Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

alecu26

cred ca deja se lcureaza la piloti. de vreo saptamana sunt deja pe acolo carcase de armatura si utilajul de forat.

In schimb....pe tronsonul adiacent...Sighisoara-Atel-Micasasa e cam liniste. (probabil se lucreaza la tunel...:))). Au oricum inca o mare problema prin plecarea intregii echipe la spaniolii care fac Suplacu-Bors.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: florin74 on July 07, 2015, 08:45:41 PM
Incet incet cred ca HILL i-a consultanta de pe lotul 1 si 2  (km 614- Barzava si Barzava-ilteu), care se adauga celei de pe lotul 4 (Gurasada--Simeria) pentru care a semnat deja contractul.
Ramane in picioare o decizie a CNSC prin care se accepta contestatia HILL la declararea AREX castigatoare de catre CFR.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000323833&id_inst=2

In alta ordine de idei, a inceput distractia la CAB privind licitatia pt lucrari. In rolul principal : ALSTOM.
Ataca decizia CNSC http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2015/decizie-908.pdf  prin care se mentine decizia CFR de a-i accepta doar oferta de pe lotul Gurasada - Ilteu.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000326817&id_inst=2
Ataca si dezizia prin care i s-a respins cererea de suspendare a procedurii pana la judecata pe fond
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000325901&id_inst=2

De asemenea, ataca si decizia CNSC prin care se mentine decizia CFR de a nu inregistra oferta depusa de ei pentru Km-614 Barzava si Barzava-Ilteu
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000326829&id_inst=2
Si aici ataca decizia CNSC de a le respinge cererea de suspendare pana la judecata pe fond
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000325902&id_inst=2, dar au pierdut.

cred ca putem scrie o telenovela:
http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2015/decizie-1183.pdf

am impresia ca AREX a intors total decizia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

Daca stiti de o schimbare de infrastructura, o puteti adauga direct pe openstreetmap (OSM) chiar daca e in ciorna. Ea va putea fi apoi imbunatatita de altii pe masura ce e realizata (pentru ghidare exista fotografiile Bing din satelit). Traseele marcate "construction" apar pe openstreetmap.org in cateva ore. Traseele de CF marcate "proposed" apar numai pe openrailwaymap.org . Eu folosesc OSM de multi ani pentru orientare (app-ul Galileo pe strada si MapOut pe munte sau cand n-am harta randata offline in Galileo).

De pe  openrailwaymap.org, variantele de viteza "proposed" pe Brasov-Sighisoara, si "construction" de la Sighisoara si Danes (acces direct aici) :



Restul variantelor de viteza de pe Sighisoara-Simeria nu erau pe OSM, tocmai le-am adaugat... Intentionez sa le pun si pe cele de pe Simeria-Arad.

cristi5

Variantele de viteza pe Sighisoara-Coslariu care se abat semnificativ de la traseul actual, create pe OpenStreetMap dupa plansele CFR sau de la sursa aici

Varianta 3 Bratei

Varianta 4 Medias-Tarnava include un viaduct care traverseaza Tarnava de 2 ori, si drumul de acces in localitatea Tarnava:



si Varianta 7 Micasasa-Valea Lunga

Daca ati observat alte devieri majore de la traseul original mi le puteti semnala sau le puteti adauga direct pe OSM.

Stiu ca s-a discutat de o curba indulcita langa Cistei care a necesitat evacuarea unor case, o fi cea din stanga de aici?

dan_c

Quote from: alecu26 on July 28, 2015, 10:50:32 AM
cred ca deja se lcureaza la piloti. de vreo saptamana sunt deja pe acolo carcase de armatura si utilajul de forat.

In schimb....pe tronsonul adiacent...Sighisoara-Atel-Micasasa e cam liniste. (probabil se lucreaza la tunel...:))). Au oricum inca o mare problema prin plecarea intregii echipe la spaniolii care fac Suplacu-Bors.

confirm si eu...

doar o parte din personalul spaniol al FCC  sunt acum angajati la Isolux Corsan Corvian,  cazati in Oradea din iunie, deocamdata vreo 4 sau 5 persoane

era si normal ca angajarii FCC sa-si caute de munca , dupa ce FCC a considerat este nevoie de reorganizare, prin schimbarea personalului din toate santierele din Romania

8)




cristi5

Pentru Coslariu-Simeria, variantele de viteza de care stiu sunt:

Evitarea triajului la Coslariu:



cele doua variante de la Orastie-Turdas, inclusiv un tunel pe care inca nu l-am marcat:



Sunt deja vizibile pe anumite nivele de zoom la openstreetmap.org

Din pacate pentru acest tronson nu am gasit o sursa tehnica (stie cineva?), segmentele vor fi sigur editate cand se vor gasi informatii sau vor fi disponibile fotografii ale constructiei.

Pentru Simeria-Arad am gasit caietul de sarcini al licitatiei si se pare ca meandrele Muresului vor fi taiate cu poduri si tunele intr-o veselie.

yetiman

Quote from: cristi5 on July 28, 2015, 07:50:15 PM

Stiu ca s-a discutat de o curba indulcita langa Cistei care a necesitat evacuarea unor case, o fi cea din stanga de aici?

Nu. E chiar la casele din Cistei. Dar harta cu SF din 2010 nu e deloc buna. (daca asa se fac si alte SF-uri, nu ma mai mira calitatea lor). Nu este nici o traversare a DN14B peste CF in zona Cistei. DN14B ramane pe partea sudica a CF de la Craciunel pana (aproape) la Coslariu. Traseul de pe OSM e corect in ceea ce priveste pozitia CF fata de DN. In zona marcata cu rosu pe SF s-a facut si acolo o indulcire a curbei, si urmatoarea spre dreapta, unde s-a facut si relocarea DN.

