Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

TibiV

Asa arata in mai....
In afara de aparitia suportilor temporari. mi se pare ca avansul este neglijabil... :(

Quote from: TibiV on May 25, 2015, 01:06:29 PM







Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xenos

Am trecut prin Alba-Iulia sambata trecuta, la iesirea spre Sebes se vedea ca se circula pe un fir reabilitat complet si s-a compactat terasamentul pentru al II-lea fir. Cam lent tot ce se intampla intre Sighisoara  - Coslariu - Simeria...din pacate...

alecu26

vor fi doua mari probleme si asta chiar si pe Brasov-Curtici doar....sau mai rau...pe Brasov-Simeria:

1. Pe când se va finaliza Brasov-Sighisoara, anumite tronsoane din Brasov-Curtici vor avea poate si 6-7 ani de exploatare, si sigur la cum merg lucruile in tara asta, si pentru un amarat de macaz care ar trebui schimbat sau intretinut nu vor fi bani...asa ca va fi plin de restrictii de viteza.

2. Momentan sunt chiar si pe tronsonul Sighisoara-Vintu de jos diferente semnificative intre loturi, poate si de 2 ani, asa ca chiar daca se va finaliza sa zicem cândva la anul Coslariu-Micasasa, tronsoane dinainte si dupa....vor mai dura pana sa fie gata. Asa ca vreo 20-30 de km de mers mai acatari...nu va ajuta pe nimeni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Xenos

Pai bine, fara mentenanta toate miliardele alea de lei sunt pur si simplu aruncate pe fereastra...

Si poate sunt usor off topic, dar am vazut ca Asociatia Pro Infrastructura este foarte vocala pe partea de infrastructura rutiera, pe cand o atitudine la fel de incisiva si de responsabila si in ce priveste infrastructura feroviara?!

Eu de ani de zile astept pe cineva sa tipe ca din gura de sarpe ca pe langa investitiile cu bani de la UE, si alea chinuite si mai mult nefacute, este necesar sa se asigure investitii constante in toata reteaua, pe partea de reparatii si mentenanta, ca CFR Infra ar trebui sa-si faca unitati de mentenanta proprie, nu sa liciteze fiecare schimbare de macaz sau reparatii de cativa km...

Nu mai zic ca nu se investeste nimic in material rulant de viitor, automotoare moderne la CFR Calatori...cand altii fac toate astea pe bani europeni...

Candva, cand aveam mai mult timp, stabilisem un canal de comunicare informal la CFR Infra, s-a inchis, omul nu mai lucreaza acolo, iar ce afli din cereri de informatii publice de la CFR si de la MT e pur si simplu bataie de joc. Oamenii raspund anume in bataie de joc ca sa ti se ia. Un pic de foc public ar fi mult mai util.

Sigur, fiind o asociatie privata, trebuie sa fie in primul rand timp pentru asa ceva...e o sugestie  :)

cristi5

Din cate inteleg, material rulant pentru frecvente de 0,5-2 trenuri pe ora pe marile magistrale e prevazut in Master Plan. Problema e ca pana nu e gata Arad-Brasov sau macar Arad-Sighisoara, nu prea vor avea pe unde sa circule. Eu am propus ca API sa militeze pt inchiderea traficului pt accelerarea lucrarilor pe CIV, vezi un raspuns foarte competent mai sus... Ar gripa transportul de marfa...

Cu intretinerea be bani UE nu stiu cum e dar in principiu daca platesc reabilitare banui ca vor putea plati mai tarziu si RK etc

Xenos

Quote from: cristi5 on August 20, 2015, 11:59:10 AM

Cu intretinerea be bani UE nu stiu cum e dar in principiu daca platesc reabilitare banui ca vor putea plati mai tarziu si RK etc

In niciun caz...nu ne dau bani pentru mentenanta la care cred ca chiar ne obligam sa e de bun simt sa o facem noi!

Plus, aia ar fi bani luati de la alte investitii, ceea ce ar fi total ineficient!

Ionut

Quote from: Xenos on August 20, 2015, 11:08:04 AM
Si poate sunt usor off topic, dar am vazut ca Asociatia Pro Infrastructura este foarte vocala pe partea de infrastructura rutiera, pe cand o atitudine la fel de incisiva si de responsabila si in ce priveste infrastructura feroviara?!

Motivul pentru care nu suntem mai vocali aici este pentru ca nu avem specialisti/experti sau macar pasionati pe partea asta de cale ferata. Singurul este Mihai (frunzaverde) care a avut ceva interventii pentru API strict pe zona de cale ferata, insa el nu este in tara si nu prea poate sa se implice atat cat ar vrea. Daca avem printre noi oameni pasionati de infrastructura feroviara, dati-mi de stire sa vedem cum va putem implica.

horatiu.cosma

Exista un forum de specialitate, de unde mai preluam anumite poze si informatii. Poate am putea avea o legatura mai stransa cu ei. Ei ne ofera informatii, poze, noutati, noi le facilitam comunicarea cu autoritatile prin intermediul API.

District EA

#1193
Situația privind stadiul de execuție a contractelor încheiate în urma aplicării procedurilor de achiziție publică la 31/07/2015
http://www.cfr.ro/files/omti/central/a4fe.pdf

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

^
Quote from: florin74 on June 22, 2015, 05:21:58 PM

Datele la 31.05.2015

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-62%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 62%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 76,29%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 49,12%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 7,52%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 90,5%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 15,81%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 33%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%


Sa vedem progresul in 2 luni de lucru intens :

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-55,78%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 63%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 79,38%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 54,06%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 11,14%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 92,3%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 30,05%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 41,92%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%

Impresionant progresul lucrarilor unde lucreaza ARCADA, probleme mari la lot 1 Sighisoara Atel. Cred ca nu au fost acceptate lucrari executate de FCC, de au scazut in 2 luni de la 62% la 55,78%. Parca bat pasul pe loc si la celalalt lot, sau nu au apucat inca sa trimita situatiile de lucrari certificate catre CFR.

In rest, Pizzaroti si Aktor progreseaza, dar nu rup gura targului.

Ar merita sa punem o intrebare la CFR  sa vedem ce s-a intamplat pe lot 1 si eventual sa vedem fisele de progres lunare si la contractele de pe coridorul IV, la fel cum le vedem (multumim Catalin) la CNADNR.

Eurocopter


horatiu.cosma

3-4-5% progres in teoretic cele mai productive 2 luni ale anului pare foarte putin. In ritmul asta nu se termina mai nimic nici la anul. Pe lotul de la Arad sunt gata?

alecu26

Pe cât se vede din DN....intre Mediaș și Sighișoara. ....e totul mort. Poate se lucrează în tunel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

La CFR lucrurile se mai rezolva inca in familie....dupa principiul cate o felie de tort pentru fiecare:

Referitor la consultanta pentru loturile de pe Simeria-km 614 avem:

In data de 24.07.2015 a fost emisa decizia CNSC 1183/C2/535/24.07.2015 prin care respinge contestatia depusa de Asocierea Hill International N.V. A fost semnat contractul nr.71/05.08.2015 pentru LOT 3

SOC, UIMITOR....probabil nu a mai fost contestatie la CAB in zece zile, de aia s-a semnat cu ArexLider. Asta chiar dupa ce HILL avusese o prima decizie favorabila de la CAB.

Pentru lotul 4 e semnat demult cu Hill.

Pentru loturile 2 si 1....nu e clar ce s-a intamplat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).