Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

@traveler @dir1 multumim mult pt filmari!

@Cetatean la Micia s-a reproiectat pt ridicarea NSS ca sa ramana exact pe traseul vechi si sa nu trebuiasca arheologie. Drumul critic a fost un pod in partea vestica a sitului arheologic care fireste a trebuit reproiectat sa fie mai sus.

Pare ca EC98 nu se va atinge de Bod-Feldioara si Feldioara-Maierus pana nu termina Brasov-Bod. Probabil nu au resurse pt mai mult. Probabil CFR ii preseaza cu statia Brasov (dupa ce CFR i-a blocat acolo 3 ani cu expertiza podului peste 13 decembrie) si al doilea fir (firul 1) Brasov-Stupini, apoi Stupini-Bod.

La vestul variantei Feldioara 2 pare ca sunt ceva probleme de reolcare utilitati. Adica blocaj de la CFR, dupa 4 ani. Pare ca blocheaza culeea nordica a podului peste acel parau.



In rest toate structurile de pe variantele Feldioara 1 si 2 par a fi atacate. Sunt singurele variante de traseu a EC98

Pe zonele unde se pastreaza traseu vechi Bod-Feldioara si Feldioara-Maierus mai sunt vreo 3 poduri de marimea/tipul celui de la Ghimbasel pentru care a trebuit varianta provizorie (fiind poduri cu cale dubla). Abia acum se intrevad culeile la Ghimbasel, deci posibil sa dureze si celelalte 3.

Powered by API/PUM imgur uploader


cristi5

API pe facebook a avut recent pozitii despre intarzierile de pe 614-Sim

Batuta

intarzierile Aktor (3c)

traveler


traveler


TibiV

@traveler

Respect pentru munca depusa si pentru calitatea filmarilor!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cozak

Multumim foarte mult pentru aceste filmari spectaculoase!
Cheers!

Cetatean

@cristi5 care e podul ala reproiectat? Stii cumva cu cat se ridica mai sus? Nu de alta dar,sunt si doua peroane facute. Cu alea ce fac? Le mai pun un strat de beton peste asfalt? Rad copios...

cristi5

@traveler filmarile tale au o valoare uriasa pentru noi! Ti-ai facut timp sa mergi in cele mai pustii zone, unde putini se aventureaza. Doar cei carora le pasa cu adevarat de feroviar :)

@Cetatean sa nu confundam Micia cu Mintia. Micia e fostul castru roman de la vestul haltei Mintia

Pe filmarea lui @dir1 gasesti podul la minutul 2:40. Este la vestul celor aprox 300m care nu au primit descarcare arheologica. A fost ultimul obstacol inainte sa poata pune in opera prismul de piatra sparta etc.

NSS a fost ridicat cu cativa cm in zona dar nu stiu cu cat. Cred ca a durat vreo 2 ani tot procesul pt acesti centimetri. Reproiectare, CTE, avizare... Asta e capacitatea administrativa a CFR.



Filmarea e vimeo, nu youtube, dar pare sa mearga bine pe forum. Daca nu, dati copy-paste

https://vimeo.com/1014486056





Powered by API/PUM imgur uploader

Cetatean

@cristi5 nu confund,tocmai aia zic. Daca e cel de langa Mintia cu cat s-a ridicat? 20-30 cm? 1 m? 3 cm?
Daca e vorba de 2-3 cm,nu-e problema. Daca e vorba de 10-15 cm...afecteza NSS pe sute de m,la fel daca e cel de langa Vetel. Afectand NSS,implicit afecteaza peroanele,nu?

cristi5

@Cetatean daca te uiti istoric cum au lucrat, zona lasata mult timp neatacata are vreo 2km. Piatra sparta venea dinspre halta Vetel si se oprea brusc. Acolo incepe zona ridicata probabil. La peroanele de la Mintia era deja cale si nu s-au atins de ea. La vest de halta Mintia e un pod, posibil sa fi fost acceptat si acela, nu stiu.