O schita rapida din mana ar arata cam asa: (rosu - relocare DN, negru - relocare CF)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

cristi5

Quote from: yetiman on July 28, 2015, 11:18:02 PM
Nu. E chiar la casele din Cistei. Dar harta cu SF din 2010 nu e deloc buna. (daca asa se fac si alte SF-uri, nu ma mai mira calitatea lor). Nu este nici o traversare a DN14B peste CF in zona Cistei. DN14B ramane pe partea sudica a CF de la Craciunel pana (aproape) la Coslariu. Traseul de pe OSM e corect in ceea ce priveste pozitia CF fata de DN. In zona marcata cu rosu pe SF s-a facut si acolo o indulcire a curbei, si urmatoarea spre dreapta, unde s-a facut si relocarea DN.

Aha, multumesc! Am fost si eu confuzat, apoi am inteles ca drumul din SF ilustrat la nord de CF nu (mai) e DN14B ci un drum secundar intre statia Mihalt si Cistei.

SFul si Raportul de impact asupra mediului specifica clar ca intre Craciunel si Coslariu nu se fac modificari de traseu iar viteza pe sector ar fi 120-150. Iar acum in teren vedem largiri de curbe in zona. Cand au fost adaugate aceste largiri de curbe? Inainte de licitatie (in caietul de sarcini), dupa, la sugestia constructorului, sau? Poate la presiunea comisiei europene care cere 160?

Presupun ca daca un sector are 160 in SF, el va figura si in proiect. De exemplu viaductul de la Tarnava, facut special sa se ajunga la 160 acolo, banuiesc ca se face? Desi nu-mi amintesc sa fi vazut poze cu el in reportaje...

In orice caz, daca un document mai recent poate fi disponibil, m-ar interesa cum se cheama ca sa stiu dupa ce sa caut.

alexa_adrian2001

Quote from: alecu26 on July 28, 2015, 10:50:32 AM
cred ca deja se lcureaza la piloti. de vreo saptamana sunt deja pe acolo carcase de armatura si utilajul de forat.

In schimb....pe tronsonul adiacent...Sighisoara-Atel-Micasasa e cam liniste. (probabil se lucreaza la tunel...:))). Au oricum inca o mare problema prin plecarea intregii echipe la spaniolii care fac Suplacu-Bors.
Alecu, vrei sa spui ca deja ceva echipa de oameni merge inspre Suplac Bors la autostrada? Chiar sunt curios daca vor incepe anul asta ceva. Daca e cum spui tu - n-ar trebui sa tina oamenii fara sa le dea de munca, nu-i asa?

cristi5

Quote from: yetiman on July 28, 2015, 11:18:02 PM
O schita rapida din mana ar arata cam asa: (rosu - relocare DN, negru - relocare CF)

Am implementat-o la OSM, a mers repede (20 min), ar trebui sa fie vizibil aici cam intr-o ora.

Instructiuni pentru editat OSM
- creati un cont OSM
- Edit: exista mai multe editoare, editorul implicit e iD, are imagini satelit Bing be fundal
- zoom in (din pacate nivelul de zoom la care se poate edita e uneori prea detaliat, dar se poate face scroll in timpul crearii liniilor)
- Line, click unde incepe noua linie (in cazul reabilitarilor, undeva pe vechea linie) si unde se termina, apoi Escape
- dublu click pe linie pentru creare puncte intermediare, apoi drag punctul pentru a crea curbura dorita
- odata creat segmentul, alege in stanga Rail daca e segment de CF
- apare automat (stanga jos) un tag "Railway=Rail", schimba in "Railway=construction" (sau =proposed pentru tronsoane care inca nu-s licitate)
- daca scrieti numele, devine si el un tag, eu folosesc "Reabilitare M300 varianta X"
- alt tag util: "maxspeed=160" sau cat e in proiect

Cam asta e, works like a charm.

yetiman

O mica completare. DN-ul s-a relocat deja. Se circula pe noul amplasament de cateva luni.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

shamanu

Quote from: IC581 on July 26, 2015, 07:45:19 PM
Din câte știu, capitolul din MPGT la care fac referire Cristi5 și Xenos este nou în document și a făcut subiectul unor lungi negocieri între experții...


e public documentul? nu vad pe unde ar face 5km de tunel (presupunand ca dupa gara Timisul de Sus) si sa se racordeze inainte de predeal (iar presupun zona Tunelul mic) sau se va 'sari' - de fapt trece pe dedesuptul Predealului iesind la Azuga? Dar asa ar fi mai mult de 5 Km

alecu26

Quote from: alexa_adrian2001 on July 29, 2015, 09:47:19 AM
Alecu, vrei sa spui ca deja ceva echipa de oameni merge inspre Suplac Bors la autostrada? Chiar sunt curios daca vor incepe anul asta ceva. Daca e cum spui tu - n-ar trebui sa tina oamenii fara sa le dea de munca, nu-i asa?

chiar daca e offtopic...cum zicea cineva mai sus...echipa de project management...adica vreo 4-5 au plecat de la lucrarile CF si unt deja in zona Oradea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

athosga

Salut!

As avea o intrebare: din cate stiu reabilitarea tronsonului granita-Arad-km 614 e pe sfarsite, nu? Stie cineva cumva ce viteza este permisa pe tronsonul respectiv si cand se va circula acolo "ca lumea", cu viteza proiectata?

Mersi

alecu26

buna intrebare. Poate fi trimisa la CFR.

Banuiesc ca partea de implementare ERTMS va mai dura (testele si etc...sunt de durata).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).