Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

traveler


Rodeo

Nu prea sunt de acord cu metoda de suprainaltare a peronului dinspre statie aferent liniei 1. Trecerea cu 2 trepte intre cota  parterului garii (a vechiului peron) si pana la noua cota a peronului este de natura de a provoca dificultati de deplasare persoanelor cu mobilitate redusa, celor cu bagaj voluminos, celor cu biciclete, carucioare etc. Daca tot s-a reabilitat cladirea statiei, profitand de inaltimea generoasa a parterului din cladirile de secol 19 si pana la mijlocul sec 20, nu se putea aduce la noua cota tot parterul garii? Exista numeroase solutii, unele implicand modificari structurale minime pentru acest rezultat.

Vlad94

^^Sincere felicitări pentru filmare! Abia astept sa vad trenuri pe varianta Brănisca.

Ionut

@traveler

În numele API și al întregii comunități, mulțumim!!! Efortul e colosal, mult peste ce se face pe rutier. Doar cei care au avut ocazia să piloteze (cu multă smerenie mă includ și pe mine aici) pe calea ferată știu cât de greu este.

Și view-urile sunt spre inexistente, cu foarte puține excepții unde linia este spectaculoasă.

Mulțumim. Mulțumim!

traveler

Cu mare plăcere! :) Urmează celelalte loturi în zilele următoare, dacă totul merge bine cu editarea...

traveler


vasile.silion

Întreb și eu retoric:
Cu cât ar fi fost mai scumpă varianta cu poduri în loc de tuneluri, pe malul celălalt al Mureșului? Oare nu ar fi fost mai ieftină și mai rapid de construit? Și curba traseului ar fi fost mai lejeră...




Powered by API/PUM imgur uploader
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

dan tm

Am intrebat si eu O:-)
cred ca aproape toata varianta noua putea si  trasata fara tunele dar cu mai multe poduri.

athosga

M-am gandit si eu la asta mai demult, dar cred ca nu este asa de simpla treaba. Acolo este zona inundabila a Muresului si daca am urmari traseul rosu, atunci nu ar trebui "mai multe poduri", ci ar trebui un pod luung de tot. :/

athosga

QuoteDaca in loc sa presupunem intrebam la CFR aflam raspunsul pt toate aceste mistere. De ex Campuri-Ilia exista raspunsul CFR mai sus.

Scuze, tot caut, dar nu gasesc raspunsul. :( Ar putea cineva sa faca un rezumat sau sa citeze aici? .ersi mult.

traveler


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vlad94

Superbă filmare! Cu puțin noroc poate vom circula prin tunelul Bata la începutul anului viitor. Zona Brănișca o văd inaugurată anul acesta. La Vărădia în schimb nu am mai văzut progres. La Sălciva mai e de lucru, probabil în 26 sau 27 va fi gata.

Valix2RO

La sugestia lui @cristi5 am pus câteva întrebări celor de la CFR S.A. pe legea 544.

Din răspunsunul lor, în luna noiembrie 2024 sunt programate lucrări pentru ridicarea restricției de 80km/h între Valea Lungă și Copșa Mică, iar spre finalul anului 2024 și pentru ridicarea restricției de la ieșire din Orăștie spre Aurel Vlaicu.


Nu știu dacă contează sau nu, dar cred că prin astfel de întrebări/curiozităti, se pune un soi de presiune pe ei. Vom vedea dacă îsi respectă angajamentele exprimate în acest mesaj.

daniel_avram

In cat timp de la inregistrarea petitiei ai primit raspuns?