News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cristi5

@dan tm
@Sorinus

Barzava Noua si Campuri Surduc sunt statii cu iesire pe 3 fire (in X si respectiv Y). Un fir pe traseul vechi (pt trafic Regio) si doua pe traseul nou. Similar sunt Ilteu si Varadia. Pt ca firul Regio sa continue pe firul de pe sensul corect al magistralei duble, e nevoie de cel putin 2 macaze.

Chiar daca sunt in mijlocul campului si nu deservesc "nimic", trebuie sa fie statii pt ca la CFR nu poate exista macaz fara IDM, adica fara statie. In plus daca varianta de traseu e blocata (gen: tunel blocat, inundatii, whatever) aceste statii vor fi buffer pt transbordari, pt continuat pe firul Regio, marfa care asteapta etc etc. Deci daca tot facem statie, facem si 2 abatute etc.

Odata ce e horarat ca e statie, trebuie asigurata siguranta calatorilor si facut ce se poate sa nu cada de pe peronul inalt (deci peroane late) si sa nu traverseze la nivel (deci pasarela, ca la subtraversare are alergie CFR). Si punem si copertine sa nu-i ploua.

@dan tm daca Barzava Noua putea fi pe actualul amplasament al Barzavei vechi, e o discutie de proiectare si de raze de curbura pt 160 km/h. Si la Varadia se zice ca se putea evita demolarea cetatii dar inca nu am vazut o demonstratie cu curbe de raza 3+ km trasate frumos cu compasul sau intr-un editor OSM.

Sincer nu cred ca vreun proiectant muta sau infiinteaza o statie sau distruge o cetate din pura placere. Faptul ca in proiect nu mai apare ratiunea de proiectare si trebuie s-o deducem, e alta poveste. Dar acest "mister" lasa loc de speculatii pe forum :)

PS: ratiunile de proiectare, adica cum au gandit, apar insa in unele draft-uri (forme intermediare) de SF. Din pacate la 614-Sim nu avem asa ceva. Bine ca avem proiectul.

dorum

deleted

scz, n-am fost pe faza ca s-a pus stirea pe pagina anterioare

survola

A pus @dargauda stirea cu ,,aproape" 1 km pe pagina anterioară.
De fapt sunt doar 880 m împărțiți între cele două tuneluri.

AlexxC

Pana acum au o medie de aproximativ 100m / luna sau 25m / saptamana sau 4m/zi (6 zile lucratoare/saptamana);
In comunicatul API am gasit o viteza tinta de 15m/zi, avem vreo informatie asupra vitezei actuale de avansare? a ramas livrarea inelelor prefabricate un bottleneck?
Dupa calculele mele avem urmatoarele rezultate:
-la 15m/zi strapungerea se realizeaza in aproximativ 500 zile  (aprilie-mai 2026)
-la 10m/zi strapungem in ianuarie 2027
-si in scenariul optimist de 20 m/zi strapungem in octombrie 2025.

florin74

La inceput se avanseaza mai greu. Reglaje, calibrari, verificari, etc. Ulterior creste viteza. In plus, aici geologia in partea de inceput si de final a tunelurilor e mai pacatoasa, la primele si ultimele sute de metri avansul o sa fie mai mic.
D-abia acum cred ca putem spune ca au ajuns la o viteza de croaziera.- de maxim o luna- 15m. e val maxima, nu se merge cu asta permanent, si daca fac un 10-12 m.i pe zi e perfect.