News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TVlad

Fundatia a fost reparata deja deci ar ramine doar citeva operatiuni de rutina de executat mecanizat.

Xenos

Totul e sa se faca - si sa se faca mecanizat in conditiile posibile in prezent.

District EA


Konter

" CFR SA și asocierea condusă de Aktor Grecia au convenit majorarea valorii contractului semnat pentru modernizarea lotului 2 Brașov – Sighișoara, respectiv Apața – Cața.
Noua valoare a contractului este de 2,941 miliarde de lei, fără TVA, de la 2,912 milioane de lei, fără TVA, valoarea precedentă.
Este a noua modificare a contractului ce apare în SEAP – Sistemul Public de Achiziții, cel mai probabil nu toate modificările privind prețul. Cel inițial a fost de 2,723 miliarde de lei.

Proiectul propune o reducere cu 18 kilometri a lungimii secţiunii Braşov – Sighişoara, în prezent de 130,27 km, la 112,63 km.
Subsecţiunea 2. Apaţa cap Y – Cap X Caţa (km 208+488 – km 252+500) –> lungime 43,95 km După reabilitare: Subsecţiunea 2. Apaţa cap Y – Cap X Caţa (km 208+090 – km 236+290) –> lungime 28,20 km."
Sursa

Popescu_V

Am fost în IC 522/532 azi 11 august 2024.Am coborât la Brașov. Câteva observații scurte:

Din ce am văzut la Vețel - Mintia h. au început să pună traversele până lângă podul betonat de la conexiunea cu varianta nouă.

Restricția de viteză dintre Copșa Mică și Mediaș a fost ridicată, trenul circulând la viteza stabilită.

La racordul de la Ormeniș au mai avansat timid cu montatul traverselor.

La varianta nouă dintre Apața și Feldioara nu văd nici o activitate s-au turnat podeturile betonate și în rest pauză la terasamente (aș fi curios să aflu situația care persistă).

La Feldioara pasajul peste CF în aceeași situație (nu s-a mai lucrat cred de luni bune).

Pare că se lucrează timid la varianta nouă între Feldioara și Bod. In rest restricție mare de la intrarea în Brașov, după podul peste CF de la Independenței până la semnalul de intrare (până la podul peste Tractorul).

Ovii Stîngaciu

^Ai fotografii din zonele unde se lucra pe Sighișoara- Brașov??
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Sorinus

In gara Fetesti, sunt departe de a termina. Pasarela noua este practic gata, si se lucreaza la liniile de marfa din partea opusa garii, si f timid la peronul princial (probabil intre liniile 3-4).

In rest, primele 4-5 linii nu sunt atinse.

La Drajna situatia e mult mai buna, toate liniile sunt noi mai putin linia 1 (cea de Calarasi) si nu-mi dau seama de directe in ce stare sunt. Peronu dintre liniie 2-3 e in acelasi stadiu ca la inceput.

cristi5

Pentru stadiul proiectelor CFR pe iunie (publicat in iulie) nu am primit notificare asa ca am imbunatatit detectorul care afla cand se modifica pagina aia a CFR. Puteti primi notificare in appul Ntfy.

Quote from: cristi5 on May 29, 2024, 12:15:27 PMDaca vreti sa primiti o notificare pe telefon cand publica CFR urmatorul stadiu al proiectelor, instalati appul Ntfy

https://ntfy.sh/

Dupa ce ati instalat, va abonati la canalul "cfr"

https://ntfy.sh/cfr

Numele fisierelor colectionate pe site e ceva mai logic acum. In orice caz sunt ordonate corect...
https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/__stadiu_proiecte__/

District EA

Câteva poze din halta Vărădia - 15 august 2024, clădirea fostei halte și celebrul "cuptor".
















Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad

Cum se explica miracolul prin care aceste cladiri nu numai ca nu au fost demolate, dar sint restaurate? Si, pe deasupra, ca la carte.

cristi5

@TVlad daca te referi la pozele de la Varadia, acolo Cultura a cerut punerea in valoare a vestigiilor arheologice din cetatea Varadia, care e o movila prin care trece noul traseu.

Atat timp cat nu vedem movila atacata, proiectul tot intarziat este. Se circula (cu 70) pe firul 2 provizoriu, care a fost prevazut inca din proiectul tehnic pt ca traseul nou il intersecteaza pe cel vechi in doua locuri.

Asteptam sa atace movila si sa traga firul 1 definitiv.

dan tm

Si cum o sa fie puse in valoare vestigiile?
ca pina acuma erau acolo in balarii

cristi5

Pai in cladirea aia care se renoveaza, plus niste vagoane.

athosga

De vreun an ma tot uit pe inregistrari cum se circula cu vreo 50 km/h in zona Ilia pe mai multi km (poate chiar zeci) pe linie complet reabilitata. De ce persista acolo restrictia si pana cand?

Mersi
Scuze daca a mai fost.

shift2rail

^ fac un exercitiu oarecum similar cu timpii pe ruta Deva-Arad. Nicio imbunatatire de la an la an, in ciuda modernizarilor. Poate la mersul din dec a.c? Nu-mi tin respiratia, cum spune franglezul.

Depressing.