Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

alecu26

Da. Pe mine ce ma ingrijoreaza e ca acolo, dupa pasajul asta superior nou, nu se vede nici urma de lucrari. Inainte...spre raul Mures se vad ceva podete, poduri mai mari...etc. Dar dupa nimic. Probleme cu expropierile?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Da Tibi

Pe mine ma îngrijorează si ce se întâmpla la Sighișoara , in zona tunelului care trece pe sub podul aferent Dn Sighișoara-Tg Mures.
De vreo 2-3 luni nu se mai lucrează in zona , iar traficul alternativ , semaforizat generează coloane , uneori deosebit de periculoase ( era sa mușc din coloana , cand m-am trezit , cu ea in fata , in curba fara vizibilitate la aproape 100/ ora.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alinuttt

Pai cum ce se intampla? Li s-a prelungit termenul pana in 2017...De ce sa se ,,chinuie,, sa termine mai repede?

TibiV

Binecuvântata "fazare"...
Noi o să tragem în 14 ani fonduri europene cât alţii în 10 ani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

Quote from: alecu26 on September 03, 2015, 08:11:13 AM
Da. Pe mine ce ma ingrijoreaza e ca acolo, dupa pasajul asta superior nou, nu se vede nici urma de lucrari. Inainte...spre raul Mures se vad ceva podete, poduri mai mari...etc. Dar dupa nimic. Probleme cu expropierile?

doua podete casetate sunt imediat dupa pasajul asta superior nou, sensul spre alba-iulia. le-am pozat acu vreo 2 ani pe cand intram prima oara pe forum. de asemenea exista drum tehnologic si terasamente incipiente. sunt in aceeasi stare de muulta vreme.

alecu26

pe tronsoanele FCC (Atel-Sighisoara-Micasasa) am inteles ca sunt mari probleme cu platile subcontractorilor...de aia lucrarile sunt practic oprite.

Carlos Slim si Bill Gates nu mai dau nici un ban. Al dracului globalizarea asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bacovia

Basculante cu sigla FCC lucreaza acum in Cluj la ceva modernizari de drumuri.

alecu26

bine spus sigla.

Cine stie de pe ce proiect sunt. Probabil sunt in zona chiar de când s-a lucrat la Cluj-Dej si Dej Baia Mare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Quote from: alecu26 on September 02, 2015, 07:26:59 PM
probabil e legat de chestia asta. Nu inteleg cine a pierdut si ce...dar...poate ne ajuta Florin.

http://portal.just.ro/299/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=29900000000585811&id_inst=299

Posibil sa fie, desi parte in proces este CFR prin regionala Cluj iar contractul e cu CFR Infrastructura Bucuresti (central), ei ar trebui sa fie parte. EU inclin sa cred ca nu are legatura.
CFR a dorit ca FCC sa ii returneze niste bani (asttfel incat sa ii fie recunoscut dreptul sa emita o ordonanata de plata ), FCC a constestat (fiind debitor) si a castigat. Oricum, pana nu este definitiva decizie, nu cred sa aiba implicatii financiare. Sau cel putin sa se emita o decizie executorie.




bacovia

M-am uitat mai bine si scrie FCC - AZVI. Ma gandesc ca-s venite de la reabilitare calea ferata.

alecu26

da, se pare ca problemele sunt foarte grave acolo din lipsa de finantare interna a firmei. Acum si cu insolventa Straco (mai demult Alpine), e clar ca se bazeaza pe subatreprenori si astia sunt neplatiti de o gramada de vreme.

In plus, am inteles, ca s-au si taiat o gramada de lucrari deja platite (vreo 2 ani sa functionat fara consultanta si in fuga pentru absorbtie se aproba orice si oricum). In plus sunt probleme enorme cu calitatea lucrarilor, lucrarile suplimentare, schimbarile de solutie.

Sunt voci care spun ca se va ajunge la reziliere, si inclusiv FCC se gandeste ca e mai ieftin chiar sa-i fie executata garantia bancara de 10% decat sa stea sa finalizeze.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ioandorin

Consultanţă în domeniul managementului execuţiei şi pentru
verificarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferentă
obiectivului de: "Reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră - Curtici –
Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan European pentru
circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, tronsonul 2: Km
614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Cap Y Gurasada.
LOT 3
7.313.872,91 63 LD Asocierea SC PEGASO INGEGNERIA SRL – SC SISTEMA
INGENERIA SRL - SC AREX LIDER COMPANY S.R.L.        Mai raman loturile 1si2 !!!!                                                                                                                                                                                               

alin_simeriaveche

Domnii mei cred ca ma reorientez de pe rutier pe feroviar. M-am mutat in Macea jud Arad si intr-o saptamana am facut deja de 2 ori Simeria Arad. In zona asta merge super trenul(adica Arad Macea) dar dupa Arad inca se lucreaza. Ii drept nu mult.Astept sa se inceapa si pe celalalte tronsoane ca sa fac poze. In gara din Arad lucrurile sunt la fel...de aceea nu am pus poze...oricum e frumoasa

ioandorin

alin_simeriaveche:Bine ai venit in zonă!Se pare că suntem mulți care vrem să monitorizăm lucrările din zonă,dar încă nu avem ce!Eu voi încerca să mai țin la curent cu zvonistica din interior!                                                 P.S. cale ferată la Macea???