Intr-un km CF poate urca cativa metri cu declivitate decenta. Dar cred ca-i vorba de centimetri, decimetri cel mult. Probabil a trebuit reproiectat si pe latime, ca sa incapa in culoarul vechi, sa nu fie nevoie de descarcare arheologica.

Cetatean

@cristi5 ok. Ma gandeam,stiam ca pantele sunt de 12-15 la mie in zona de deal,ceea ce corespunde cu 1.2-1.5 m la 100 de m. Dar asta avea implicatii si la peroanele executate,daca era vorba de podurile din apropierea lor. Mai mult,pe zona aia cred ca viteza proiecatata e 140-160 nu? Asa ca ce,au facut acolo o cocoasa,in longitudinal?

Ms!

cristi5

@Cetatean cei 300m critici (unde nu e descarcare) sunt departe de orice peron, dar aproape de podul de mai sus, motiv pt care a fost afectat de reproiectare.

Da, e o mica cocoasa longitudinala la 160, cu "coama" lunga de 300m. Sunt destul de sigur ca s-a rezolvat cu declivitati mici (sub 10) si racordarile necesare.

cristi5

Doua noi productii video Railworks, pentru CFR. Se vede ca nici unii nici altii nu sunt in bransa de productii media...

Bv-Sighi S1+S3 Trimestrul 3


Bv-Sighi S1+S3 Trimestrul 2



daniel_avram

#11023
Iti dai seama ca dupa filmarile superbe ale lui @chimdrone filmarile CFR sunt apa de ploaie, ar trebui sa le arate cineva celor de la CFR cum se fac niste filmari adevarate.

LE:

Si una de pe L2 - Apata - Cata


oc7avian

Superbe filmările! Mulțumim din suflet. Știu cât de greu se realizează o filmare continuă pe loturi feroviare de genul...

API pe Facebook

Magistrala M300 Brașov-Apața, de la nimic spre dezolant și dezghețat.

La final de august, CFR a raportat un progres fizic de 31,71% pe contractul loturilor 1 și 3 de pe Brașov-Sighișoara semnat cu asocierea RailWorks (Alstom, Aktor și Arcada) în martie 2020 cu ordin de începere dat o lună mai târziu. 84 de kilometri de cale ferată, 3,2 miliarde lei fără TVA, 4 ani termen de execuție.

Pe hârtie... trebuia deja să circulăm pe noile linii! În realitate...

Într-un final s-au dezghețat Gara Brașov și intervalul Brașov-Stupini. Într-o țară normală era gata de mult timp măcar până la Bod. Firul simplu de aici nu permite atacarea de noi segmente fiindcă e nevoie de loc pentru încrucișări. În sfârșit apare tablierul la podul peste Ghimbășel.

La ⁠Bod nicio urmă de lucrări la pasajul rutier. Nu ne este clar de ce. Suspectăm că mai e nevoie de ceva exproprieri suplimentare.

Variantele Feldioara: dezolant. Se merge cu frâna trasă. Incredibil că nu tot s-a rezolvat devierea unui drum județean care încurcă lucrul la pasajul din zonă. Tot incredibil: mai sunt utilități de mutat la 4 ani și jumătate de la emiterea ordinului de începere!

Varianta Măieruș: mediocru deocamdată, dar se vede că se atacă în paralel și un fir pe traseul comun. La pod, pare-se că mai e de venit o foreză, văzând carcasele depozitate pe partea cealaltă a apei. Teoretic va fi executat din două părți. Întrebarea e dacă apare al treilea front pe mijloc.

Apața? Timid. Variantele și îndulcirile de curbe sunt tot în hibernare. Așteptăm primăvara?!...

📷 Cadre aeriene ChimDrone/Traveler, octombrie 2024, mulțumim!


Quote from: traveler on October 06, 2024, 12:35:50 PMBrașov - Apața - 10.2024