Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dan tm

Eu nu inteleg cum adica au testat

,,fiind supuse testării părțile subsistemelor structurale fixe, respectiv: linia de contact, suprastructură șină-traverse-prindere și lucrări de artă."

adica au testat subsistemele fixe cu aceasta rama si o sa le mai testeze si cu rama Alstom?

de ce trebuiau testate aceste subsisteme fixe pe care deja circula locomotive si vagoane vechi?

SAu este iarasi o explimare de ...gara?


cristi5

Specificul testului cred ca a fost viteza de 176. Probabil rama CRRC prinde atat si Coradia nu.

Pare o crestere cu 10%, care probabil e permisa de lege in anumite conditii. Si/sau o crestere a insuficientei la suprainaltare pt rama CRRC.

PS: mi se spune ca de fapt toate ramele sunt testate asa (la viteza maxima + 10%), dar abia acum s-au gandit sa se laude cu asta

daniel_avram

Asa am inteles ei eu, ca legea ar permite o crestere a vitezei cu 10% peste VS in zonele unde linia permite, dar nimeni din CFR nu isi asuma asta.

dan tm

Revin cu intrebarea: de ce se testeaza subsistemele fixe daca linia este deschisa circulatiei?
De ce nu s-au testat subsistemele astea  cu rama Alstom, cu locomotivele EA ?

dobrogean

De fapt testele au avut loc la solicitarea Astra Trans Carpatic, testele fiind cerute de către ONFR in cadrul procesului de certificare a ramei electrice importate din China.
Dar se poate spune că s-au testat, simultan, și elementele infrastructurii.


mihhaii

Sighisoara-Brasov lot 1-3, ARCADA

Pod fir 2 Sighisoara
 



Powered by API/PUM imgur uploader