Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Valix2RO


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative incluse pe agenda ședinței Guvernului României din 23 octombrie 2024

7. MEMORANDUM cu tema: Aprobarea negocierii contractului de finanţare dintre România şi Banca Europeană de Investiţii, în valoare de 300 mil. Euro, pentru susţinerea proiectului Modernizarea liniei feroviare Caransebeş - Timişoara - Arad cofinanţare aferentă Mecanismului de redresare şi rezilienţă - şi a semnării acestuia; acordarea împuternicirii de semnare ministrului finanţelor

gov.ro

daniel_avram

@traveler Meriti toate aprecierile pentru filmarile superbe pe care ni le-ai oferit in ultimele zile. Multumim.

@cristi5 Am facut rost de inca doua rapoarte CFR numa bune pentru colectie. Ca idee, in ianuarie 2023 cand nu era nici un TMB instalat si proiectul era la 14% progres, CFR estima finalizarea Apara-Cata in noiembrie 2024.

Arhiva cu rapoartele pentru Iulie 2022 si Ianuarie 2023 le gasesti aici.





Powered by API/PUM imgur uploader


traveler


Ovii Stîngaciu

Felicitări pentru clipuri @traveler !! Sunt superbe și ai surprins tot ce trebuie !! Ai spart gheata cum se spune
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Vlad94

Ce se va întâmpla cu podurile feroviare de la Brănișca? Nu există vreo șansă să fie folosite ca și o legătură rutieră între Brănișca și DN7?

Cetatean

Nu cred. Sunt cam la aceeasi cota cu proiectul actual. Probabil se vor demola.

dragos76

oare ce lucrări fac pe amplasamentul vechi de la ghioroc? Se văd acolo excavatoare și basculante pe ultimele secunde ale filmării.

District EA

^^ Nu cred că fac ceva deosebit,  mai degrabă grămada de pământ o mută de pe suprafața posibil închiriată, pe fostul terasament care cel mai probabil e încă proprietatea CFR.

cristi5

@daniel_avram multumesc, fisierele sunt acum in folderul cu stadiul proiectelor. A venit dimineata si notificarea ntfy pentru raportul pe septembrie, care s-a descarcat automat tot acolo. Daca poti sa analizezi stadiul cum ai facut luna trecuta ar fi minunat! Merci.

https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/__stadiu_proiecte__/




daniel_avram

Quote from: daniel_avram on September 28, 2024, 09:44:36 AMSper ca e bine @cristi5

Actualizare date progres luna august 2024.

km 614-Simeria
Subtronsonul 2a: Km 614-Bârzava - 41,91 km - august 95.25% - iulie 94.85% - est.finalizare oct 2024
Subtronsonul 2b: Bârzava - Ilteu - 30,04 km - august 91.98% - iulie 91.25% - est.finalizare oct 2025
Subtronsonul 2c: Ilteu - Gurasada - 22,34 km - august 72.68% - iulie 72.04% - est.finalizare dec 2025
Tronsonul 3: Gurasada - Simeria - 40,88 km - august 86.34% - iulie 86.20% - est.finalizare dec 2025


Sighisoara-Brasov

Subsecţiunea: 1. Braşov – Apaţa, Subsecțiunea: 3. Caţa – Sighişoara - 84 km - august 31.71% - iulie 30.90% - est.finalizare apr 2027
Subsecțiunea 2. Apața - Cața - 28 km - august 36.60% - iulie 34.50% - est.finalizare oct 2026


Lucrări în stațiile C.F.Fetești și Ciulnița, de pe linia de cale ferată București – Constanța - faza II
Stațiile Fetești și Ciulnița - 2 stații (2,438 km Fetești 2,430 km Ciulnița) - august 60% - iulie 56.50% - est.finalizare mar 2025

Actualizare date progres luna septembrie 2024.

km 614-Simeria
Subtronsonul 2a: Km 614-Bârzava - 41,91 km - septembrie 96.50% - august 95.25% - iulie 94.85% - est.finalizare Trim I 2025
Subtronsonul 2b: Bârzava - Ilteu - 30,04 km - septembrie 92.48% - august 91.98% - iulie 91.25% - est.finalizare oct 2025
Subtronsonul 2c: Ilteu - Gurasada - 22,34 km - septembrie 73.30% - august 72.68% - iulie 72.04% - est.finalizare dec 2025
Tronsonul 3: Gurasada - Simeria - 40,88 km - septembrie 86.93% - august 86.34% - iulie 86.20% - est.finalizare dec 2025


Sighisoara-Brasov

Subsecţiunea: 1. Braşov – Apaţa, Subsecțiunea: 3. Caţa – Sighişoara - 84 km - septembrie 33.48% - august 31.71% - iulie 30.90% - est.finalizare apr 2027
Subsecțiunea 2. Apața - Cața - 28 km - septembrie 37.61% - august 36.60% - iulie 34.50% - est.finalizare oct 2026


Lucrări în stațiile C.F.Fetești și Ciulnița, de pe linia de cale ferată București – Constanța - faza II
Stațiile Fetești și Ciulnița - 2 stații (2,438 km Fetești 2,430 km Ciulnița) - septembrie 62% - august 60% - iulie 56.50% - est.finalizare mar 2025

Lot instalații semnalizare, ERTMS, GSM-R, centralizare electronică și Centrul de Control Operațional Simeria, secțiunea Simeria - Coșlariu - 75,28km - septembrie 99.30% - august 99.30% - iulie 99.30% - est.finalizare mar 2025

Lot instalatii, semnalizare, ERTMS, GSM-R, centralizare electronică, sectiunea Sighisoara - Coslariu - 91,583km - septembrie 99.30% - august 99.30% - iulie 99.30% - est.finalizare mar 2025.


Valix2RO

"Probe pe rețeaua feroviară modernizată pentru circulația cu viteza de 176 km/h.

📅 București, 28 octombrie 2024

🚉 Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA vă informează că azi, 28 octombrie 2024, pe rețeaua feroviară modernizată de pe Coridorul IV Pan-European, s-au desfășurat probe pentru circulația reală a trenurilor cu viteza de 176 km/h.

Aceste probe confirmă viabilitatea tehnică a procesului de modernizare pe secțiile de circulație respective, fiind supuse testării părțile subsistemelor structurale fixe, respectiv: linia de contact, suprastructură șină-traverse-prindere și lucrări de artă.

📏 Testele s-au efectuat pe distanța Sighișoara – Teiuș – Coșlariu, în conformitate cu prevederile HG 108/2020 privind interoperabilitatea sistemului feroviar, prin care CFR SA are atribuții să pună la dispoziție o infrastructură interoperabilă operatorilor de transport feroviar care solicită acest lucru, pentru stabilirea compatibilității tehnice între vehicul și rețeaua preconizată.

Menționăm faptul că pentru efectuarea probelor, Autoritatea de Siguranță Feroviară - ASFR a emis Autorizația temporară operatorului de transport feroviar care a solicitat testul."

Sursă: CFR Infrastructură

ri3

Cum interpreteaza nestiutorii din media comunicatul CFR  :)
https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/traseul-pe-care-trenurile-vor-putea-circula-cu-176-km-h-cfr-face-teste-2985097
On another note, daca punem cap la cap comunicatul cu ce a publicat Club Feroviar, putem deduce ca testul in cauza a fost efectuat de rama CRRC Sifang a ATC.