Azvi, FCC, Straco etc. In ultimele 6 luni, in comunicatele de presa, singura informatie legata de coridorul IV e ca au fost intarzieri pentru 4 trenuri, fiindca virgula constructorul nu si-a respectat termenul de finalizare in zona Danes. Astia sunt mult mai amatori decat CNADNR-ul. Daca am avea mai multi specialisti si pasionati pe partea feroviara, i-am pune la punct bine de tot.

frunzaverde

Quote from: horatiu.cosma on October 19, 2015, 08:40:56 PMAstia sunt mult mai amatori decat CNADNR-ul. Daca am avea mai multi specialisti si pasionati pe partea feroviara, i-am pune la punct bine de tot.

Chestia e ca sunt si netransparenti dincolo de limita legii. Si-au construit o retea labirintica de birouri si biroulete, unde daca intri cu o solicitare nu mai iesi (iti este expediata de colo colo pana dispare). La fel, nu poti nici macar sa dai de responsabilii reali pentru implementare a diverselor proiecte, esti constant pasat de colo-colo.

CFR Infrastructura cred ca, cu foarte mici exceptii, este dincolo de orice forma de salvare. Cred ca singurul mod de a discuta e cu ministerul, dar nu stiu pe nimeni de-acolo...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: alecu26 on October 19, 2015, 07:23:47 PM
exista ROGOP si la CFR? ar fi o idee sa-i solicitam sa-l actualizeze.
Exista, si chiar am pregatit un topic de plati si pentru domeniul feroviar, dar din pacate nu este actualizat.
L-am rugat pe cutter sa trimita o solicitare catre CFR, ca sa-l actualizeze ca si la CNADNR.

horatiu.cosma

Pe Curtici-Sighisoara e vreun tronson care nu va fi fazat?


Redox

Se poate consulta undeva proiectul tehnic pe secțiunea Vințu de jos - Coșlariu? Întreb pe pentru ca am văzut o chestie interesantă pe Gmaps. La ieșirea din gara Vințu de jos (spre Alba Iulia) la joncțiunea M200 cu M200A, terenul îmi pare decopertat pentru o viitoare legătură directă Alba Iulia - Sebeș (linie care nu exista). Aveți mai multe informații în această privință? Mulțumesc.

link

geodezu

Exista intr-adevar, o legatura in curs de executie! Noi o numim Var.Sibiu! Momentan e la nivel de teren fundare, urmeaza pss-ul , piatra sparta si suprastructura!  :D Voi adauga si poze in curind!

nenea_hartia

^ Voi, cine? O:-)

Bine ai (ați :D) venit pe forum! Așteptăm poze și ceva date. Mulțumesc anticipat!

Andi

Buna seara si bine v-am gasit! De ceva timp am descoperit acest forum si am observat ca sunt informatii destul de utile in domeniul feroviar si in special legate de lucrarile la Coridorul 4 Paneuropean, asadar am decis sa imi fac un cont.

Acum o luna, mai exact pe 19 septembrie, am fost pe tronsonul Simeria-Vintu de Jos sa fac niste poze pentru a arata si altora stadiul lucrarilor din zona.

Pozele sunt postate pe Flickr la urmatoarea adresa: https://flic.kr/s/aHskiY1JqY#

In acest album veti gasi la final si cateva poze cu viitorul racord ce va lega Alba Iulia de Sebes Alba. Vizionare placuta! :)

Redox

Bine ați venit, colegii !

@geodezu Mulțumesc mult pentru informații, așteptăm și poze :D

@Andi Super faine imaginile, mai ales că sunt făcute din postul de conducere  :D. Din ce știu că s-a mai discutat pe aici, între Pricaz și Orăștie urma să se construiască un tunel pentru a scurta traseul. În imaginile postate de tine se vede un debleu undeva pe dreapta după Pricaz. Dacă ai ceva informații, s-a renunțat la idea de tunel și o să rămână debleu sau se va construii un tunel cut-cover?
Pasajul DJ107C (intrarea în Vințu de jos) e în picioare, asta e bine.
Deci chiar se face varianta Sibiu, super tare. Trenurile care vin dinspre Alba Iulia nu vor mai fi nevoite să intre prin Vințu de jos :D, decâ dacă e cazul.

Mulțumim pentru informații/poze de pe CF  :cheers:

Andi

Tunelul se va construi intre Turdas si Pricaz, din ce stiu eu.. iar despre pasajul DJ107C, eu cred ca va fi facut pasaj suprateran si mutat putin mai spre Blandiana -> https://www.google.ro/maps/@45.9757357,23.4606927,1289m/data=!3m1!1e3 . La inceputul lui noiembrie s-ar putea sa merg si pe intreg tronsonul Sighisoara-Coslariu-Vintu de Jos :D

TibiV

@Andi
frumoase poze!
Doamne, ce serpuita este linia actuala in ultimele doua poze...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

up-date coridorul ex IV
incepem la limita dintre jud.SB si Alba pe drumul dintre Copsa Mica si Blaj

consolidare in apropierea organizarii de santier al antrepenorului principal - Arcada



depozit de materiale



organiz.de santier







halta Lunca





imbucurator este ca se lucra bine in f.multe puncte



halta Glogovat



un participant la trafic , mai exotic





halta Manarade

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura