Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

cristi5

A aparut stadiul proiectelor pe august. Notificarea in app-ul ntfy (canalul "cfr") a functionat frumos

Stadiul a fost salvat automat aici:

https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/__stadiu_proiecte__/2024_09_Stadiu-proiecte-CFR-aug-2024.pdf

Puteti compara cu iulie:

https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/__stadiu_proiecte__/2024_08_Stadiu-proiecte-CFR-iul-2024.pdf

Sau puteti compara cu alte luni disponibile

https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/__stadiu_proiecte__

Sunt curios daca s-a amanat vreo "data estimata a finalizarii" (antepenultima coloana)

Daca vrea cineva sa faca comparatiile, vom fi cu totii recunoscatori. Relevant si pt topicele 300 si est-mediteranean.

dan tm

Astazi am fost intr-o deplasare in judetul Arad.
Am reusit sa trec pe la tunelul Bata intr-o deplasare conexa in abatere.
Am circulat pe DC 63 dinspre Bata spre Lalasint.
deoarece nu pot incarca poze pe API le-am pus pe flick unde mai aveam putin loc.


Linia de la Deva

IMG_20240927_092455 by David Daniel, on Flickr

spre Arad
IMG_20240927_092514 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_092522 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_092533 by David Daniel, on Flickr

aici drumul comunal trece pe sub calea ferata

IMG_20240927_092559 by David Daniel, on Flickr

 
IMG_20240927_092602 by David Daniel, on Flickr
IMG_20240927_092623 by David Daniel, on Flickr

acolo unde e ud peretele era o masina care gaurea si erau bagate fire. Banuiesc ca de ele vine legata plasa cu care armeaza betonul


IMG_20240927_092712 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_092642 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_092743 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_092901 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_092905 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_093128 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_093215 by David Daniel, on Flickr





dan tm

de la portalul spre Arad unde drumul trece pe sub calea ferata am intors spre Bata

IMG_20240927_093215 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_093341 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_093707 by David Daniel, on Flickr

LA un moment dat am gasit un beton turnat, e posibil sa fie tunelul?
IMG_20240927_093556 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_093644 by David Daniel, on Flickr

la portal era o groapa adinca din care scoteau apa

IMG_20240927_093654 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_093721 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_093748 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_093801 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_093807 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_093849 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_093916 by David Daniel, on Flickr
IMG_20240927_093938 by David Daniel, on Flickr

IMG_20240927_093959 by David Daniel, on Flickr



daniel_avram

Sper ca e bine @cristi5

Actualizare date progres luna august 2024.

km 614-Simeria
Subtronsonul 2a: Km 614-Bârzava - 41,91 km - august 95.25% - iulie 94.85% - est.finalizare oct 2024
Subtronsonul 2b: Bârzava - Ilteu - 30,04 km - august 91.98% - iulie 91.25% - est.finalizare oct 2025
Subtronsonul 2c: Ilteu - Gurasada - 22,34 km - august 72.68% - iulie 72.04% - est.finalizare dec 2025
Tronsonul 3: Gurasada - Simeria - 40,88 km - august 86.34% - iulie 86.20% - est.finalizare dec 2025


Sighisoara-Brasov

Subsecţiunea: 1. Braşov – Apaţa, Subsecțiunea: 3. Caţa – Sighişoara - 84 km - august 31.71% - iulie 30.90% - est.finalizare apr 2027
Subsecțiunea 2. Apața - Cața - 28 km - august 36.60% - iulie 34.50% - est.finalizare oct 2026


Lucrări în stațiile C.F.Fetești și Ciulnița, de pe linia de cale ferată București – Constanța - faza II
Stațiile Fetești și Ciulnița - 2 stații (2,438 km Fetești 2,430 km Ciulnița) - august 60% - iulie 56.50% - est.finalizare mar 2025

cristi5

Multumesc mult @daniel_avram !

S-a amanat vreo estimare de finalizare? Evident pe Bv-Sighi se vor amana la un moment dat. La fel si 2c Ilteu-Gurasada

2a are Oct 2024. Testele centralizarilor electronice sunt in curs cu regionala Timisoara. Poate va fi respectat, mai stii... 7 ani cel mai rapid lot Sim-614

Pt lucrari la 2b vor opri circulatia Ilia-Radna intre 7-14 noiembrie. Desfiinteaza racordarea provizorie de la Barzava Noua pentru executare terasament fir 2 proiectat

https://www.bizbrasov.ro/2024/09/25/trenuri-modificari-importante-brasovul-rute

alin_simeriaveche

Când se va circula pe ambele fire pe secțiunea Sighisoara Simeria? La progrese nu mai văd ERTMS

antonelu

Păi se circulă pe ambele fire pe Simeria - Sighișoara de 2 ani de zile, de când s-au dat în exploatare instalațiile de centralizare electronică. Circulația pe un singur fir avea legătură cu instalațiile de centralizare provizorii, că în contract le-au cerut doar pentru un fir de circulație și doar jumătate de stație. ERTMS-ul nu are legătură cu circulația pe 2 fire, nu știu de ce nu apare la progres, dar încă nu este recepționat de către CFR.

cristi5

@alin_simeriaveche @antonelu in capetele dinspre Simeria si Sighisoara nu se circula pe 2 fire pt ca nu e gata centralizarea in cele 2 statii, care este parte din alte proiecte (614-Sim lot 3, respectiv Bv-Sighi) aflate in derulare. In cele 2 statii este inca centralizare provizorie, cu iesire pe un fir in Sighisoara Y si Simeria X.

La statia Simeria lotul 3 are estimare dec 2025, deci cam pe atunci putem spera, dupa 8 ani de proiect din care 5 intarziere (zvonurile spun ca Siemens sunt slabi la centralizari si mai ales la ERTMS, vom vedea). La statia Sighisoara n-are rost deocamdata sa povestim.

Atat la Sighisoara cat si la Simeria centralizarea/semnalizarea e in acelasi proiect cu constructiile civile (spre deosebite de statiile dintre Sig si Sim). Asta pare ca ajuta un pic, dar cel mai mult conteaza cat de receptiva e regionala la testarea centralizarii electronice noi. Timisoara pare a fi peste Brasov la acest capitol.

ERTMS nu are legatura tehnica (adica se poate circula pe 2 fire si fara el, dar cu 150, 160 se poate doar cu vagoane de 200 care sunt rare, ocupate pe Buc-Constanta). Dar fara testarea ERTMS nu cred ca se face receptia, deci poate intarzia proiectul (si poate circulatia pe 2 fire) in acest mod.

daniel_avram

Probabil @alin_simeriaveche se refera la cifrele astea pe care intradevar nu le-am mai pus.

Lot instalații semnalizare, ERTMS, GSM-R, centralizare electronică și Centrul de Control Operațional Simeria, secțiunea Simeria - Coșlariu - 75,28km - august 99.30% - iulie 99.30% - est.finalizare oct 2024

Lot instalatii, semnalizare, ERTMS, GSM-R, centralizare electronică, sectiunea Sighisoara - Coslariu - 91,583km - august 99.30% - iulie 99.30% - est.finalizare oct 2024.

alin_simeriaveche

Mulțumesc mult băieți. Da,pe ruta Simeria Veche Simeria vedem că se circulă pe un singur fir. Am dedus că are legătură cu acele lucrări făcute de Alstom. Acum am înțeles. Mulțumesc frumos!

dir1

Un update pentru tronsonul 3 - intre viitoarele P.O. Vetel si P.O. Mintia:

https://vimeo.com/1014486056

traveler


Xenos

Poate in vreo 10 ani termina acesti 20-30 km aproape in linie dreapta, penibil si jenant.

ri3

@traveler  Minunata filmare! Multumim mult pentru efortul depus :D

Cetatean

Hahah,deci nu pot sa cred. Au "frecat-o" cu situri,arheologie,cacialma cu avocatu' si solutii care mai de care pe zona Mintia PO - Vetel varianta,ca in final sa ramana pe clasic? Mai da o sangria ficior,ca intra paella super bine!

De toate intarzierile,balbaielile si faptul ca cfr a livrat un proiect PRAF beneficiaza cel mai mult constructorii! Bineinteles finaciar. Sunt curios cat % va primi acest contract,pana la final,fata de initial. Plus actualizari,plus ajustari!